Wysłany: 2018-06-03, 00:23 czy warto resor z pod mostu nad most?
witam po 5-ciu latach wróciłem znów do samuraja, poprzedniego miałem przerobionego na sprężyny przód i tył, ale to kupę roboty, stąd pytanie kupiłem znów seryjnego ślicznego samurajka założyłem mu wieszaki dwa cale i większe opony typu simex stabilizator zdemontowany, ale to wszystko mało przeglądałem różne filmiki i stąd moje pytanie czy warto przełożyć resory nad most, jak to się później prowadzi po asfalcie, jakie ma wady, może ma ktoś doświadczenie proszę o podpowiedzi i opinię :)
A tam gadasz głupoty ja mam spoa i jakoś nie zauważyłem żeby się źle prowadził a i dacha też nigdy nie zrobiłem,podstawa dobrze wykonanego spoa to drążki reakcyjne z tyłu bo połamiesz wał i resory, no i koła z odpowiednim et plus dystans i zero wywrotności .
_________________ Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
SPOA wzięło się chyba tylko z padniętych resorów, żeby buda była na sensownej wysokości. Wg mnie nie ma sensu robić. Po pierwsze most zostaje na starej wysokości, czyli prześwit taki sam. Po drugie zakres pracy zawieszenia też się nie zmienia. Po trzecie inwestycja w pracę i części (przewody hamulcowe, jarzma, bo prawie na pewno trzeba je odkręcać diaxem, dystanse wałów). A efekt: wyższy środek ciężkości - tak jak Zawias pisał.
Chyba, że cel, to mega wysoko buda, wielkie koła i stado lasek pod remizą :D
Michau . Ja myslałem że SPOA wzieło sie z USA ;) i po czwarte przy spoa nie haczysz tak resorami jak w ori. Jesli zostawimyy ori przedni stabilizator z tyłu zrobionego traction bara/ drażki reakcyjne to nie ma żadnego problemu z jazdą , esowniem resorów i łamaniem wałów. https://www.youtube.com/watch?v=AHhhmYQLN24 od 3:47 mega wysoka buda . Jaki sens ma obcinanie diaxem jarzma i przewodów hamulcowych??
Stachura, w stanach szerokości i długości samochodów można mierzyć w boiskach bejsbolowych. Te 10cm w górę czy w dół nie robi różnicy. W samciu myślę, że to spora różnica. O obcinaniu diaxem chodziło mi tylko o jarzma. Często gwinty są skorodowane i ukręcają się przy odkręcaniu.
Każdy robi co chce, ale myślę, że lepiej wrzucić dobre resory i w ten sposób podnieść samochód bez kombinowania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum