Wiek: 40 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 113 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-11-14, 20:47
marcinkdg napisał/a:
Siema. Ja koło przerabialem z 1.9tdi pod ori wieniec z samuraia i sprzęgło 200mm z poloneza jak nie wytrzyma wrzucę spieka. Flanszę robiłem sam o połowę lżejsza niż ale. Jakby co wzór mogę odrysowac. Silnik na razie na stole bo mam dwa 1.6 td i 1.9tdi. Łapy silnika proponuje zrobić z zamkniętymi poduszkami co by w razie rolki silnik nie wyleciał razem ze skrzynią przez zamknięta maskę Pozdrawiam
Stosując koło zamachowe z VW dlaczego nie zostałeś przy oryginalnym docisku z VW i do tego tarcza 215mm ?? po pierwsze większa tarcza, mocniejszy docisk, no i fabrycznie wycentrowany docisk względem koła zamachowego :)
Wiek: 40 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 113 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-11-15, 00:14
marcinkdg napisał/a:
Koło jakie miałem było pod tarcze 230mm wiec i tak by nie weszło w dzwon, dziwie się nawet że 215 upchnales.
fakt kapnąłem się jak już napisałem, że Ty wsadzileś 1.9 a tam było 230
ja wsadzilem 1,6 TD SB na tarczy 215 i fakt, ze docisk wchodzi dosłownie na żyletki
JA miałem już 2 silniki 1.9 d polonez
ale jednak po jazdach w ostrym terenie niewyrabiały mocą (zaledwie 68 km )
, jak to mówią - szału nima , dupy nie urywa
więc dopasowałiśmy pod skrzynie z 1.9 piec 2.1 td i wyszło zajebiście
całkiem inny SUZI i inna jazda ( 110 km robi swoje )
także lepiej ten temat ze 3-4 razy przemyśleć przy wsadzaniu pieca
Radziu jak dobrze pokombinujesz to z tego 1.6 td wycisniesz ze 130koni i ponad 200nm wiec przy takim setupie i ciężkiej nodze żaden samurai z ori napedami tego nie przeżyje. Ja prawdopodobnie wrzucę 1.9tdi, także jakby kto chciał to odsprzedam 1.6 td kompletny bez pompy.
Siema umnie swap 1.0 vs 1.9d zakonczony pierwsze testy odbyte wszystko działa bez zarzutów mocy pod dostatkiem w porownaniu do 410tki tylko szału z przyspieszeniem nie ma bo jest całkiem inne przelożenie na 4 l mozna ruszacz z 3ki. no i przelotuwka 80 na godzinkę a vmax 110km. Dzieki za wszystkie informacje. Pozdrawiam
Wiek: 40 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 113 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-11-16, 19:23
KUBICA napisał/a:
Siema umnie swap 1.0 vs 1.9d zakonczony pierwsze testy odbyte wszystko działa bez zarzutów mocy pod dostatkiem w porownaniu do 410tki tylko szału z przyspieszeniem nie ma bo jest całkiem inne przelożenie na 4 l mozna ruszacz z 3ki. no i przelotuwka 80 na godzinkę a vmax 110km. Dzieki za wszystkie informacje. Pozdrawiam
a jakie koła? ja mam reduktor z 410 ale koła 32" i v-max przy 1.6 TD sięga sporo ponad 120 tylko odwagi brak by szybciej jechać
Mam pytanie odnośnie swapa na 1.9 z poldolota. Jak to wygląda z umiejscowieniem go w ramie. XUD jak wiadomo jest ciut wyższy, a chciałbym aby maska została nieruszona. Z drugiej strony jednak trzeba pamiętać, że miska musi mieć trochę luzu nad mostem. I teraz z tego co gdzieś wyczytałem micha z przednionapędowca cytryny itp była trochę płytsza tylko pytanie o ile i czy gra warta świeczki, bo pewnie za tym idzie także wymiana smoka oleju itd. Wiem, że kilka samców z swapami z poldona jest na forum także wypowiedzcie się jak to u was wygląda :p
Siema,
Ja od jakiegoś czasu w swoim mam 1,6 td ze skrzynią z poldona i dzwonem VW/FSO, zamach jest od poloneza .Wszystko pięknie ładnie tylko mam problem z doborem rozrusznika ,oryginalny od benzyny jest zbyt słaby .Eksperymentowałem z różnymi rozrusznikami to z ducato z tipo i dalej nic. Macie jakieś pomysły co do rozwiązania mojego problemu ?
Ja mam samiego z silnikiem 1.9 Polonez (Xud 9 ) skrzynia od poloneza reduktor 1.3 i mosty od uaza i powiem wam że trochę nie dobrane to bo na czarnym max 80 i już jest problem z wysokimi obrotami , Jak coś to mój silnik na handel http://olx.pl/oferta/siln...D5-ID82M2p.html
to ja się dołączę,mam taki problem ze mój samurai na gazie strzela,na benzynie też raczej miernie jezdzi i ogólnie silnik z tego co wiem nie miał lekkiego życia u poprzedniego własciciela. W związku z tym narodziła się w mojej głowie koncepcja szalona. Mam dostęp do rozmaitych części,garażu z podnośnikami itp,wypalarki plazmowej i innego sprzętu do obróbki metalu. Plan wygląda tak,że chcę wziąć silnik 1.9 tdi 110 koni,pozostawić na nim jedynie wtryskiwacze z racji bezpośredniego wtrysku i kutych korbowodów i zastosować w nim pompę paliwa od golasa 1.9. nie wiem jeszcze czy stosować turbo,przy 8v tdi moze nie być konieczności,flansza być moze bedzie pasowała taka jak jest dostępna na allegro,docisk będę musiał zastosować samurajowy i tarcza zapewne jakaś spiekowa pojdzie. czy ktoś mógłby się ustosunkować do owej koncepcji? bo będą tak robione trzy samuraje po kolei-mój,wujka i kolegi i chciałbym żeby poszło to jak najszybciej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum