Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-15, 22:57
Gołąb4x4 napisał/a:
Maror,
Oglądałem dziś twojego sama chyba z każdej strony
I te Twoje "kółka" robią piorunujące wrażenie
A dziękuję, dziękuję. Mogę z ręką na sercu polecić każdemu te Silverstony, ja jestem z nich bardzo zadowolony Jeśli byś się zdecydował na Simex'a jednak to najmniejsze Sivery są chyba 235 więc warto rozważyć
i tak skończysz na simexie.. i tak na minimum 31 cali... pytanie jest tylko kiedy.
Jak na razie nie chcesz motać w napędach bierz km2 215/75. pasuje bez cięcia a i silnik ogarnia. Rok oblatasz i zdecydujesz co dalej.
Jak masz kasę to pakuj od razu simexa 31" odwrócone trójkąty dystanse lift wycinka.. 5.125 i minimum 1 blokada. Pakiet ten możesz poszerzyć o 4.16 i wymianę pieca. Potem na deser spring, klatka i araba.
Reasumując albo zostań przy oryginale i małe MT typu KM2. Albo od razu na grubo opcja 2. Wszystkie inne opcje to wyrzucanie kasy na doprowadzanie do stanu chwilowego, który i tak ulegnie zmianie.
Kopia Boggera, http://www.intercotire.com/tires.php?id=13 podobno bardzo dobra na blebokie bagna torfowiska itd. gorzej trzyma na boki niz simex ale zapewne bedzi etak samo glosnia i kielska na szosie (:
Jak masz kasę to pakuj od razu simexa 31" odwrócone trójkąty dystanse lift wycinka.. 5.125 i minimum 1 blokada. Pakiet ten możesz poszerzyć o 4.16 i wymianę pieca. Potem na deser spring, klatka i araba.
Tylko ja liczę się z tym że muszę jeździć trochę po czarnym i szukam opon które będą robiły wmiarę w terenie ale nie będą nie wiadomo jak hałasowały na czarnym. Jeśli chodzi o klatke to nie mam zamiaru samiego w niej zamykać.
Powiedz mi tylko na czym polegają felgi na odwróconych trójkątach?
[ Dodano: 2014-11-16, 17:42 ] Lexx,
Dzięki. To sam nie wiem w jakie gumy go uzbroić...
_________________ W terenie nie zawsze duży może więcej...
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2014-11-16, 17:51
Gołąb4x4 napisał/a:
Tylko ja liczę się z tym że muszę jeździć trochę po czarnym i szukam opon które będą robiły wmiarę w terenie ale nie będą nie wiadomo jak hałasowały na czarnym. Jeśli chodzi o klatke to nie mam zamiaru samiego w niej zamykać.
Powiedz mi tylko na czym polegają felgi na odwróconych trójkątach?
Dzięki. To sam nie wiem w jakie gumy go uzbroić...
Moim zdaniem ta dyskusja to jest rozbijaniem się o ułamki ostatecznie o pojedyncze procenty.... na plus lub na minus wybieranych opon.
Z tego co napisałeś to ja uważam, że najlepszym rozwiązaniem było by dla Ciebie kupno tych z bieżnikiem Yokohama.
Odwrócone trójkąty to po prostu zwykłe felgi trójkąty tylko przykręcone na odwrót..... ich konstrukcja to umożliwia ponieważ mają całkiem proste czoła tarczy koła przylegające do bębna hamulcowego i przez to da się je przykręcić na dwa sposoby. Pierwszy - czyli tradycyjnie i drugi - na odwrót z większym odsadzeniem.
opcja druga daje ten minus, że wentyl do pompowania wypada wtedy os strony mostu..... ale da radę zaspawać otwór po wentylu i wywiercenie nowego po właściwej stronie.
Moim zdaniem ta dyskusja to jest rozbijaniem się o ułamki ostatecznie o pojedyncze procenty.... na plus lub na minus wybieranych opon.
Z tego co napisałeś to ja uważam, że najlepszym rozwiązaniem było by dla Ciebie kupno tych z bieżnikiem Yokohama.
Ale ten bieżnik Yokohamy jak już chłopaki napisali zakleja się od razu gdy cofamy i dlatego został wyparty z miejsca 1 na drugie (jeśli chodzi o opony do jazdy w teren.) Ale pewnie będzie stanowił dla mnie dobrą alternatywę ponieważ będę musiał czasem hasać po czarnym
Z tego co wyczytałem są średnio głośne na asfalcie więc skoro producent tak pisze to chyba tragedii nie będzie...
_________________ W terenie nie zawsze duży może więcej...
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-11-16, 19:57
Gołąb, ale tu nie ma dobrego wyboru. Każda opona pomiędzy simex - szosówka będzie kompromisem. W tym temacie napisane zostało już wszystko moim zdaniem, reszta w Twoich skłonnościach do kompromisów. Jeśli chcesz być trochę w ciąży to weźmiesz Saharę, a jeśli chcesz zajść świadomie w 100% to weźmiesz dwa komplety kół na czarne i w teren. Każda inna opcja zawsze będzie kompromisem.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Wiem że są głośne.
A po co?
1. Auto po lifcie i przerobione wizualnie głupio wygląda na szosowych oponach.
2. Też ta kwestia że nie zawsze jest się wstanie zmieniać przed/po każdym rajdzie opony.
Pozostaje więc zakupić albo 2 komplety opon terenowych albo jakiś jeden bieżnik nie na 100% jak już pisał SamNaSamZSam,
_________________ W terenie nie zawsze duży może więcej...
Każda opona pomiędzy simex - szosówka będzie kompromisem. W tym temacie napisane zostało już wszystko moim zdaniem, reszta w Twoich skłonnościach do kompromisów. Jeśli chcesz być trochę w ciąży to weźmiesz Saharę, a jeśli chcesz zajść świadomie w 100% to weźmiesz dwa komplety kół na czarne i w teren. Każda inna opcja zawsze będzie kompromisem.
_________________ W terenie nie zawsze duży może więcej...
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-11-16, 21:39
Pewnie, że nie jeżdżę w ogóle w terenie. Ale dostałeś już tyle cennych podpowiedzi od kolegów, że tak po prawdzie to nie wiem co tutaj jeszcze roztrząsać... podejmij no w końcu decyzję chłopie i ciesz się jazdą.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomyślę i podejmę ale bardzo prawdopodobne że skończy się dwoma kompletami
Jak nie masz ciśnienia na robienie wyników na srajdach, to odpuść sobie simeksowe opony.
Kup coś ala yokohama geolandar i ciesz się życiem. Resztę kasy wyrzuć w błoto (czyli wydaj na suzukę)
Jeździłem wiele lat na bieżniku yoko i było ok.
Jak jest megalagier, to simex/silver jeszcze ci się pomoże głębiej zakopać. Na piaskowym podłożu lepiej już robią szosówki...
Teraz mam silverstony i leżą w garażu a jeżdżę na AT bo większość czasu auto niestety jest na asfalcie i szkoda bieżnika.
[ Dodano: 2014-11-16, 22:36 ]
A jakieś zdanie na temat tego bieżnika --> http://opony-4x4.pl/zdjec...ay%20MT%202.JPG ?
Wczoraj na targach miało go bardzo dużo samochodów i dlatego mnie zainteresował
_________________ W terenie nie zawsze duży może więcej...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum