Samurai z 93 r. na wtrysku ze wspomaganiem z omegi .
Na dzień dzisiejszy wymieniłem kierownice na oryginał MOMO,
Fotele kubełkowe MIRCO XL,
Opony kopia simex 235/75/15 + chromowane felgi z dużym odsadzeniem,
Wszystkie łożyska i uszczelniacze przedniego mostu,
Wszystkie miedziane przewody hamulcowe + dłuższe pod sprężyne przednie z audi a3 tylni bmw z3
Zregenerowane przednie zaciski
Ze względu na marniutkie resory które nie wytrzymały i pare innych rzeczy które trzeba było poprawić lub wyremontować zdecydowałem sie na kapitalkę a przy okazji przebudowę zawieszenia na sprężyny ;) Interesowałem sie tematem zawieszenia dość długo zbierałem informacje części i sprzęt a że jestem mechanikiem , dobrze spawam i mam trochę wyobrazni postanowiłem to zrealizować :) Na przod sprężyny accord v przód na tył fokus sedan tył , wahacze własnej konstrukcji zrobione z ciężarowych drążków kierowniczych dzieki temu są solidne a przy okazji regulowane . Sierżant + sworzeń z ciężarówki . Amortyzatory przód mam dwie opcje tzn tylne z camaro 4 lub tylne z superb 2 a tył standartowo lublin ;) Tuleje poliuretanowe z jimny .
W planach mam także zrobić przedni i tylni zderzak + wyciągarka i myśle jeszcze o bagażniku dachowym ale to gdy juz bedzie mi sie nudzić bo narazie trzeba pomalować rame i całe zawieszenie złożyć a zostaje cała buda do pomalowania :)
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2017-05-10, 08:30
To proste, nadusiłem na twojego linka, potem klikłem prawym na zdjęciu i wybrałem opcję "kopiuj adres obrazu", a pozyskany link wkleiłem pomiędzy znaczniki [img].
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum