Witam mam problem z odpalaniem, kupiłem nie dawno samurai i problem jest z odpalaniem na benzynie, na gazie odpali bez problemu, jak próbuję odpalić na benzynie kręcić kręci ale nie odpali, jeśli spróbuję przełączyć na benzynę kiedy auto chodzi na gazie, pochodzi dosłownie 2 lub 3 sekundy i gaśnie, nawet na mocno rozgrzanym silniku, i problem z kopceniem strasznie kopci, ale nie zawsze, nie raz jak odpalę to zacznie kopcić a nie raz nie, przyjadę z przejażdżki gdzie nie kopcił a pod samym domem na wolnych obrotach strasznie kopci jakie tego mogą być objawy ?
Witam i pozdrawiam wszystkich mam problem z moim suzuki 1.3 na wtrysku rok 97 jakis czas temu po wtopie pekl mi tlok, po wymianie wszystkich 4-rech+ pierscienie i panewki + planowanie glowicy i przeszliwowanie zaworow, wymiana uszczelek i uszszelniaczy po zlozeniu do kupy ustawieniu rozrzadu nie chce odpalic wtrysk paliwa jest iskra na swiecy tez, moze aparat zaplonowy bo go sciagnolem i nie zaznaczylem w kturej pozycji byl. Ustawilem korbowod na OT walki przecinaja sie na pierwszym cylindrze i aparat jest ustawiony tez na pierwszy cylinder kreci ale nie odpala moze ma ktos jkis pomysl co dalej sprubuje jeszcze przekrecic Aparat o 180° na 4 cylinder cz sa jakies inne triki by Suzi odpalila prosze o pomoc
Opisane przez Ciebie problemy z odpalaniem na benzynie oraz kopczeniem mogą wynikać z różnych przyczyn. Poniżej znajdziesz kilka możliwych przyczyn i sugestii dotyczących ich rozwiązania:
Problemy z układem paliwowym:
Sprawdź, czy filtry paliwa nie są zatkane. Zanieczyszczenia w filtrach mogą utrudniać przepływ paliwa.
Warto sprawdzić, czy w układzie paliwowym nie występują przecieki. Nieszczelności mogą powodować utratę ciśnienia paliwa.
1.Problemy z układem zapłonowym:
2.Upewnij się, że świece zapłonowe są w dobrym stanie. Stare lub zużyte świece mogą powodować problemy z odpalaniem.
Sprawdź, czy przewody zapłonowe są prawidłowo podłączone i nie występują uszkodzenia.
Regulacja silnika na gazie:
3.Może być konieczna regulacja silnika na gazie. W przypadku instalacji gazowej ważne jest, aby parametry silnika były dostosowane do korzystania z obu rodzajów paliwa.
Czujniki i system sterowania:
4.Sprawdź stan czujników takich jak czujnik położenia wału korbowego (CKP) i czujnik położenia wału rozrządu (CMP). Uszkodzone czujniki mogą wpływać na poprawne działanie silnika.
Problemy z jednostką sterującą silnikiem (ECU) również mogą powodować trudności z odpalaniem.
5.Ustawienia gaźnika (jeśli samochód jest wyposażony w gaźnik):
Jeśli samochód ma gaźnik, możliwe, że wymaga on regulacji. Brak odpowiedniej mieszanki powietrza i paliwa może prowadzić do problemów z odpalaniem i kopczeniem.
6..Sprawdzenie ciśnienia paliwa:
Zmierz ciśnienie paliwa na wtryskiwaczach lub gaźniku, aby upewnić się, że jest w odpowiednim zakresie.
7.Diagnostyka komputerowa:
Skorzystaj z diagnostyki komputerowej, aby sprawdzić, czy nie ma błędów zgłaszanych przez komputer pokładowy.
_________________ Zapraszam na moją stronę.Wejdź na: strony www
Może przed bezmyślnym wklejeniem "mondrości" internetu warto najpierw poznać samuraia i wiedzieć że:
- nie ma czujnika położenia wału
- nie ma możliwości diagnostyki komputerowej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum