Wiek: 47 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 18 Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-03-28, 12:48
Witam.
Podzielę się swoimi spostrzeżeniami.
Przód Żuk, Polonez Truck, Opel Kadet, Mercedes kaczka: bez przeróbek mocowanie ucho - szpilka. Mozna też założyć ucho-ucho ale trzeba wywiercić w mocowaniu (w nadkolu samuraia) otwór na śrubę. Tył Lublin, sprinter, LT
Jeżeli Masz podniesione auto musisz szukać dłuższych, ja mam OME i z przodu Żuk firmy Delphi pracuje 2 lata. Tył już wymieniłem w tym czasie dwa razy olej wyciekł teraz jak będę kupował to na pewno gazówki. Na tył kolega założył od sprintera Sachsy , LT też pasuje i zapomniał o temacie.
ja na tył kupiłem od poloneza trucka. jutro bede zakładał jest troche dłuższy niz oryginał ale z tego co wiem powinien pasowac. 20 zł sztuka uzywane monroe w super stanie
joj [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-22, 22:17
MassukaGtti napisał/a:
A czy amortyzatory które w katalogu wpisane jest że sa do Sj413(84>87),Sj410,Sj50,Sj40
czy one będą pasowały do mojej 413 z 90r?
z tego co mi wiadomo to nie było SJ413 w 90 roku..., już w 88 roku weszły SJ Samurai'e
jeżeli masz auto z niemieckimi korzeniami (a raczej masz, bo w Polsce ich nie było w 80' masowo), to zapewne stało kilka lat w salonie i zarejestrowane zostało dopiero w 90 roku, a że w Polsce przepisują do dowodów datę pierwszej rejestracji za granicą zamiast produkcji (radość dla handlarzy i zmartwienie dla szukających częsci bez oryginalnego Briefu) to pewnie wpisali Ci 90 rok
A czy amortyzatory które w katalogu wpisane jest że sa do Sj413(84>87),Sj410,Sj50,Sj40
czy one będą pasowały do mojej 413 z 90r?
z tego co mi wiadomo to nie było SJ413 w 90 roku..., już w 88 roku weszły SJ Samurai'e
jeżeli masz auto z niemieckimi korzeniami (a raczej masz, bo w Polsce ich nie było w 80' masowo), to zapewne stało kilka lat w salonie i zarejestrowane zostało dopiero w 90 roku, a że w Polsce przepisują do dowodów datę pierwszej rejestracji za granicą zamiast produkcji (radość dla handlarzy i zmartwienie dla szukających częsci bez oryginalnego Briefu) to pewnie wpisali Ci 90 rok
no nie tak bardzo przepisują, teraz w WK mają takie sprytne oprogramowanie co to po VINie pokazuje rok produkcji a nie rejestracji, już kilka samochodów ze stanów które miały w papierach np 2007 zarejestrowali niestety jako 2006 bo w stanach w dokumentach jako rok prod wpisują właśnie datę wyjazdu samochodu z salonu.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Wyklepałem resorki, dołożyłem po jednym piórze wieszaki mam org co prawda narazie stoi rama na kółkach
a suka się nieźle dzwigła i teraz amorki na całym rozłożeniu są za krótkie o jakieś 2cm.
jaki zamiennik można wsadzić ale bez przeróbek i w rozsądnej cenie?.
no właśnie panowie,jakie amorki??????///
ja mam spoa na org resorach i chyba seryjne amorki (?) które są trochę za krótkie i tez coś muszę podebrać oczywiście w rozsądnych piniądzach
podajcie może co kto u siebie założył , oczywiście chodzi o zamianę bez motania (lub jak najmniej)
i poproszę om podanie wewnętrznej średnicy ucha amortyzatora.
pzdr.
ja mam ome +2 i załozone na przód vitara (tulejka 12mm trzeba rozwiercić na 16 mm lub wybić;) tył mam sprinter/lt - tył i przód gaz. dłuższe (gdzieś kiedyś pisałem o ile - byl taki watek) i lepsze ;) pzdr
znalazłem gdzieś info że od omegi B ty(gazowy)ł pasuje na przód , skok to 32cm ( złożony 47 , rozłożony 75cm), ktoś może przerabiał ten temat , nie za długi będzie??
Z tego, o mierzyłem w sklepie wychodziłoby, że tylny sprintera jest jakieś 3cm krótszy od tylnego lublina - ale raczej łatwiejszy do dostania
no te co ja mam do sprintera to (jak patrze na zdjecia) mniej wiecej: 36cm złozony 56cm max rozlozony, nie wiem jak lublin ;)
A na przod od vitary rozlozone dłuzsze o 12 cm od oryginalnych.
pzdr
panowie - a tak z ciekawosci, zakladacie na przod - gazowe czy olejowe? , czy raczej olejowo- gazowe
ktre lepsze i dlaczego
zapraszam do wywodów
wszak wiadomo ze gazowe sa trwalsze, twardsze i szybciej reaguja niz olejowe oraz ,, dopychaja kolo do podłoza, olejowe - bardziej komfprtowe, poza tym poleca sie je do lzejszych aut czyli jakby do samca?
co wy na to?
czy uzytkownicy takich i gazowych moga sie wypowiedziec?
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum