Witam kolegów mam problem z wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego a dokładnie po odpaleniu silnika i dosłownie 3-5 minutach wskazówka wędruje na maxa, kable sprawdziłem czujnik nowy. Jak myślicie co to może być
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2020-09-22, 20:51
Sprawdź czy przewód czujnika przy silniku się nie poluzował.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2020-09-25, 12:04
i co nazywasz czujnikiem temperatury? Może łapiesz za termowłącznik wiatraka? Tam może być chłodno wszak duży obieg jeszcze nie otwarty...
Co masz za silnik? 1.3, 1.9d, jakiś swapowany? Wiatrak na wiskozie czy temowłączniku? Masz termometr taki strzelany żeby zmierzyć prawdziwą temp płynu?
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Witam
Podpinam sie pod proble.
U mnie natomiast wskaznik temperatury jest martwy.
Od czego zaczac sprawdzanie.
Czy moze byc problem z zegarem.
Ma ktos jakis schemat?
[ Dodano: 2020-12-02, 22:16 ]
Witam
Podpinam sie pod problem.
U mnie natomiast wskaznik temperatury jest martwy.
Od czego zaczac sprawdzanie.
Czy moze byc problem z samym zegarem.
Ma ktos jakis schemat?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum