Panowie, Mój samiec hiszpan 93r. brał duzo oleju.
Postanowiłem zregenerować głowice (poprawa gniazd zaworowych uszczelniacze i planowanie).
Głowica w porządku, nowa uszczelka pod nią, a Sami olej bierze dalej...
Wycieków brak, siły mu jak na samuraja nie brakuje, sprężanie dobre.
Dodam że pierscienie wymienione a leje 15w-40.
Co to moze być ???
Czesc. Ma byc 10w, nie 15w (temat olejow byl walkowany, poszukaj)
Po drugie powoli, jezeli swiezo wymieniles pierscienie to daj sie mu ulozyc. Po trzecie, robiles szlif i nadwymiarowy asortyment zostal zalozony, czy moze tylko pierscienie zostaly wymienione na nowe, nominalne? Owalizacja cylindra zostala zmierzona?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-05-20, 09:32 ]
No i pisalismy w tym samym momencie. Tyle ze ja, jak zwykle rozwleklem.
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
Olej znika na bagnecie a pod samochodem nigdy nie zauważałem plam
Pierscienie wymieniał mi mechanik ale jeszcze przed zmianą głowicy ponieważ jeden silnik zdechł i wymieniałem na inny :)
[ Dodano: 2018-05-20, 10:11 ]
Dodatkowo Pierscionki były sprawdzane, cylinder zalany i zostawiony na jakiś czas
To jak kopci == wiesz gdzie znika olej:>
Moźe jednak pierścionki nie trzymają jak trzeba i tu masz problem...To że trzymały kiedyś tam kiedyś...I pytanie jakie zadał Buli wciąż aktualne, czy nie za małe?
Niewiem czy to coś wnosi do sprawy ale przy wymianie głowicy kolega zalewał cylindry i płyn nie uciekał.
Czy możliwe żę słupek jest gdzieś pęknięty stąd bierze sie znikanie oleju?
Kurde, moze ktorys z uszczelniaczy puscil przy montazu, czlowiek bledy popelnia, wiem po sobie.
Pekniety slupek? Watpie. Silny jest, idzie rowno, nie kopci, jak mniemam? Nie wchodzil ktorys tlok ciezej przy montazu? Z najprostszych rozwiazan to, zowalizowane cylindry, padniety uszczelniacz, blad przy wkladaniu tlokow.
Owalizacja nie wystepuje w tym samym stopniu na calej wysokosci cylindra, wiec na nafte to sobie mozna. Znaczy ja bez zadnej zlosliwosci, z natury ham jestem.
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
Hmm... ja bym zdjal dekiel, rizpial zawory i wymienil uszczelniacze na nowe. Podeprzesz tlokiem. To najtansza mozliwosc, pozniej juz tylko rozbiorka endżina zostaje.
[ Dodano: 2018-05-20, 13:48 ]
A glowice sprawdzali w warsztacie u kolegi, czy robila to firma o "glowicowej" specjalizacji?
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum