Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2018-07-06, 17:56
Od siebie dodam, że na przekładni ślimakowe znajdują się dwa łożyska kulkowe VBT17Z-2 NSK. Cena za szt. Ok. 50 PLN. Trzeba też ustawić ich docisk, ja zrobiłem narzędzie z czterema wpustami, które wchodzi w pokrywę przekładni od strony ściany grodziowej. Kluczem francuskim podtrzymuję nakrętkę, a wspomnianym narzędziem dokręcam pokrywę przekładni dociskając przekładnię do łożysk.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Będę musiał szybko ogarnąć wyciek z przekładni - jeśli ktoś mógłby podzielić się wiedzą na temat wymiany uszczelniacza, to będę bardzo wdzięczny. Głównie chodzi mi o miny i zasadzki na które można trafić, ale krótki opis procedury też nie zaszkodzi.
[ Dodano: 2019-06-23, 10:59 ]
No i bez zasadzki się nie obyło Po zdemontowaniu z auta okazało się że wąs kierowniczy ani myśli zejść z wieloklina, nie pomogła perswazja przy pomocy młotka, przypiekanie boczków palnikiem gazowym, ani solidny ściągacz. Do tego ostatniego dorobiłem podkładkę bo nie było jak złapać - skończyło się na tym że blacha 8 mm się powyginała, a pacjent ani drgnął. Następnego dnia, jak już skończyło się świętowanie, znajomy tokarz poratował palnikiem acetylenowym. Poszło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum