Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
nadkola
rainaj 
nowicjusz



Wiek: 26
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 44
Wysłany: 2011-07-22, 21:47   nadkola

co myslicie o tych nadkolach pod gume: http://allegro.pl/suzuki-...726584993.html? Jak najlepiej jest je zamocowac? i jak najlepiej przymocowac do nich gume zeby nie zalamywala sie pod ciezarem blota?
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1161
Skąd: Czernichów SZY
Wysłany: 2011-07-22, 21:55   

Najlepiej wyciąć te co masz i wstawić te , kupić gumę i na śrubkach przykręcić , ja mam tak zrobione i jest spoko tylko że ja mam wstawioną solidną blachę i mam na max po wycinane nadkola
_________________
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
 
     
rainaj 
nowicjusz



Wiek: 26
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 44
Wysłany: 2011-07-22, 21:58   

czyli lepiej udac sie z tym do profesjonalistu? dzis dostalem namiar na goscia ktory powiedzial ze za 1500 złoty zrobi piekna robote...... to troche nie za duzo?? czy gume mozna wtawic głębiej w nadkole zeby była mocniej przymocowana?
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1161
Skąd: Czernichów SZY
Wysłany: 2011-07-22, 22:00   

ło jakiś ładny oszust mojemu bratu zrobił gościu to za 650 zł z materiałem i nawet trochę w środku pospawał ale nie wszystko :-)
_________________
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
Ostatnio zmieniony przez Suzuka 4x4 2011-07-22, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
rainaj 
nowicjusz



Wiek: 26
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 44
Wysłany: 2011-07-22, 22:03   

tak własnie mi sie wydawalo..... nic, moze jakos sam sprobuje cos pokombinowac.... a moze ten gosciu co robil u twojego brata jest gdzies z lubelskiego?
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1161
Skąd: Czernichów SZY
Wysłany: 2011-07-22, 22:05   

he he jeśli nie masz miga to nawet nie próbuj , a skąd jesteś ??
_________________
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
 
     
rainaj 
nowicjusz



Wiek: 26
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 44
Wysłany: 2011-07-22, 22:10   

okolice zamościa
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1161
Skąd: Czernichów SZY
Wysłany: 2011-07-22, 22:11   

uuu , to daleko :-( do mnie
_________________
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
 
     
rainaj 
nowicjusz



Wiek: 26
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 44
Wysłany: 2011-07-22, 22:13   

no nic, bede szukal kogos tu w moich okolicach.... a mozesz mi powiedziec tez jakie wieszaki najlepiej wybrac, czy zwykłe, antyrewersowe czy rewolwerowe? czym one sie od siebie róznią? :-)
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1161
Skąd: Czernichów SZY
Wysłany: 2011-07-22, 22:17   

"antyrewersowe"- chodzi od dusze od oryginalnych ?? rewolwerowe są o tyle fajne o takich zwykłych że nie dość że dają lift to jeszcze zwieszają wykrzyż :-D
_________________
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
 
     
rainaj 
nowicjusz



Wiek: 26
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 44
Wysłany: 2011-07-22, 22:21   

tak, chodzi o podniesienie auta.....
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1161
Skąd: Czernichów SZY
Wysłany: 2011-07-22, 22:21   

Ale z tego co ja się orientuje to rewolwerowe powinno dawać się tylko z tyłu ze względu na bezpieczeństwo ale to moje zdanie , kolega na naszym forum ma założone na przód i na tył musiał byś się jego spytać jak się jeździ :-D Jeśli będziesz na kupnie u nas na forum jest kolega co sie zajmuje robieniem takich wieszaków w bardzo dobrej cenie
_________________
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
 
     
rainaj 
nowicjusz



Wiek: 26
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 44
Wysłany: 2011-07-22, 22:26   

a co sadzisz o tych wieszakach: http://allegro.pl/wieszak...688316424.html?
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1161
Skąd: Czernichów SZY
Wysłany: 2011-07-22, 22:32   

Nie opłaca się za tyle - płaski na wszystkim chce zarobić , kup od tego kolegi http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=712 będziesz zadowolony , http://moto.allegro.pl/po...1683261344.html
tu masz polibusz i będziesz do przodu o jakie 100 zł
_________________
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
 
     
rainaj 
nowicjusz



Wiek: 26
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 44
Wysłany: 2011-07-22, 22:35   

kontaktowalem sie juz wczesniej z uzytkownikiem osilekBTW i jednak ich nie sprzedaje...... a powiedz mi, czy przy tych 65 mm i przygotowaniu nadkoli dam rade wstawic te oponki: http://moto.allegro.pl/23...719289203.html?
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1161
Skąd: Czernichów SZY
Wysłany: 2011-07-22, 22:41   

Myślę że tak , ja na moim lifcie bym je upchał a mam podniesione o 5 cm i wycięta nadkola
_________________
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
 
     
samurai_krk 
rozgadany
Bartek



Wiek: 28
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 104
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-26, 12:58   

cześć ,
szukam jakis fajnych nadkoli , zastanawialem sie nad nadkolami od jeepa wranglera. Poszukuje opini o takich nadkolch i ewentualnie za ile i gdzie można takie kupic w przyzwoitej cenie
pozdro
_________________
Suzuk - 1,3 wtrysk , Old man +2'', MT 215/75/15
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-11-26, 13:29   

Allegro najlepiej, jeżeli nie planujesz bić się z drzewami to ok, inaczej są kruche i mogą popękać :-)
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
PGR4X4.pl
 
     
samurai_krk 
rozgadany
Bartek



Wiek: 28
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 104
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-14, 20:57   

witam, może ktos wie gdzie takie kupić ale troche taniej, może ktos ma juz na aucie coś takiego jakie opinie??

http://allegro.pl/nadkola...2113568131.html
_________________
Suzuk - 1,3 wtrysk , Old man +2'', MT 215/75/15
 
     
Zawias 
Specjalista



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 1266
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-14, 21:09   

Podobne ma jeep wrangler
_________________
Czasem wiarus, czasem matador - ogólnie Dziadek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.

Dj na wesele i poprawiny Kielce Jędrzejów