Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
wrazenia i skutecznosc z jazdy na lock right 1530
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-07-05, 12:03   wrazenia i skutecznosc z jazdy na lock right 1530

witam
mam pytanie- tylko do uzytkownikow tejze blokady

jak wyglada sytuacja podczas jazdy na asfalcie i w terenie,
czy blokada otwiera sie i zamyka kiedy trzeba,
czy jestescie zadowoleni z blokady?

slyszalem opinie , ze trzeba przyzwyczaic sie do innej charakterystyki jazdy i obslugiwac gazem by blokada nalezycie pracowala

pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
apex 
nowicjusz



Dołączył: 13 Maj 2011
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-05, 13:12   

podłączam się do pytania, interesuje mnie czy LR z reduktorem 413 daje rade w trudnym terenie czy od razu lepiej zamontować ten od tysiączka?
_________________
Shitzuki G13BA '93, Fedima Sirocco 29"
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-07-06, 22:58   

panowie widze ze na glownym piszecie, moze tutaj-przynajmniej zostanie dla potomnych bo tam moze niedługo sie skasowac
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2012-02-26, 23:29   

odświeżę temat. Ktoś ma i użytkuje w swoim Suzuki?
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-26, 23:49   

Ja mam założoną i na razie wszystko gra.Za dwa tygodnie będę po ostrej jeździe i jak będzie tak dalej nie zapomnę o tym napisać.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2012-02-27, 00:11   

Zawias napisał/a:
Ja mam założoną i na razie wszystko gra.Za dwa tygodnie będę po ostrej jeździe i jak będzie tak dalej nie zapomnę o tym napisać.


Dzięki, czekam(y) na dalsze wieści.
Powodzenia:)
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-02-27, 00:57   

dobrze wyregulowana daje radę, ale jak ktoś często goni po asfalcie i samochód służy mu do codziennego przemieszczania się po owym to może denerwować ;) w terenie jak najbardziej dobra sprawa.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-07-23, 20:14   

Z tyłu LR działa bez zarzutu.Teraz pytanie: czy na przód można założyć 4 elementową,czy trzeba 2.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Qwai 
stały bywalec
Fascynaci 4x4



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-23, 22:33   

Żadną, LR nie nadaje się do przedniego mostu. Nigdy nie wiesz kiedy się nie rozłączy i zamiast skręcić pojedziesz prosto :-/
_________________
Samurai na springu
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-07-23, 22:52   

Wiesz to z teorii czy praktyki ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-07-23, 23:07   

Czesc,

Co do wrażeń z jazdy po czarnym: Jeśli już jedziesz to jest git, trzeba tylko odpuszcza c gaz na zakrętach większych łukach żeby blokada mogła się rozłączyć. Lipa jest trochę przy ruszania i skręcie, np. skręt bezpośrednio spod świateł, wyjazd bramy etc. Blokada jest zapięta i jęczy napęd.

Co do wrażeń w terenie: Bajka, na szutrach fura chodzi aż miło, promień skrętu zmniejszył się, generalnie sama przyjemność. Co do błota to w miejscach gdzie musiałem włączać 4x4 przejeżdżałem na samym tyle. Na razie rajdu nie zaliczyłem ale niedługo mam nadzieje się to zmieni.

Pamiętaj że most musi być w bdb stanie, czyt. łożyska na osiach i łożyska w reduktorze też muszą być w dobrym stanie.

Co do LR na przód to na pirat4x4 odradzaja to rozwiązanie, że niby się nie rozłącza ale nie sprawdzone.
Zwias, po ostatnim rajdzie widzisz potrzebę przedniej blokady?
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-07-23, 23:16   

Na warmińskim była taka rzeźnia,że miejscami po płaskim nie dało się jechać.Blokada przodu by się przydała.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Qwai 
stały bywalec
Fascynaci 4x4



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-24, 09:04   

Miałem kiedyś z tyłu LR 1530 wiec wiem jak to działa i mam z przodu pneumatyczną więc wiem gdzie jadę jak ją włączę :mrgreen:
_________________
Samurai na springu
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-07-30, 10:14   

Moja blokada coś ostatnio zaczęła mocno strzelać (brzdękać - jeśli to właściwa onomatopeja), wcześniej tego nie zauważyłem(zrobiłem na niej ok 300 km, wcześniej Zawias ją miał). Na zagranicznych forach piszą, że wszelkie strzelania, metaliczne dźwięki, przy ruszaniu etc. są jak najbardziej normalne. Przy skręcaniu słuchać ładne jak blokada pracuje, ale czasem przy skręcie klikanie jest dość głośne.

Most ma nowe łożyska, łożyska na wałku nowe, więc blokada powinna mieć dobre warunki pracy. Może coś się wysypało, sprężynki?

@Zawias: Czy u Ciebie też ta blokada czasem tak strzelała?
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2074
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-07-30, 11:26   

Mam już trzecią blokadę w moście (najpierw była 1510, potem 1530 a teraz znów 1510).
Zrobiłem na nich po asfalcie ładnych parę tysięcy km, więc trochę wiem o ich zachowaniu.
Jeżeli przy ruszaniu strzela, to już bardzo źle - za duże luzy w koszu, krzywy most, padnięte łożyska, zużyte zęby blokady, padnięte sprężynki - do wyboru :mrgreen:
Na zakrętach ma regularnie klikać albo być stale spięta - najlepiej brać zakręty albo z całkiem wciśniętym sprzęgłem albo przyspieszając. Wszelkie kombinacje z hamowaniem silnikiem, półgazem, etc. powodują niekontrolowane strzały.
Jeżeli strzeli raz na parenaście kilometrów to nie jest nic złego - trzeba się przyzwyczaić.
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-07-30, 11:48   

Kostuch,

Dzięki za info., łożyska nowe, luz na koszu min. tak więc możliwe sprężynki albo zjechana blokada.
Fakt że stuki pojawiają się rzadko w zasadzie, gdzieś czytałem że wpływ może mieć różne ciśnienie w oponach, trące hamulce, nierównomiernie zużyte opony etc.

Pojeżdżę jeszcze trochę więcej i się zobaczy ;)
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2074
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-07-30, 15:02   

yahoo33 napisał/a:
gdzieś czytałem że wpływ może mieć różne ciśnienie w oponach, trące hamulce, nierównomiernie zużyte opony etc.

Pojeżdżę jeszcze trochę więcej i się zobaczy ;)


Ja u siebie musiałem poprzekładać koła, bo się okazało że nalewki mają nieco inny obwód i jadąc na wprost miałem co kilkanaście metrów kliknięcie :mrgreen:
Ciśnienie też musi być takie samo.

Generalnie blokada ta jest mocno wymagająca.

ps.
Luz na koszu to nie to samo co luz w koszu. Blokada musi mieć odpowiednią ilość miejsca, żeby się rozpinać.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-07-30, 19:44   

U mnie oryginał - na prostym też strzeli-łożyska wymienione wszystkie przy montażu.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2074
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-07-30, 22:38   

To jeszcze dodam, że przedtem miałem firmy Detroit Locker a teraz Spartan.
Spartan dużo solidniejszy mimo że nie ma renomy Detroit'a.

A 1510 i 1530 to tylko oznaczenia rodzajowe określające czy blokada jest dwu czy cztero elementowa.
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2012-07-31, 08:52   

kostuch napisał/a:
Mam już trzecią blokadę w moście (najpierw była 1510, potem 1530 a teraz znów 1510).
Zrobiłem na nich po asfalcie ładnych parę tysięcy km, więc trochę wiem o ich zachowaniu.
Jeżeli przy ruszaniu strzela, to już bardzo źle - za duże luzy w koszu, krzywy most, padnięte łożyska, zużyte zęby blokady, padnięte sprężynki - do wyboru :mrgreen:
Na zakrętach ma regularnie klikać albo być stale spięta - najlepiej brać zakręty albo z całkiem wciśniętym sprzęgłem albo przyspieszając. Wszelkie kombinacje z hamowaniem silnikiem, półgazem, etc. powodują niekontrolowane strzały.
Jeżeli strzeli raz na parenaście kilometrów to nie jest nic złego - trzeba się przyzwyczaić.


Z mojego doświadczenia z LR 1530 wynika, że na zakrętach na czarnym najlepiej nie przyspieszać i nie zwalniać, wtedy blokada rozłącza się równomiernie klikając.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.