Witam
Remontuje silnik do sj410 rozebrana na kawałki okazało się ze koło pasowe od rozrządy (głowica )ma dwa miejsca na klin niestety nie zauważyłem jak zdejmowałem który jest dobry opis są 83 84.
Okazało się również ze rozrządy są dwa bodajże 88 i 84 rowki znalazłem stary pasek mam 84 czyli ten starszy
Czy może ktoś ma manuala do tego silnika albo podpowie założyć rozrząd
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2018-06-14, 06:30
Ustawiasz 4. tłok w górnym martwym punkcie. Następnie zobacz znak na dolnym kole, czy zagrywa się z punktem odniesienia na silniku. Górne koło powinno wskazywać znak 88 że strzałką ku górze, nad kołem w górnej części silnika jest rowek, z którym strzałka musi się zgrać. Zdejmij pokrywę zaworów I sprawdź, czy na 4. cylindrze zawory są schowane. Wykręcić możesz świecę na tym cylindrze sprawdzić, czy masz tłok w maksymalnym górnym położeniu. Po założeniu paska zrób obrót małym kołem o 360 st. i sprawdzić, czy znaki na obu kołach zrywają się z odpowiednimi miejscami na silniku.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum