Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2020-10-08, 09:20
Kup sobie przekładnię od jimny i ciesz się wspomaganiem, pasuje jak oryginał.
To co było na stronie Daniela S., to już prehistoria, kiedyś przekładnie od jimny nie były łatwo dostępne i trzeba było rzeźbić jakieś omegi i vitary, dziś imho nie warto kombinować.
Ja podczas Swap na G16B założyłem przekładnie od Jimny anglik. Zeby było to zamontowane pancernie wstawiłem kawałek kątownika na ramę od strony koła. Jest trochę roboty przy tym (podcięcie błotnika, dłuższy drążek, zmiana mocowania amortyzatora skrętu). Pewnie jeszcze o czymś zapomniałem. Wszystko wykonałem sam w garażu więc nie jest to mega trudne jeżeli ktoś ma trochę pojęcia w motoryzacji. Angielska przekładnia dlatego że jest to tańsza od europejskiej.
_________________ jest Jeep XJ do turystyki
jest SJ 413 po prostu samiec budowany pod wyczyn +, i ciągłe modyfikacje
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2020-10-13, 12:12
Na małych kółkach i na asfalcie w ogóle się nie zauważa potrzeby posiadania.
Też nie miałem i dawałem radę, ale w terenie ze wspomaganiem nie ma porównania - i lżej, i szybciej, kompletnie inna bajka, zdecydowanie lepiej mieć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum