Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Uszkodzony błotnik przód - od strony kierowcy
Valkyr_87 
zapaleniec
Valkyr_87



Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 267
Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2019-06-28, 14:03   Uszkodzony błotnik przód - od strony kierowcy

Koledzy - krótkie pytanie - muszę wymienić przedni błotnik od strony kierowcy (przygotowuje się do ogarnięcia auta Novolem - Cobrą) - widzę, że można kupić gotowy element. Czy ktoś już go wymieniał? Ktoś może mi potwierdzić czy dobrze mi wydaje się, że jest on jedynie przykręcany do reszty budy? W necie nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Nie widzę też u siebie zgrzewów, które miałbym rozwiercić by go zdemontować.
_________________
Był: F650 end
Był: Jeep XJ 4.0 Moros
Jest: Jeep KJ 2.8 CRD
Jest: Samurai 1.9 TDI, 4.16, HD RF przód-tył, Dragon Maverick 12000lbs, 32x11,5x15 MT, 4-link
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2019-06-30, 11:38   

Jak zaden magik nie robił blacharki to jest odkręcany :-)
Odkręcasz zawias drzwi, 1 śruba od strony drzwi, 3 od strony koła 2 od komory silnika.
zdejmujesz atrape i tam nie pamietam ile śrub ale są dobrze poukrywane.
ze złych wiadomości przygotuj się,ze śruby z łbem na śrubokręt albo odkręcasz spawarką albo przecinakiem :-?
 
 
     
Valkyr_87 
zapaleniec
Valkyr_87



Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 267
Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2019-07-01, 08:02   

Dzięki wielkie :) Zamówiłem cały element, zrobię dla potomnych jakieś fotostory. Znając życie czeka mnie sporo gwintowania :(
_________________
Był: F650 end
Był: Jeep XJ 4.0 Moros
Jest: Jeep KJ 2.8 CRD
Jest: Samurai 1.9 TDI, 4.16, HD RF przód-tył, Dragon Maverick 12000lbs, 32x11,5x15 MT, 4-link
 
     
Joszi 
nowicjusz


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Sty 2018
Posty: 59
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-07-03, 16:11   

Do tych śrub na śrubokręt od zawiasów bardzo fajnie sprawdza się taki wykrętak udarowy co go młotkiem pukasz 😁💪
 
     
Valkyr_87 
zapaleniec
Valkyr_87



Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 267
Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2019-09-15, 18:14   

Dwa dni walki... I siedzi nowy błotnik na miejscu. Niestety pas przedni muszę wyrzezbic sam lub kupić. Ale ważne że w końcu miałem czas to zrobic. Teraz tylko nowe drzwi, szyby. Poprawka ramki szyby czołowej i mogę szykować auto do raptora.

Fakt jest taki że artysta rzeźbiarz był wcześniej i poprzedni błotnik miałem wklejony na gumę, silikon i piankę montażowa do okien... Od strony grodzki również radosna twórczość. Muszę jeszcze go pociąć ale siedzi na miejscu.
_________________
Był: F650 end
Był: Jeep XJ 4.0 Moros
Jest: Jeep KJ 2.8 CRD
Jest: Samurai 1.9 TDI, 4.16, HD RF przód-tył, Dragon Maverick 12000lbs, 32x11,5x15 MT, 4-link
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2019-09-15, 20:58   

Gratki, pianka świetna rzecz:D Zwłaszcza jak chcesz progi spawać, a pianka w środku :D
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Valkyr_87 
zapaleniec
Valkyr_87



Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 267
Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2019-09-22, 19:25   

Koledzy walka trwa. Wyklepalem co miałem wyklepac. Wyspawałem co miałem wyspawac. Pora na trochę szpachli i malowanko. Plan jest taki że całość samca zmatowie, na zewnątrz i wewnątrz. Na to epoksyd novol 365 i po zmatowieniu chce dać Cobre z barwnikiem.

Ktoś coś próbował? Ja robiłem zderzak przód. Pół bez podkładu pół z epoksyd em. I to drugie trzyma się do dziś. Reszta się łuszczy.
_________________
Był: F650 end
Był: Jeep XJ 4.0 Moros
Jest: Jeep KJ 2.8 CRD
Jest: Samurai 1.9 TDI, 4.16, HD RF przód-tył, Dragon Maverick 12000lbs, 32x11,5x15 MT, 4-link
 
     
alientm 
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 184
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2019-09-23, 12:25   

Podkład epoksyd to podstawa, dopiero na podkład ewentualny szpachel, poprawki i na niego jeszcze raz podkład - tak jak robiłem. Używałem Novol PROTECT 360, po 3 latach mam pozytywne odczucia. Najgorzej sprawdził się tam gdzie był kładziony na progi z czarnej blachy (profila), obawiam się że nie przyłożyłem się do dobrego odtłuszczenia tych profili przed malowaniem. Na podkład dałem "LAKIER poliuretan DTM pół-połysk VALSPAR DEBEER" - mocny i twardy (farba przemysłowa?), fajnie się sprawdza ale nie mam porównania do Cobry czy Raprota. Gdzie na YT sa filmy jak coś nie poszło przy tych Raptorach, no ale wiadomo nie każdemu musi wyjść.
_________________
Samurai 1.3 (1992r), Lovells +2 cale, XTR 12000 speed, simex 235/70 i coś tam jeszcze.
 
     
Valkyr_87 
zapaleniec
Valkyr_87



Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 267
Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2019-09-24, 06:40   

dzięki - u mnie niestety prace jednak się przedłużą, bo wczoraj naszła mnie ochota na wyprostowanie zderzaka... i cóż... nie poszło po mojej myśli... (brak zdolności, nerwów i pośpiech...) więc będę musiał zrobić nowy lub zamówię puzzle z olx'a. Stwierdziłem, że dobrze byłoby dołożyć jeszcze próg który uchroni moje nowozdobyte i potencjalnie pomalowane drzwi przed uszkodzeniem.

@alien - ten valspar jaką ma strukturę? na to dajesz jakiś klar czy pozostawiasz bez żadnych dodatków? napiszesz coś więcej o tym jakim pistoletem i ciśnieniem to ogarnąłeś? Ja mam zbyt mały kompresor na całe auto więc będę raczej wypożyczał ze składu budowlanego na jedną dobę.
_________________
Był: F650 end
Był: Jeep XJ 4.0 Moros
Jest: Jeep KJ 2.8 CRD
Jest: Samurai 1.9 TDI, 4.16, HD RF przód-tył, Dragon Maverick 12000lbs, 32x11,5x15 MT, 4-link
 
     
alientm 
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 184
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2019-09-24, 07:40   

Ja kupowałem dokładnie w kolorze 26U (suzuki biały)

TB510 poliuretan z antykorozją pełen połysk (na zewnątrz auta)
TB510 poliuretan z antykorozją pełen połysk z dodatkiem środku poprawiającego anty-korozję i podnoszący grubość warstwy (do wewnątrz auta)
na zderzaki kupiłem poliuretan DTM w kolorze czarnym z antykorozją półpołysk z dodatkiem grubopowłokowym

niby ten dodatek powoduje że warstwa jest bardziej barankowata ale nie bardzo to widać.

malowanie na prawdę tanim zwykłym pistoletem oraz malutką sprężarką, ale ja nie malowałem całego auta, bardziej od progów w dół (budę) oraz całą podłogę wewnątrz.

Nie wiem czy te farby to aktualnie najlepszy stosunek cena/jakość. Aktualnie robię poprawki i kupiłem tez tego producenta - ale w czasach cobry czy raptora jest dylemat.
_________________
Samurai 1.3 (1992r), Lovells +2 cale, XTR 12000 speed, simex 235/70 i coś tam jeszcze.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.