Witam serdecznie jako ,że jestem tu nowy chciałbym sie pochwalić [o ile jest czym ] a zarazem zaczerpnąć wiedzy :) do rzeczy
Zmotka i jej opis techniczny
Rama Jimny
Przedni most samuraj [szeroki
Tylni most Jimny
reduktor samurai 1.3 4.16
silnik BMW 1.8 IS 140 km M42
Skrzynia BMW e36 1.8is
przedni wał ori samuraj tył
wałek zdawczy reduktora z maszyny rolniczej około 450 NM przespawane krzyzaki itp
tylni wał motany z jimny samuraj bmw na zamowienie
Klatka z certyfikatem PZM
spręzyny prżód vitara lub merc 124 teraz nie pamietam :D a amorki z vitary tył
sprzyny tył Jimny a amorki przebudowane z Opla omegi
połosie i przeguby seria
koła 31" Silverstone na stalowych felach
wachacze Jimny przespawane niestety pod rama
blokada ARB tył przód blokowany na zaworkach
panhard przód toyota lj80 tylni
szukam świeżej głowy pomysłów chciałbym delikatnie zmotke podnieść co musialbym konkretnie wziac pod uwage czy przespawanie wachaczy wymiana sprezyn i amorkó przyniesie oczekiwany efekt ? jesli tak to jaki , dodatkowo jak spisuje sie przedni most samuraja i tylni Jimiego ? auto posiadam stosunkowo krótko a chcialbym go bardziej wzmocnić :D uczestnicze ostatnio w rajdach klasa wyczyn jeszcze nic nie urwalem i nie strzela , ale mysle przyszlosciowo , wybieram sie za 2 miechy na 24 h niechcialbym zbyt wielkich niespodzianek :D Pozdrawiam i prosz eo wyrozumialość jeśli cos sknociłem :D
zmotke mozna obejrzec na moim FB https://www.facebook.com/Fmav1 dziekuje za wszelkie porady :)
[ Dodano: 2023-04-05, 12:05 ]
Zapomniałem
Jeszcze dodać ze rama i buda jimmy :)
_________________ Życie jest zbyyt krótkie , żeby nie jeżdzić w błocie :D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum