Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2011-02-12, 19:39
Sfap na diezla :P
marcinkdg 
nowicjusz


Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 54
Skąd: SD
Wysłany: 2014-11-14, 20:37   

Muszę się na własnej skórze przekonać jak to jest z tym dizlem :-D , a ty uruchomiles wreszcie?
_________________
1,3 seria prawie
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 40
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-11-14, 20:47   

marcinkdg napisał/a:
Siema. Ja koło przerabialem z 1.9tdi pod ori wieniec z samuraia i sprzęgło 200mm z poloneza jak nie wytrzyma wrzucę spieka. Flanszę robiłem sam o połowę lżejsza niż ale. Jakby co wzór mogę odrysowac. Silnik na razie na stole bo mam dwa 1.6 td i 1.9tdi. Łapy silnika proponuje zrobić z zamkniętymi poduszkami co by w razie rolki silnik nie wyleciał razem ze skrzynią przez zamknięta maskę ;-) Pozdrawiam

Stosując koło zamachowe z VW dlaczego nie zostałeś przy oryginalnym docisku z VW i do tego tarcza 215mm ?? po pierwsze większa tarcza, mocniejszy docisk, no i fabrycznie wycentrowany docisk względem koła zamachowego :)
 
     
marcinkdg 
nowicjusz


Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 54
Skąd: SD
Wysłany: 2014-11-14, 20:52   

Koło jakie miałem było pod tarcze 230mm wiec i tak by nie weszło w dzwon, dziwie się nawet że 215 upchnales.
_________________
1,3 seria prawie
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-11-14, 21:33   

oryginalne sprzęgło w oryginalnym (t)dieslu Samcowym ma średnicę 200mm i wchodzi na dzwon normalnej skrzyni Samuraiowej
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 40
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-11-15, 00:14   

marcinkdg napisał/a:
Koło jakie miałem było pod tarcze 230mm wiec i tak by nie weszło w dzwon, dziwie się nawet że 215 upchnales.

fakt kapnąłem się jak już napisałem, że Ty wsadzileś 1.9 a tam było 230
ja wsadzilem 1,6 TD SB na tarczy 215 i fakt, ze docisk wchodzi dosłownie na żyletki :-)
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 42
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-11-15, 18:54   

JA miałem już 2 silniki 1.9 d polonez
ale jednak po jazdach w ostrym terenie niewyrabiały mocą (zaledwie 68 km )
, jak to mówią - szału nima , dupy nie urywa
więc dopasowałiśmy pod skrzynie z 1.9 piec 2.1 td i wyszło zajebiście
całkiem inny SUZI i inna jazda ( 110 km robi swoje ;-) )
także lepiej ten temat ze 3-4 razy przemyśleć przy wsadzaniu pieca
 
     
marcinkdg 
nowicjusz


Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 54
Skąd: SD
Wysłany: 2014-11-15, 19:15   

Radziu jak dobrze pokombinujesz to z tego 1.6 td wycisniesz ze 130koni i ponad 200nm wiec przy takim setupie i ciężkiej nodze żaden samurai z ori napedami tego nie przeżyje. Ja prawdopodobnie wrzucę 1.9tdi, także jakby kto chciał to odsprzedam 1.6 td kompletny bez pompy.
_________________
1,3 seria prawie
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 42
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-11-15, 19:22   

MARCINKU a od czego ten piec ( od VW )
A tamtego suzi jeszcze nie zrobiłem może na święta ha hhaa :-D
 
     
marcinkdg 
nowicjusz


Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 54
Skąd: SD
Wysłany: 2014-11-15, 19:34   

Tak tak z vw. To mogłeś zostawić u mnie mówiłem że do świąt ogarnę :-D
_________________
1,3 seria prawie
 
     
KUBICA 
nowicjusz



Wiek: 42
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 58
Skąd: Pomorskie Przechlewo
Wysłany: 2014-11-16, 15:08   

Siema umnie swap 1.0 vs 1.9d zakonczony pierwsze testy odbyte wszystko działa bez zarzutów mocy pod dostatkiem w porownaniu do 410tki tylko szału z przyspieszeniem nie ma bo jest całkiem inne przelożenie na 4 l mozna ruszacz z 3ki. no i przelotuwka 80 na godzinkę a vmax 110km. Dzieki za wszystkie informacje. Pozdrawiam
_________________
sj410. swap 1.9d,simex 225/75/15
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 40
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-11-16, 19:23   

KUBICA napisał/a:
Siema umnie swap 1.0 vs 1.9d zakonczony pierwsze testy odbyte wszystko działa bez zarzutów mocy pod dostatkiem w porownaniu do 410tki tylko szału z przyspieszeniem nie ma bo jest całkiem inne przelożenie na 4 l mozna ruszacz z 3ki. no i przelotuwka 80 na godzinkę a vmax 110km. Dzieki za wszystkie informacje. Pozdrawiam

a jakie koła? ja mam reduktor z 410 ale koła 32" i v-max przy 1.6 TD sięga sporo ponad 120 tylko odwagi brak by szybciej jechać :-P
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 42
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-11-16, 19:38   

a ja mam tez reduktor 1.0 ale koła 38 cali i tak około 100 km/h i bardzo napierdziela
całym autem
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 40
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-11-16, 20:14   

radex1 napisał/a:
a ja mam tez reduktor 1.0 ale koła 38 cali i tak około 100 km/h i bardzo napierdziela
całym autem

ale to wibracje od kół? czy od silnika?
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 42
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-11-17, 22:55   

TO raczej od kół bo to są 2 felgi żukoskie pospawane razem
i to może być bicie przes te felgi
 
     
KUBICA 
nowicjusz



Wiek: 42
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 58
Skąd: Pomorskie Przechlewo
Wysłany: 2014-11-17, 23:38   

Ja mam koła 225 75 15 simex kaimany
_________________
sj410. swap 1.9d,simex 225/75/15
 
     
Damian93 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 74
Skąd: Ślemień/Żywiec
Wysłany: 2014-12-14, 08:51   

Mam pytanie odnośnie swapa na 1.9 z poldolota. Jak to wygląda z umiejscowieniem go w ramie. XUD jak wiadomo jest ciut wyższy, a chciałbym aby maska została nieruszona. Z drugiej strony jednak trzeba pamiętać, że miska musi mieć trochę luzu nad mostem. I teraz z tego co gdzieś wyczytałem micha z przednionapędowca cytryny itp była trochę płytsza tylko pytanie o ile i czy gra warta świeczki, bo pewnie za tym idzie także wymiana smoka oleju itd. Wiem, że kilka samców z swapami z poldona jest na forum także wypowiedzcie się jak to u was wygląda :p
 
     
Jaszczur 
rozgadany



Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 90
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2014-12-29, 16:13   

jeżu napisał/a:
Hałas wyciągnij rozrusznik i zobacz gdzie jest wytarty. Osobiście mam rozrusznik z BMW 520i z dystansem 17mm.



Jakby ktoś potrzebował nr to u mnie był Bosch 0 001 108 157
_________________
SJ 410 1.6TD vw lovells +2" wieszaki +2" Speider 235/75/15 spaw-lock
 
     
bartek93 
świeżak


Wiek: 30
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Okolice Żywca
Wysłany: 2015-01-05, 21:04   

Siema,
Ja od jakiegoś czasu w swoim mam 1,6 td ze skrzynią z poldona i dzwonem VW/FSO, zamach jest od poloneza .Wszystko pięknie ładnie tylko mam problem z doborem rozrusznika ,oryginalny od benzyny jest zbyt słaby .Eksperymentowałem z różnymi rozrusznikami to z ducato z tipo i dalej nic. Macie jakieś pomysły co do rozwiązania mojego problemu ?
 
     
Diopo 
nowicjusz
Sadownik Konstruktor


Wiek: 36
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 36
Skąd: Grójec i okolice
Wysłany: 2015-01-06, 17:26   

Ja mam samiego z silnikiem 1.9 Polonez (Xud 9 ) skrzynia od poloneza reduktor 1.3 i mosty od uaza i powiem wam że trochę nie dobrane to bo na czarnym max 80 i już jest problem z wysokimi obrotami , Jak coś to mój silnik na handel http://olx.pl/oferta/siln...D5-ID82M2p.html
 
     
lukaszMX 
świeżak
LukaszMX


Wiek: 32
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 3
Skąd: Węgorzewo, Polska
Wysłany: 2015-01-25, 20:42   

to ja się dołączę,mam taki problem ze mój samurai na gazie strzela,na benzynie też raczej miernie jezdzi i ogólnie silnik z tego co wiem nie miał lekkiego życia u poprzedniego własciciela. W związku z tym narodziła się w mojej głowie koncepcja szalona. Mam dostęp do rozmaitych części,garażu z podnośnikami itp,wypalarki plazmowej i innego sprzętu do obróbki metalu. Plan wygląda tak,że chcę wziąć silnik 1.9 tdi 110 koni,pozostawić na nim jedynie wtryskiwacze z racji bezpośredniego wtrysku i kutych korbowodów i zastosować w nim pompę paliwa od golasa 1.9. nie wiem jeszcze czy stosować turbo,przy 8v tdi moze nie być konieczności,flansza być moze bedzie pasowała taka jak jest dostępna na allegro,docisk będę musiał zastosować samurajowy i tarcza zapewne jakaś spiekowa pojdzie. czy ktoś mógłby się ustosunkować do owej koncepcji? bo będą tak robione trzy samuraje po kolei-mój,wujka i kolegi i chciałbym żeby poszło to jak najszybciej
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.