_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
też sobie sprawiłem zapas w dobrych pieniądzach - z pół roku szukałem:
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Zszedłem do kanału, tak profilaktyczne pooglądać ...i wkręciłem nowy korek spustowy oleju do reduktora. Stary się wziął i zdematerializował
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie słyszałem że reduktor pracuje bez oleju. Patrząc na to jak zachlapany jest wał i tylny most, i brak na nich niezaolejonego błota, to może długo nie chodził na sucho. Gdzieś ze 100 km max. Tak się pocieszam
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2017-10-08, 18:24
Założyłem blokadę HF do przedniego mostu, przy okazji ogarnąłem luz między wałkiem ataku, a talerzem. Zrobiłem podstawę pod kompresor blokady i zainstalowałem go za plecami kierowcy, na wysokości burty. Wysunąłem przedni most 2 cm do przodu.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
To i ja się pochwalę, ogarnąłem dziś elektrykę tylnego zderzaka po poprzednim właścicielu... Znaczy odciąłem koło kostek i zrobiłem po bożemu od początku (sprzedający miał dodatkowy drucik który wciskał w kostkę pod kierownicą aby zaświecić światła stopXD).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum