Wysłany: 2011-03-18, 16:02 Samurai SJ410 bierze Olej
Witam mam kolejny problem z sj410 a wiec samochod odpalam i leci wielka chmura niebieskiego dymu co morze byc przyczyna spalania oleju w silniku? Nawet gdy jeżeli jezdze na LPG.
ja bym obstawiał na głowię ( wypalone zawory - jeździsz na gazie a to czasem się dzieje ) albo usmażyłeś już pierścienie , albo jedno i drugie najprędzej,
więc remoncik pewny
jak by jobła uszczelka to chmura dymu była by raczej koloru białego no i to można stwierdzić po stanie oleum wystarczy odkręcić pokrywę zaworów i jak mamy kisiel to wiadome, na początek sprawdź co masz na korku od oleju.
przyczynami brania oleju przez silnik i niebieskiej chmury są problemy z uszczelniaczami zaworowymi albo też z pierścieniami tłokowymi, przynajmniej najczęściej tak jest, co by to nie było to o ile nie jesteś mechanikiem to tego nie ogarniesz a raczej nie jesteś skoro pytasz o takie rzeczy.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
ja bym obstawiał na głowię ( wypalone zawory - jeździsz na gazie a to czasem się dzieje ) albo usmażyłeś już pierścienie , albo jedno i drugie najprędzej,
więc remoncik pewny
oddam silnik sj410 f10a za symboliczne pieniądze w rozliczeniu mogę przyjąć opony MT
Wytarte szklanki cylindrów . Trzeba wymienić na nowe (proste żeliwne tuleje ) oraz komplet pierścieni tłoków . W normalnych (?) warunkach usługi , to koszty w rozsądnych rozmiarach - a silnik jak nowy .
Wytarte szklanki cylindrów . Trzeba wymienić na nowe (proste żeliwne tuleje ) oraz komplet pierścieni tłoków . W normalnych (?) warunkach usługi , to koszty w rozsądnych rozmiarach - a silnik jak nowy .
nie opłaca się chyba ze chcesz jeździć autem najbliższe 42 lata
[ Dodano: 2011-03-20, 12:21 ]
mirek372 napisał/a:
Wytarte szklanki cylindrów . Trzeba wymienić na nowe (proste żeliwne tuleje ) oraz komplet pierścieni tłoków . W normalnych (?) warunkach usługi , to koszty w rozsądnych rozmiarach - a silnik jak nowy .
szlifować wał nowe na nad wymiarowe panewki korbowe i główne , remont głowicy , nowe uszczelnienia , nowy rozrząd , nowe tłoki i co jeszcze ?
remont to kosztowna zabawa , dlatego szukamy drugiego silnika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum