Wysłany: 2011-07-31, 00:22 dolożenie sprezyn do resorow w Sj.
Witam, jak kazdy samuraj tez i moj nie grzeszy komfortem, dlatego mysle zeby zainstalowac do niego sprezyny( na tyl tylne z Vw lupo, na przod, przednie z corsy). Chce je troche skrócić i wcisnac miedzy most a rame. Do tego chce troche zmiekczyc resory, tzn wywalic dodatkowe piora a zostawic tylko glowna lage ktora podklepac zeby byla bardziej okragla i jedno krotsze.
Czy ktos z forumowiczow przerabial podobny temat?
Czy samuraj nie bedzie za twardy? Widzialem kiedys na forum podobny temat, ale teraz nie moge go odszukac.
Ostatnio zmieniony przez Admin 2012-01-16, 18:46, w całości zmieniany 1 raz
Przede wszystkim montując springi chcemy osiągnąć lepsze właściwości w terenie, prawda? Komfort odchodzi na drugi plan, bo nie po to decydowaliśmy się na Samuraia. Dokładając sprężynę do resora tak naprawdę nie robisz nic. Wykrzyż się nie zwiększy, bo wciąż będzie trzymany przez ten zasrany resor :) Poprawisz tylko trochę komfort jazdy. Olej resor. Załóż springi, sierżanta i będzie Pan zadowolony :D
_________________ Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL
powiem jako uzytkownik pewnej sprezyny z przodu
przy swapie na dieselka zgapilem od pewnego znacnego człeka- sami111 ( zreszta to on robil mi przeszczep silnika) ze ma sprezynki kolo amorków, a wlasciwie amorki w sprezynie. prosilem zeby zrobil to i dla mnie.
Zrobilem juz 2000 km i zarowno silniczek jak i zawieszenie sprawdza sie bardzo dobrze. Komfort jazdy mi sie poprawil o niebo. Z przodu dodatkowo sprezynka-z tylu rewolwer wojtassa i powiem wam pieknie jest...,
Albert na przodzie masz sprezyny z Punto?? Jak to dziala nie jest teraz samuraj duzo twardszy?
ja chce zamontowac sprezyne miedzy most a rame, bo mam waskie mosty, wiec obok cybntow ciezko zmiescic jeszcze sprezyne.
samurai w porównaniu do wczesniego stanu nie jest duzo twardszy, tylko fantastycznie miększy , tzn fajniej wybiera nierównosci i buja z przodu leciutko, dla mnie rewelka. Wczesniej jak jechalem po dziurach to dupa siedziala w fotelu jak sie zatrzymalem
teraz jak jezdze samuraiem kolegów to wydaje mi sie po jezdzie moim jakbym jechal innym autem
z tylu rewower, z przodu z punto...
oczywiscie nie ma co porównywac z osobówka tylko standardem a lekko przerobionym, jeszcze niedlugo wloze z przodu rewolwer z malym skokiem 2-3 cm i i mysle ze bedzie jeszcze lepiej
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
W związku z wydatkami na motocykl zrezygnowałem ze springa. Bede robił SPOA i do tego sprężynę miedzy resor a rame (tutaj gdzie odbój), żeby za bardzo nie bujało autem. Kumple tak maja i nie narzekają. Do końca roku może zmienię jeszcze silnik, zastanawiam się tylko czy pakować się w diesla czy też Vitara Engine :)
ja mam 2.0 8v 115 km od omegi i jestem bardzo zadowolony skrzynia r25. Auto nie jest super szybkie ale ma mocny dól a to ważne dodatkowo silnik jest bezkolizyjny czyli po zerwaniu paska rozrządu zakładasz nowy i jedziesz. Ja też chciałem zrobić sierżanty ale zrobiłem SPOA i jestem zadowolony ale dodatkowo wymieniłem org resory na Mazura i rewolwer od Wojtassj. Polecam takie zestawienie wykrzyż jest duży.
paw3ł relacjonuj na bieżąco jak idą prace, ja też mam SPOA i zastanawiam się nad tymi dwoma rozwiązaniami, lada chwila dołożę wyciągarkę i zaczną się problemy , resory oryginał prawie płaski , w planach hamrowanko , bo cena nowego resora ok 400pln jest troszkę przesadzona, tym bardziej że auto do hardkoru mi nie potrzebne..
aha jak da rade to wrzuć jakieś fotki i podpowiedz od czego najlepiej podebrać sprężyny.
pzdr
Dajcie spokój z tym SPOA... lepiej założyć jakieś wieszaki rewolwerowe przynajmniej się zwiększa wykrzyż i ewentualnie wyhamrować resory. Bez sensu przekładać prosty resor nad most bo i tak nie będzie pracował tak jak powinien...
Rzadko jeżdżę na trawersy, częściej na błota. Muszę pogonić goscia co to mi robi bo strasznie się wlecze z robotą, garaż buduje wiec samurai'ek na razie czeka. Jesli będę mial możliwość zrobię zdjęcie w trakcie prac, jesli nie, to już po zakonczeniu. Póki mam dobrą pogodę to ganiam motocyklem wiec o samcu nawet nie myśle :)
W stanach i holandii praktycznie każdy Samurai ma SPOA.
Na dzisiaj sytuacja wygląda tak, że tył już przerzucony. Resor od malucha założony. Tak, wiem, zaraz pojawią się odpowiedzi ze to druciarstwo itd. Ale jak kto się tym przejedzie to stwierdzi że ten półśrodek działa. Kumpel założył używki od maluszyny, katuje samca juz 3 rok i nie pękł żaden a i jazda całkiem przyjemna.
Przód będzie jutro rozbierany. Sprężyny od golfa II czekają. Tak samo jak i polibusze. Zostawimy po 2 pióra w resorze.
Na sobotę chyba go skończymy, chyba że coś po drodze wypadnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum