Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2011-01-04, 18:49
SPAWANE MOSTY
BZYK 
świeżak


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: zabrze
Wysłany: 2010-11-13, 10:37   SPAWANE MOSTY

mam pytanie koledzy,jezdzi ktos z was na zespawanym moscie? moj kolega uzywal takowego w beemce do driftu i w zasadzie nic sie nie dzialo.jak to sie ma w samuraju bo tak sie zastanawiam-na czarnym nie jezdze wcale a w terenie pewnie by sie przydalo no i jeszcze jedno pytanie czy przedni most tez mozna zaspawac?
_________________
http://picasaweb.google.c...ariusz/Samurai#
 
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2010-11-13, 18:25   

zaspawanie mostu to zaspawanie satelit (gdy są nie zaspawane to sie obracają i przekazywana jest wtedy wieksza siła na to koło które stawia mniejszy opór) i po wykonaniu tej czynności (zaspawania) każde koło będzie poruszać się z taką samą prędkością, więc skręcając koło od wewnetrznej strony zakrętu pokonuje mniejsza droge czyli mniej obrotów a od zewnętrznej zakrętu wiekszą drogę czyli wiecej obrotów, czyli po zaspawaniu tylnego mostu bedziesz mógł jechać na wprost lub lecieć bokiem, a jeśli zaspawasz przód to całe czasy prosto a takiej drogi w terenie jeszcze nie spotkałem :-) (w terenie sie przydaje i stosuje sie blokade która sie w razie potrzeby załącza a później rozłącza) :mrgreen:

pict0314l.jpg
zaspawany most
Plik ściągnięto 989 raz(y) 157,98 KB

Ostatnio zmieniony przez Dawid77 2010-11-13, 18:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2010-11-13, 18:46   

Dawid77 napisał/a:
zaspawanie mostu to zaspawanie satelit (gdy są nie zaspawane to sie obracają i przekazywana jest wtedy wieksza siła na to koło które stawia mniejszy opór) i po wykonaniu tej czynności (zaspawania) każde koło będzie poruszać się z taką samą prędkością, więc skręcając koło od wewnetrznej strony zakrętu pokonuje mniejsza droge czyli mniej obrotów a od zewnętrznej zakrętu wiekszą drogę czyli wiecej obrotów, czyli po zaspawaniu tylnego mostu bedziesz mógł jechać na wprost lub lecieć bokiem, a jeśli zaspawasz przód to całe czasy prosto a takiej drogi w terenie jeszcze nie spotkałem :-)



Nie do końca , będzie miał stały napęd na 4 koła ale ... czyli możesz urwać trzy półosie i jedziesz dalej ale ... po urwaniu każdej szansa na urwanie następnej wzrasta .

Na zaspawanych satelitach pojedziesz jak na stałych blokadach co znaczy ze każde koło będzie się obracało ze stałą prędkością obrotową .
Wchodząc w zakręt ty skręcasz a auto chce jechać dalej prosto , nie znaczy to że nie skręci , skręci tyle że trudniej .

Morał z tego taki że wzrośnie ci trakcja ale kosztem opon , przegubów , wałów i reduktora .

Mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawę że spawanie to proces trudno odwracalny a twoja główka już nigdy nie spełni pierwotnej funkcji .
 
     
BZYK 
świeżak


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: zabrze
Wysłany: 2010-11-13, 19:32   

w beemce boki sie robilo super,a moze by tak zamontowac z beemki ze szpera?
_________________
http://picasaweb.google.c...ariusz/Samurai#
 
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2010-11-13, 19:57   

ale samuraj nie służy do latania bokiem bo to nie jest driftowóz :mrgreen: sa w wiekszosci samurai blokady seryjne tylnego mostu , a jak nie ma to można dokupić blokade pneumatyczna (potrzebny kompresor) tylnego jak i przedniego mostu :-) (trochę kosztują)
_________________
Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2010-11-13, 20:09   

Dawid77 napisał/a:
ale samuraj nie służy do latania bokiem bo to nie jest driftowóz :mrgreen: sa w wiekszosci samurai blokady seryjne tylnego mostu , a jak nie ma to można dokupić blokade pneumatyczna (potrzebny kompresor) tylnego jak i przedniego mostu :-) (trochę kosztują)



troche to mało powiedziane , czasem to połowa samuraja
 
     
BZYK 
świeżak


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: zabrze
Wysłany: 2010-11-13, 20:51   SPAWANE MOSTY

a nie da sie jakos przelozyc blokady z waskiego mostu do szerokiego?
_________________
http://picasaweb.google.c...ariusz/Samurai#
 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2010-11-13, 21:23   Re: SPAWANE MOSTY

BZYK napisał/a:
a nie da sie jakos przelozyc blokady z waskiego mostu do szerokiego?



Bzyku , blokada nie leży w samej główce mostu a na jej boku w obudowie , gdzieś czytałem że jej montaż wymaga precyzyjnego spawania więc raczej nie przejdzie przekładanie jej między mostami wąskimi i szerokimi .
Resumując blokada ma charakter symboliczny i nie nadaje się do upalania .
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2010-11-14, 09:24   

BZYK napisał/a:
w beemce boki sie robilo super,a moze by tak zamontowac z beemki ze szpera?


tylko nie zapomnij zamontować również przedniego mostu ...co by przełożenia się zgrały
 
     
grzech154 
rozgadany



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 98
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2010-11-22, 20:36   

dobra Panowie wiadomo o co chodzi...tylko czy ktoś ma na stałe zaspawany most? co by powiedział czy da się w miare normalnie jezdzić po czarnym. tez rozwazam taka możliwość.ARB nietety poza zasięgiem... :-/
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2010-11-22, 22:12   

jak masz wąskie mosty to kup sobie most na allegro kompletny z blokadą za nieco ponad 300... a blokada na tył to już 70% sukcesu, i można ją wyłączyć...
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2010-11-23, 08:36   

WITAM 8-)
A czy to prawda że jesli są MOSTY
pospawane to można porozrywać
napędy (bo tak słyszałem u KUMPLA )
CZY ta operacja będzie praktyczna ?
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2010-11-23, 18:14   

wszystko można porozrywać..... jesli masz zamiar śmigać po czarnym odradzam taka przeróbkę ...a zwłaszcza na przodzie gdzie nawet na lace jest trudno skręcić ..... no na pewno jest to dużym plusem jak targasz na czarnym na lawecie a upalasz auto only w błocie
 
     
grzech154 
rozgadany



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 98
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2010-11-23, 19:51   

nie no przodu to bym nie zaspawał.. :mrgreen: a samurai i tak juz coraz mniej się nadaje do cywilnej jazdy, tylko czasami trza kawałek dojechać do miejsca tzw.upalania
_________________
sj 413, 31"fedima kopia simexa,reduktor 410, stała blokada na tyle, przełożenia w mostach 5,38 , tylny most vitara, spiek , podniesiny, poszerzony, podcięty, snorkel i innne takie....sprężynki
 
     
Johny 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Hutki k. Częstochowy
Wysłany: 2010-12-18, 10:01   

ja mam lockrighta w tylnym moście i jestem zadowolony :mrgreen: tylko ze strasznie strzela jak rozpina i zapina na przemian :evil:
_________________
Samurai simex 32" , 2xblokada , sprężyna , spidertrax itp :-)
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2010-12-18, 22:05   

Johny, napisz coś więcej o użytkowaniu auta na tej blokadzie.
Gdzie kupiłeś? Jaki koszt? Czy skomplikowany montaż? Który masz rodzaj (nr katalogowy 1510 czy 1530)?

Średnio raz w miesiącu w weekendy jestem w Częstochowie. Można się z Tobą spotkać i zobaczyć jak blokada spisuje się na czarnym i w terenie?
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2010-12-19, 10:28   

Ja mam zaspawany tylny most i wszystko gra.Na czarnym da sie jeździć .
 
     
zajxt 
mechanik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 553
Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2010-12-19, 11:10   

Jeździć się da ale opony schodzą w oczach,albo trzeba unikać skrętów
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2010-12-19, 12:57   

Auto na rajdy jeździ na lawecie, wiec znikania opon nie znam.A w zakrętach fakt- popiskują oponki :-D .Główki mostów sa tak tanie,że szkoda wydawac kase na blokady.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.