Nowe łapy pod silnik , skrzynie , powiększyć tunel bo skrzynia r25/28 jest za wielka i się nie mieści . przerobić instalację elekt .założyć wydajniejsze pompę paliwa . przerobić środkowy wal. dolozyc po piorze z przodu bo zeliwniak i waży chyba z 200kg . przełożyć chłodnice na pakę jak o czymś zapomniałem to dopiszę
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 07 Cze 2016 Posty: 45 Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2017-07-07, 21:02
Ten silnik nie jest wcale taki ciężki. 200kg? Chyba zalany ołowiem :p Waży tyle co seria+stalowy zderzak+winda, a mniej niz popularne 1.9td. Skrzynia wchodzi po bodylifcie 4cm, chlodnica sie miesci normalnie.
Tyle ze to gowniany silnik jest , malo odporny na przegrzanie, awaryjny przy katowaniu itp. Wersja 8'mio zaworowa (c20ne) ma o wiele lepszą charakterystyke, mniej skomplikowana elektrykė i jeszcze kilka innych zalet Miałem i polecam.
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 07 Cze 2016 Posty: 45 Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2017-07-09, 12:42
Miska + smok z omegi a 2.0 8v i po sprawie.
Kryzysy kryzysami ale 1.3 zwlaszcza na gazniku to nieporozumienie. Seryjne przeniesienie napedu o ile jest w dobrym stanie i kierownik umie używać pedał ognia inaczej niz w trybie 0-1 wystarcza zeby dojecjac tam gdzie się zamarzy
No i jak tam? Udało się włożyć XE do Samuraja?
Pytam, bo mam w garażu sprawne C20xe z mojego Astrolota, gdzie obecnie jeździ X20Xev. Widziałem też na olx, że ktoś sprzedaje Samuraja na C20xe, więc pewnie łatwo. Nie sądzę też, by był zagrożeniem dla seryjnych bebechów, bo to tylko 150km i 196nm, trzeci silnik pod względem mocy montowany seryjnie w Astrach F. Pewnie trzeba by skrzynię przenieść z innego, ale podpiąć Samurajową, bo w Astrolotach silnik jest poprzecznie, w Omedze podłużnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum