Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 10 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-09-11, 09:29
W dzienniku łowieckim na forum znalazłem taki oto wpis:
Autor: merc godzina: 18:10
W Wałczu jest gość ( tel. 67 387 02 55), który produkuje resory. W/w Mazur kupuje właśnie od niego i z narzutem sprzedaje na Allegro. Można u niego kupić wzmacniane bądź zwykłe dedykowane do samuraja. Kpisz nowe, dobre i do tego niedrogie resory - uwierz mi, będziesz miał spokój.
Trzeba byłoby sprawdzić....
joj [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-11, 14:33
spokojnie, jestem na forum łowiecki i to co kolega powiedział zdaje się być prawdą, ponieważ po zakupie koledzy porównywali i mówili, że kute na jeden wzór..., ale to najlepiej do sprawdzenia telefonicznie lub na miejscu, kowal to Witold Miłkowski.
W dzienniku łowieckim na forum znalazłem taki oto wpis:
Autor: merc godzina: 18:10
W Wałczu jest gość ( tel. 67 387 02 55), który produkuje resory. W/w Mazur kupuje właśnie od niego i z narzutem sprzedaje na Allegro. Można u niego kupić wzmacniane bądź zwykłe dedykowane do samuraja. Kpisz nowe, dobre i do tego niedrogie resory - uwierz mi, będziesz miał spokój.
Trzeba byłoby sprawdzić....
to może sie zgadzać bo znajomy chciał habrować u Mazura to on powiedział że to musi zawieść do Wałcza bo niby tam ma firm. Szkoda że wcześniej o tym nie wiedziałem bo bym u mazura nie kupił tylko w firmie gdzie sa robione.
to może sie zgadzać bo znajomy chciał habrować u Mazura to on powiedział że to musi zawieść do Wałcza bo niby tam ma firm. Szkoda że wcześniej o tym nie wiedziałem bo bym u mazura nie kupił tylko w firmie gdzie sa robione.
widzisz co jest w stanie zdziałać reklama? Jeden Kolega pochwali, drugi i interes się kręci
tak tak koledzy robię robotę w Wałczu i nigdy tego nie ukrywałem
ja daję materiał + technologię reszta w rękach moich kochanych fachur
pozdro
Mazur
_________________ (600)017290 biuro@partner4x4.plwww.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2011-10-18, 12:46
a jeszcze mam takie pytanie czy mogę wymienić tylko przednie resory na OME na przykład, a tył zostawić serię przyklepaną?
Mam wersję pickupową, tył sam w sobie jest raczej lekki, czasem wożę na pace jakieś drewno, materiały budowlane itp Z przodu mam 1.9 diesla więc silnik cięższy od benzyniaka. Nie planuję dociążać przodu wyciągarką ani jakimś kosmicznie ciężkim zderzakiem, ale teraz jak wjadę w sporą nierówność to wali przód po odbojach. Tył daje radę.
Czy taka rzeźba ma sens? Wiem, że pewnie optymalnie byłoby wsadzić komplet OME i mieć spokój na lata, ale na razie zaplanowałem inwestycję w zimowe gumki to już trochę sieczki pójdzie, a ten przód mnie denerwuje. Może dałbym radę na raty, najpierw resorki przód na OME, tył podhamrować, a w przyszłym roku OME na tył. Nawet czasowy widok wyższego przodu w stosunku do tyłu jestem w stanie zdzierżyć jakby to miało sens i technicznie nie miało wpływu na inne rzeczy.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2011-10-21, 11:51
jeździ już ktoś z tubylców na Lovellsie? Poczytałem trochę w necie, opinie dobre, parę stówek w stosunku do OME by zostało. Ale ciekawi mnie jeszcze tylko porównanie "miękkości" i komfortu do seryjnych i do OME. Idealnie by było jakby ktoś miał okazję porównać wszystkie trzy zawieszenia i wyrazić swoją opinię. Gdzieś tam wyczytałem, że Suzuka4x4 miał zakupić Lovellasy, ale na PW na razie tajemniczo milczy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 289 Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-10-24, 11:41
Ja jeżdżę - przód +25kg, tył +75kg. W komplecie z amortyzatorami vitara long/lublin.
Zawieszenie wybiera bardzo ładnie, na trasie samurai zrobił się nawet komfortowy Tył +75 jest niestety trochę zbyt twardy - wziąłem taki ze względu na butlę gazu, ale i tak jest zbyt lekko. Na progach zwalniających łamie kręgosłup Poza progami, jak również w terenie nie odczuwam tego.
Co do ceny, nie jest niższa niż inne popularne komplety - jak kupowałem, kształtowało się to zdaje się: Mazur - 1600, Lovells - 1650, OME - 1680.
Lovells podnosi chyba jednak trochę więcej niż te 2". Co prawda miałem już dość klapnięte resory, ale samochód podniósł mi się o jakieś 9cm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum