A ile kosztuje wspomaganie do Samuraia?
i od czego założyć?
Mam jeszcze jedno pytanie. Bo mówiono mi że jak będę jeździł tylko w terenie to można zespawać mechanizm różnicowy w tylnym moście na stałe.
Robił ktoś coś takiego i jak to się spisuje i czy nie będzie to wpływać na żywotność tego mostu ?
500-600zł z vitary, lub z omegi ponoć, nie widzialem nie wiem ile i czy p&p.
Można zaspawać... info szukaj pod hasłem spaw-lock :)
Jak nie będziesz robił na czarnym to nie powinno bardzo cierpieć :)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2018-03-26, 22:47
Jak chcesz wspomaganie p&p, to przekładnia od jimny z kieratem po "naszej" stronie, jak chcesz taniej, ale z kombinacjami to jimny anglik, omega, polonez...
Spawlok potrafi częściej psuć tylne półosie, za to możliwości terenowe rosną nieporównywalnie, po czarnym też da się poruszać z zaspawanym dyfrem, ale raczej okazjonalnie, niż codziennie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum