A wiecie z czego spasuje na 100% alternator 100A 12V??? Dziś wymieniałem i sobie miary porobiłem. Tylko cena trochę gniecie
Wózek widłowy JCB 935 4x4-- Masakra
kiedyś dłubałem przy CAT 315CL i tęż bym dał głowę że ten alternator podejdzie
Teraz powiedział bym że z maszyn szybciej dopasujesz niż z auta bo tam są proste montowania i paski klinowe a nie wielorowkowe.
Wiek: 44 Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 11 Skąd: Ziębice
Wysłany: 2014-08-12, 19:28
witam..podłącze sie do tematu gdyż jestem na etepie montowania alternatora z carismy benzynowej....pasuje niemal że idealnie..musiałem odwrócić tulejke..koło pasowe zostaje jak ktoś ma silnik vitary..naciąg zostaje..trzeba dłuższy pasek o 5 cm i siedzi ..alternator 100A..problem bedzie z podłączeniem bo wtyczka alternatora ma 4 kable..jak sie uporam to opisze co i jak...
_________________ SJ 413 SWAP- 1.6 8v +SPOA+lift2 Mazur +tarcze tył+215/80/15 sahara+power tech 12000lbs.odwrócone trójkąty na dystansach 3cm itd.
Noszę się z zamiarem zamontowania większego alternatora. Ale większość wsadza w oryginalne miejsce. Ja bym chciał po drugiej stronie maksymalnie wysoko. Ostatnio w vitarze montowaliśmy altek z vw 180A przy użyciu takiego mocowania http://allegro.pl/mocowan...6598404983.html
Spotkał ktoś podobny zestaw do 1.3?
Może ktoś z rzeźbiących zderzaki i inny szpej na handel, wprowadziłby coś takiego do oferty Można by założyć że mocowanie ma być pod altki bmw 140A i vw 180A jak w vitarach (mocne i przystępne cenowo). Myślę że temat alternatorów byłby wyczerpany i komuś co jakiś czas mogło by wpaść trochę $$$ do kieszeni.
Posiadam migomat i mógłbym to samemu ogarnąć, jednak doba ma za mało godzin dla mnie ostatnio
Temat alternatora w końcu u mnie powoli ruszył. Aktualnie robi się mocowanie.
Mam pytanie, dzisiaj odkręciłem sprzęgiełko z alternatora. W internecie szukałem uniwersalnych kół pasowych. Ale wszystkie są na kiln. Pytanie do tych co zamieniali koła pasowe w innych alternatorach. Idzie znaleźć takie koło pasowe, czy może wziąć takie na klin i skręcić śrubą? Choć z dobraniem śruby też może nie być pewnie łatwo. Jak wy to rozwiązaliście?
Alternator 180A o kodzie 021903026L pochodzi z passata B6 2.0TDI. Jest tani i mocny. I przetestowany już w vitarach. Kupiłem go za 100zł z przesyłką.
Mocowanie zrobiłem z blachy 10mm kupionej na złomie za 15zł.
Wymieniłem sprzęgiełko na zwykłą rolkę za 20zł, średnica wewnętrzna 17mm.
Pasek 10x1275 koszt 20zł.
Alternator podłączyłem dwoma kablami 25mm2 prosto do akumulatora. Koszt kabli 20zł.
Z instalacji starego alternatora potrzebujemy tylko przewodu biało-czerwonego. Podpinamy go pod pin nr 1 w nowym alternatorze. Nie potrzeba oryginalnej wtyczki. Idealnie pasuje najmniejszy konektor żeński 2,8. A całe gniazdo można zalać klejem na gorąco.
Nic więcej nie trzeba podpinać, alternator sam się wzbudza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum