Witam oraz pozdrawiam,mam mały problem z 1.0 45KM a więc zacząłem od wymiany uszczelniaczy i pierścieni oraz uszczelki pod głowicą (gniazda zaworowe nie mają luzu) i dalej sobie dymi przy porannym rozruchu szczególnie na ssaniu jak się nagrzeje to przestaje, co wy na to? pozdrawiam???
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2011-10-23, 08:56
jaki kolor dymu? Jak niebieskawy albo czarny, albo ogólnie "brudny" to jest się czym martwić jak biały jak mgła to nie ma się czym martwić bo to zwyczajnie wilgoć z układu wydechowego po nocy się ewakuuje na zewnątrz. Jak się układ wygrzeje i przedmucha to przestaje "kopcić".
możesz jeszcze spróbować przystawić rano do rury kawałek białego czystego papieru toaletowego i zobaczyć co się na nim osadzi, jak będą tłuste plamy to się martw, jak papier zrobi się tylko wilgotny to olej to - to tylko para wodna z układu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum