Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 113 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-09-14, 22:18 Sfap na diezla :P
zastanawiam się nad jakimś TD co wy na to może jakieś propozycje może ktoś to już przerabiał i żuci jakiegoś małego opisa co potrzeba i co dobrać słyszałem że najlepsza baza to VW 16 TD albo 19Td ???
_________________ Nie masz czasu ? kup samiego :P
Ostatnio zmieniony przez Admin 2010-09-17, 08:14, w całości zmieniany 1 raz
Z tego co wiem to trzeba flansze do połączenia tego silnika ze skrzynią. Takie flansze można kupić w USA. Sam swap podobno nie jest bardzo skomplikowany aczkolwiek jest przy tym troche zabawy. Nie myślałeś o silniku 1.6 16V z Vitary? - flansze kupujesz ze 60zl zakładasz silnik i gotowe.
Przewertuj ją troche. Sporo fotek jest więc może coś wykminisz. W sumie taka flansza to tylko kawał blachy odpowiednio wycięty więc można spróbować samemu sobie zrobić np wycinając z tektury lub z czegoś a potem jak już wyjdzie że jest ok to można odrysować na blache i wyciąć.
Niestety takiego rysunku puki co nie widziałem ale trzeba by troche bardzij poszperać na amerykańskich forach.
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 197 Skąd: K M Y
Wysłany: 2010-09-19, 01:07 Re: Sfap na diezla :P
PPP napisał/a:
zastanawiam się nad jakimś TD co wy na to może jakieś propozycje może ktoś to już przerabiał i żuci jakiegoś małego opisa co potrzeba i co dobrać słyszałem że najlepsza baza to VW 16 TD albo 19Td ???
a nie chcesz 1,9 td montowanego orginalnie w Samurajach ??
hej,i ja chętnie bym się dowiedział czegoś najchętniej wszystkiego na temat swap'u silniczka z golfa mk II 1.6 td do samiego bo planuję taki przeszczep,może ktoś z forumowiczów albo waszych znajomych robił coś takiego,albo jest ktoś z okolic warszawy kto by mi to zrobił znaczy się taki swap ????
oczywiście niedrogo!!!!!!
_________________ ON ROAD. . .JEEP WJ 4.0
OFF ROAD. . .SUZUKI SAMURAJ 1.9D
MOJA SUKA
Ostatnio zmieniony przez Admin 2010-09-22, 21:03, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 197 Skąd: K M Y
Wysłany: 2010-09-22, 22:03
a nie lepszy by był 1.9 td 63 KM montowany oryginalnie w samuraju ?? chyba bardziej jest przystosowany do warunków jakie panują w terenie i topieniu go w wodzie niż silnik golfa ??
JAK ROBI????PEWNIE DOBRZE OD TEGO MASZ REDUKTOR,A O SMAROWANIE CZY OBAWY COŚ W TYM STYLU BYM SIĘ NIE BAŁ TO STARA NIEZNISZCZALNA JEDNOSTKA VW I PALI TYLE CO NIC NIE TRZEBA GASIĆ NA NOC ,A CO DO FLANSZY TO TU WIDZĘ NAJWIĘKSZY PROBLEM TA ZE STANÓW TROCHĘ PRZYDROGA NO ALE MOŻE KTOŚ W POLSCE MA DOKŁADNE WYMIARY LUB SZABLON......NA TO LICZĘ
_________________ ON ROAD. . .JEEP WJ 4.0
OFF ROAD. . .SUZUKI SAMURAJ 1.9D
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-09-24, 09:38
No zgodze sie tu z kolega silnik ten jest nie do zajechania no tylko jest pytanie czy ktos by umial znalesc te wymiary i sa firmy ktore napewno by to wyciely co do setnej milimetra znalazlem kilka silnikow od vitary ale ceny zaczynaly sie od ok. 3000 tys to mysle ze troche drogo
Myszon, Czesc mam pytank bo masz tez suzi na wtrysku i mam pytanie jaka jest kolejnos zaplonu swiec wiem ze kolejnosc cylidrow jest taka od rozrzadu 1234 tylko moje pytanie jak potpiac kable do swiec jak jest kolejnosc
pozdrowienia :)
Ostatnio zmieniony przez Admin 2010-09-26, 11:52, w całości zmieniany 1 raz
Myszon, Czesc mam pytank bo masz tez suzi na wtrysku i mam pytanie jaka jest kolejnos zaplonu swiec wiem ze kolejnosc cylidrow jest taka od rozrzadu 1234 tylko moje pytanie jak potpiac kable do swiec jak jest kolejnosc
pozdrowienia :)
Moja fura stoi rozebrana u blacharza i jak tylko będę u niego to sprawdzę i ci podam a może nawet fote cyknę.
a nie lepszy by był 1.9 td 63 KM montowany oryginalnie w samuraju ?? chyba bardziej jest przystosowany do warunków jakie panują w terenie i topieniu go w wodzie niż silnik golfa ??
powiedz mi w czym jest lepszy ten silnik 1.9 od 1.6 oczywiście nie chodzi o moc a przystosowane do terenu ??
bo jak i jeden i drugi sa to silniki skonstruowane do aut osobowych a nie żadnych 4x4 (gdzie występują właśnie topienia i trawersy i podjazdy i zjazdy itd )...zabezpieczysz sam przed woda to masz nie zabezpieczysz to masz ale problem ....
No zgodze sie tu z kolega silnik ten jest nie do zajechania no tylko jest pytanie czy ktos by umial znalesc te wymiary i sa firmy ktore napewno by to wyciely co do setnej milimetra znalazlem kilka silnikow od vitary ale ceny zaczynaly sie od ok. 3000 tys to mysle ze troche drogo
Myszon, Czesc mam pytank bo masz tez suzi na wtrysku i mam pytanie jaka jest kolejnos zaplonu swiec wiem ze kolejnosc cylidrow jest taka od rozrzadu 1234 tylko moje pytanie jak potpiac kable do swiec jak jest kolejnosc
pozdrowienia :)
za 3 kola co piszesz to kupujesz cala witare angola ..... silnikido vitki cenia sie w granicach okolo 1800 zł
a kolejnosc jest taka jak piszesz inaczej nie podlaczysz do swiec ...kolejnosc zaplonu jest inna 1324 i tak podpinasz do kopulki ... powino byc oznaczone na kopulce... postaram sie cyknac fote i Ci opisze ktory kabel na ktora swiece
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-09-26, 20:21
corny, Dzikei wielkie za pomoc teraz juz wiem jak powiny byc podpiete kopulka jak mi sie wydaje jest opisane no co do ceny to wlasnie patrzalem na alegro hahaha moze cos doszlo
Pozdro
_________________ 1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum