Witam.
Czy coś takiego się nada jak się gdzieś zakopie.
Nie będę jeździ w rajdach ani w bardzo ciężkim terenie ale jak by coś zawiodło to chciał bym coś mieć w szczególności ze jeżdżę sam.
https://www.wyciagarki24....k-25-v-pas.html
no tylko tirfor ciężki a to lekkie i wsadzi byle gdzie
Liczysz ze znajdzie sie ktos kto Ci napisze, ze tak bierz ja, super sie sprawdza?
Zobacz jak to wyglada i ile kosztuje. Bedzie to dzialac adekwatnie do tych dwoch parametrow.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2018-05-05, 10:34
Jak tirfor jest w fabrycznym wydaniu, to między dźwignią odpowiadającą za wyciąganie, a wałkiem, na którym jest owa dźwignia osadzona, powinny być wspomniane kliny z brązu, czy tam czegoś w podobie.
Jak próbujesz tirforem podnieść, czy przeciągnąć więcej niż konstruktor przewidział, to kliny się ścinają, żeby zabezpieczyć mechanizm przed przeciążeniem, akurat moje tirfory trafiły do mnie już po tuningu na kliny stalowe, z powodów oczywistych
Mój drogi Didymosie, niestety ostatnio jak targalismy ze stawu Daihatsu Rocky jakiegoś oszołoma, stalowe klinki też poszły spać. A wiem co to wielokrazek
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2018-05-06, 14:50
Ja kupiłem w obi. Pręt fi 6 mm z brązu, znajdziesz przy uchwytach, zawiasach i innych pierdółkach do mebli. Cena 16 zł za 1 mb
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
trifor dobry bo zpniesz gdzie chcesz kinfor ja mam takiego. Ale i tak często gęsto jak sie zakopałem nie daleko domu to zostawiałem grata i szedłem po traktor czy koparke :))
troszkę taniej a też praktycznie rozwiązania to zakup hilifta, przy odrobinie zaparcia można nim wyciągać jak tiforem - mało wygodne ale da się a siła jest duża. Dodatkowo mamy dobry podnośnik o ile auto jest troszkę do tego przystosowane, nie jest bardzo ciężki, gabarty - no czym dłuższy tym lepszy.
_________________ Samurai 1.3 (1992r), Lovells +2 cale, XTR 12000 speed, simex 235/70 i coś tam jeszcze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum