Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Samurai SJ410 bierze Olej
mero1 
świeżak


Wiek: 31
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 23
Wysłany: 2011-03-18, 16:02   Samurai SJ410 bierze Olej

Witam mam kolejny problem z sj410 a wiec samochod odpalam i leci wielka chmura niebieskiego dymu co morze byc przyczyna spalania oleju w silniku? Nawet gdy jeżeli jezdze na LPG.
 
     
Siwy 
rozgadany
Chrupek 1.3 90r.



Wiek: 42
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 113
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-03-18, 17:43   

prawdopodobne ze poszła Ci uszczelka pod głowicą, a rodzaj paliwa nie ma nic do rzeczy.
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-03-18, 18:45   

Może poszły ci uszczelniacze w silniku ??
 
     
pepe126 
nowicjusz



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 47
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-18, 18:48   

ja bym obstawiał na głowię ( wypalone zawory - jeździsz na gazie a to czasem się dzieje ) albo usmażyłeś już pierścienie , albo jedno i drugie najprędzej,
więc remoncik pewny
_________________
SAMURAI 1,3i trochę szerszy , trochę wyższy , spróbuj go zatrzymać !
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-03-18, 18:50   

jak by jobła uszczelka to chmura dymu była by raczej koloru białego no i to można stwierdzić po stanie oleum wystarczy odkręcić pokrywę zaworów i jak mamy kisiel to wiadome, na początek sprawdź co masz na korku od oleju.
przyczynami brania oleju przez silnik i niebieskiej chmury są problemy z uszczelniaczami zaworowymi albo też z pierścieniami tłokowymi, przynajmniej najczęściej tak jest, co by to nie było to o ile nie jesteś mechanikiem to tego nie ogarniesz a raczej nie jesteś skoro pytasz o takie rzeczy.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-03-18, 20:31   

pepe126 napisał/a:
ja bym obstawiał na głowię ( wypalone zawory - jeździsz na gazie a to czasem się dzieje ) albo usmażyłeś już pierścienie , albo jedno i drugie najprędzej,
więc remoncik pewny



oddam silnik sj410 f10a za symboliczne pieniądze w rozliczeniu mogę przyjąć opony MT
_________________
I've got nothing but time
 
     
mero1 
świeżak


Wiek: 31
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 23
Wysłany: 2011-03-20, 08:02   

kolego ile chcesz za silnik?? a co to jest to f10a?
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-03-20, 08:12   

mero1 napisał/a:
kolego ile chcesz za silnik?? a co to jest to f10a?


F 10 A TO SILNIK 1.0 Z suzuki sj410

za silnik chce 300 pln
_________________
I've got nothing but time
 
     
mirek372
rozgadany


Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 75
Wysłany: 2011-03-20, 11:37   

Wytarte szklanki cylindrów . Trzeba wymienić na nowe (proste żeliwne tuleje ) oraz komplet pierścieni tłoków . W normalnych (?) warunkach usługi , to koszty w rozsądnych rozmiarach - a silnik jak nowy .
_________________
mirek372
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-03-20, 12:15   

mirek372 napisał/a:
Wytarte szklanki cylindrów . Trzeba wymienić na nowe (proste żeliwne tuleje ) oraz komplet pierścieni tłoków . W normalnych (?) warunkach usługi , to koszty w rozsądnych rozmiarach - a silnik jak nowy .


nie opłaca się chyba ze chcesz jeździć autem najbliższe 42 lata

[ Dodano: 2011-03-20, 12:21 ]
mirek372 napisał/a:
Wytarte szklanki cylindrów . Trzeba wymienić na nowe (proste żeliwne tuleje ) oraz komplet pierścieni tłoków . W normalnych (?) warunkach usługi , to koszty w rozsądnych rozmiarach - a silnik jak nowy .


szlifować wał nowe na nad wymiarowe panewki korbowe i główne , remont głowicy , nowe uszczelnienia , nowy rozrząd , nowe tłoki i co jeszcze ?

remont to kosztowna zabawa , dlatego szukamy drugiego silnika
_________________
I've got nothing but time
 
     
mero1 
świeżak


Wiek: 31
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 23
Wysłany: 2011-03-20, 13:18   

a ten silnik w jakim stanie jest??
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-03-20, 17:31   

mero1 napisał/a:
a ten silnik w jakim stanie jest??


dobrym, zapalał bez żadnego problemu , regularnie sprawdzałem olej i nic się nie działo
_________________
I've got nothing but time
 
     
mero1 
świeżak


Wiek: 31
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 23
Wysłany: 2011-06-15, 21:25   

Kolego posiadasz jeszcze ten silnik sj410??
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.