WITAM
mam kilka pytań bo wzieło mnie na mały remoncik :)
zawory zaczeły mi hałasować na około 2300 obrotach więc wziąłem się za regulacje,wszystko poszło sprawnie jest lepiej,troche ciszej i czuć nawet różnice jeśli chodzi o silnik. ale nadal je słychać i to mnie irytuje podczas jazdy.nie robiłem tego pierwszy raz więc co może być przyczyną tego stukania ?
odgłosy ewidentnie pochodzą z góry silnika.
Druga sprawa to ustawiłem zapłon bo był lekko przestawiony i co zauważyłem ??! KABLE OD APARATU ZAPŁONOWEGO SĄ ŹŁE PODŁĄCZONE. !
zamiast 1342 jest normalnie 1234 Co najlepsze sami jeździ normalnie a jeżdże z takim ustawieniem od kupna czyli jakieś pół roku.
próbowałem zmienić ustawienie na 1342 ale po próbie odpalenia silnik zaczął tak dziwnie chodzić,że po 2 sekundach szybko go zgasiłem.
Gdy odważyłem się na drugą próbę silnik nawet nie chciał odpalić ..
O co tu chodzi panowie aparat zapłonowy to 33100-80C10
I ostatnia sprawa to reduktor,bo chyba to on mi wyje więc chce go ogarnąć.
Czy taki zestaw jest ok ?
https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-reduktor-samurai-zmota-8246439301
Dodam jeszcze ,że z biegiem wbitym na N i wbitym 4 lub 5 biegu słychać jakby zgrzyty z reduktora.Jak również gdy jade 4x4 przy prędkości około 50km drży gałka więc myśle że to już odpowiedni czas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum