Tak -można juz byłem na oględzinach i bez problemu- to jakoś sie podciąga na projekt autorski, poprawa fabrycznego czy coś. W sumie masz zółte papiery i tablice i jesteś zabytkiem. Jesienią działam w temacie - koniec z wybrzydzaniem na przegladach!!!
Tu już mocno odbiegliśmy od tematu, ale sensowność żółtych tablica zabytkowych jest moim zdaniem niewielka.
Zyskujemy brak przeglądów, zniżki na OC i możliwość ubezpieczania na wybrane miesiące.
Ale tracimy pełnię władzy nad autem, wyjazdy i sprzedaż wiąże się z meldowaniem u konserwatora, naprawy poważne również. Oczywiście zależy jakiego konserwatora się trafi ale wolę nie być współwłaścicielem auta z Państwem.
Finalnie w temacie, wstawiłem wczoraj amory Ironman na przód i tył. Auto na samym amorku poszło o 2cm do góry. Podłoga do poszerzenia jest 85cm, może jeszcze osiądą.
Przy okazji wymieniłem wszystkie gumy w resorach i wieszakach na poliuretany z ELASTPOL pomarańczowe.
Nie dziwie się, że było bardzo sztywne zawieszenie. Wieszaki i mocowania do ramy były totalnie zardzewiałe i zablokowane przez to.
Tylko że finalnie zółte tablice mogą być jedyna deska ratunku dla tych aut- wszyscy widzą co sie dzieje normy, normy, normy -a Pis to najgłupsza władza od 45 roku i boje się co wymyslą za pare miesięcy. Wystarczy że jakąś durna ustawę wprowadzą że nie zrobisz przeglądu bez katalizatora - i po kwiotkach Tak jak załatwili palaczy mułem i coraz bardziej dokręcaja śrubę .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum