Wysłany: 2017-03-28, 19:13 Przełożenia 4,8 z vitary G.vitary?
Witam czy ktoś ładował takie przełożenia do samca.Mam problem iż nie da się dosunąć talerza do ataku(brak gwintu).Czy sprawe załatwi dystans pod koło ?Mam też info że trzeba było zdrowo wyjechać atakiem do przodu.Czekam na sugestie
_________________ 1.6 baleno 33 silver springi klatka KAM locker takie tam
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2017-03-28, 21:14
Link - to poniekąd odpowiedź na twoje pytanie.
Co ciekawe, zakładałem kiedyś spoola do samuraia z 4,8 od vitary, w którym dało się ustawić prawidłowy luz bez podkładki pod talerz, podobno zdarzały się grubsze talerze, może to tylko legenda ludowa, a może właśnie taki tam był.
Jeśli się zdecydujesz robić podkładkę we własnym zakresie, to musi być wykonana z dużą precyzją nie tylko pod względem rozstawu otworów, ale przede wszystkim grubości, inaczej nie ustawisz prawidłowo luzu między talerzem, a atakiem.
Wysłany: 2017-03-28, 21:52 Re: Przełożenia 4,8 z vitary G.vitary?
maciar napisał/a:
Witam czy ktoś ładował takie przełożenia do samca.Mam problem iż nie da się dosunąć talerza do ataku(brak gwintu).Czy sprawe załatwi dystans pod koło ?Mam też info że trzeba było zdrowo wyjechać atakiem do przodu.Czekam na sugestie
Wsadz nakretke w tokarke i stocz 2 mm gwintu, wtedy obedzie sie bez dystansu i bedziesz mial szanse na prawidlowy luz miedzyzebny
Wysłany: 2017-03-29, 22:09 Re: Przełożenia 4,8 z vitary G.vitary?
meenia napisał/a:
maciar napisał/a:
Witam czy ktoś ładował takie przełożenia do samca.Mam problem iż nie da się dosunąć talerza do ataku(brak gwintu).Czy sprawe załatwi dystans pod koło ?Mam też info że trzeba było zdrowo wyjechać atakiem do przodu.Czekam na sugestie
Wsadz nakretke w tokarke i stocz 2 mm gwintu, wtedy obedzie sie bez dystansu i bedziesz mial szanse na prawidlowy luz miedzyzebny
Przy oryginalnym koszu piny będą pizgały o atak :) opcja dostępna tylko z ARB lub modyfikacją kosza
Ja latam na podkładce pod talerz na tyle. Luz OK na całym obwodzie. Podpowiedź: toczenie nie musi być ostatnią obróbką
Piny pizgały o atak?😕.Dodatkowe wstępne oględziny pokazały że przy dystansie nie będzie centrowanie talerza na koszu Ale myślę że da że radę. Opatentowana jest grubość tego dystansu ja zrobię z kosza od vitary i bez kombinacji będzie 5 mm.Sporo
Yh
_________________ 1.6 baleno 33 silver springi klatka KAM locker takie tam
Wysłany: 2017-03-30, 20:52 Re: Przełożenia 4,8 z vitary G.vitary?
DUŻY napisał/a:
meenia napisał/a:
maciar napisał/a:
Witam czy ktoś ładował takie przełożenia do samca.Mam problem iż nie da się dosunąć talerza do ataku(brak gwintu).Czy sprawe załatwi dystans pod koło ?Mam też info że trzeba było zdrowo wyjechać atakiem do przodu.Czekam na sugestie
Wsadz nakretke w tokarke i stocz 2 mm gwintu, wtedy obedzie sie bez dystansu i bedziesz mial szanse na prawidlowy luz miedzyzebny
Przy oryginalnym koszu piny będą pizgały o atak :) opcja dostępna tylko z ARB lub modyfikacją kosza
Ja latam na podkładce pod talerz na tyle. Luz OK na całym obwodzie. Podpowiedź: toczenie nie musi być ostatnią obróbką
Piny trzeba zabezpieczyc przed wysuwaniem, zapomnialem napisac, co do szlifowania dystansu to poczytaj jaka dokladnosc mozna uzyskac a jaka jest wymagana wiem ze bedzie dzialac
Wysłany: 2017-03-30, 22:06 Re: Przełożenia 4,8 z vitary G.vitary?
DUŻY napisał/a:
meenia napisał/a:
co do szlifowania dystansu to poczytaj jaka dokladnosc mozna uzyskac a jaka jest wymagana wiem ze bedzie dzialac
No daj spokój, na magnesówce zrobisz praktycznie na 0. Na pewno nie będzie mniej dokładne od kosza .
Kiedys taki sam temat dystansu pod talerz na rajdach4x4 poruszylem z specem od toyot Rokforem, jak mi walnal danymi z serwisowki toyoty, w stosunku do tego co mozna uzyskac wlasnie na magnesowce to mi szczeka opadla jak juz mowilem wiem ze bedzie dzialac. Kiedys jak na szybkeigo przed rajdem zmienialem przelozenie to spawnolem podkladki zeby nie wypadaly oski satelitow a nakretke przeszlifowalem katowka i tez dzialalo
Ok teraz mam jasność.A co jeśli chodzi o efekt końcowy nie będzie za wolno (jak wspomniałem 33 cale Silver i 4.16 z litrówki robione).Długość biegów skróci się mocno i jaką mogę uzyskać prędkość Mac na L
_________________ 1.6 baleno 33 silver springi klatka KAM locker takie tam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum