Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2012-08-21, 13:16
Linka w oplocie wychądzące od reduktora
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2010-08-31, 00:11   Linka w oplocie wychądzące od reduktora

Mam pytanie. Od reduktora wychodzi linka/kabel w oplocie/pancerzu i przechodząc przez podwozie przy siedzeniu kierowcy trafia w końcu w okolice deski rozdzielczej. Po ostatnim przedzieraniu się przez bagno w lasku, zauważyłem, że linka "jest ruchoma" tzn, że gałezie w lesie ją naciągają i nie jest przymocowana na stałe np, do podwozia tak aby gałęzie jej nie przesuwały ani nie zrywały.
Czy macie patent jak/czym ją ochronić?
Z góry dzięki za wskazówki, zdjęcia.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Myszon 
niby że szefo


Pomógł: 6 razy
Wiek: 46
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 868
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2010-08-31, 09:00   

Jest to linka licznika. U mnie już niestety nie działa prawdopodobnie z podanych przez ciebie przyczyn :) Spróbuj może plastikowymi objemkami samozaciskowymi przyłapać gdzieniegdzie ale nie wiem czy on ni musi być w miarę luźno.
_________________
Suka 1.6 16V Kajman 31", 5,125, Springi, DW 10000lbs, sprzęgło FSO Dron Kielce
 
     
LIROY 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 79
Skąd: Gałków Duży
Wysłany: 2010-09-01, 21:27   

U mnie też nie działała-urwana końcówka przy reduktorze-Jak zobaczyłem cenę na allegro postanowiłem przypasować wkład od 126p-jest dłuższy więc można kombinować-wystarczy delikatnie rozwiercić końcówkę,a następnie najlepiej na gorąco wbić linkę.Później pancerz poprowadzić z otworu w podłodze wzdłuż środkowej belki wzmacniającej podłogę karoserii(tej z mocowaniem do ramy) i łapy reduktora,włożyć końcówkę do reduktora i przykręcić.Następnie linkę należy przymocować do w/w belki opaskami samozaciskowymi lub chociażby drutem korzystając z fabrycznych otworów belki w 2 lub 3 miejscach-ja oram od dwóch lat i trzyma ;P;).trzeba pamiętać żeby linka chowała się pod łapą reduktora i nie wisiała bo wtedy awaria murowana...
_________________
Suzuki SJ 413 wysoki-+15 cm(SPOA i wieszaki),szeroki-+30 cm(przespawane felgi)lift+winda 8000lbs
"Gdzie diabeł nie może tam Samuraja pośle"
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2010-09-03, 14:11   

No i mi prędkościomierz padł, ale tam gdzie zazwyczaj jeździmy Suzukami, na licznik się nie patrzy, a na fotoradar ciężko się Suzuką załapać:)
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.