Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-14, 20:02
spoa w samuraju
V
rozgadany


Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 70
Wysłany: 2011-10-28, 20:45   

czy matiz/tico pasują bez przeróbek ?
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-10-28, 20:58   

a co tam chcesz przerabiać ? to przewód hamulcowy zwykły... ważne by gwint się zgadzał.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
V
rozgadany


Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 70
Wysłany: 2011-10-28, 21:22   

właśnie chodzi o to czy gwint pasi ?
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-10-28, 21:27   

pasi
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
V
rozgadany


Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 70
Wysłany: 2011-10-28, 21:29   

dzieki bardzo
znalazłem wrozsądnej cenie przewody z hondy i pewnie je zakupie
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-10-29, 09:05   

a jak wygląda sprawa z montażem do zacisku czy trzeba coś doszlifować ?
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-10-30, 13:12   

czy te przewodu z hondy albo matiza będą pasowały do santany ?
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-10-30, 15:23   

nie... do hiszpana masz taki:
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2011-10-30, 16:26   

Ja mam od ŻUKA + przejściówka bo Żuk ma męska-damska. Drążek kierowniczy wyprofilowany, TractionBar zrobiony.
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-10-30, 16:48   

możesz wrzucić fotki jak masz zrobiony traction bar
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-10-30, 17:59   

traction bar to wahacz mocowany w 1 ruchomym punkcie do ramy i w 2ch do mostu ;) też miałem to kiedyś robić bo mam spoa ale zdecydowałem się na springa, nie wiele więcej roboty hehehe
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2011-10-30, 21:13   

Jak bede miał czas to skocze na garaż i zrobię, ale nie obiecuję. Póki co to spoa mi wystarcza. Jak czas pozwoli to pod koniec tygodnia zakonczy sie operacja SWAP i pojeździmy ;) Jakby zrobić jeszcze blacharkę to by było wszystko w tym aucie... ale po co? :D i tak mnie grosze wyszedł ;)
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-10-31, 11:37   

że tak zapytam co to jest 4.10 z twojej stopki ?
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2011-10-31, 17:48   

Przełożenie, reduktor.
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
Ostatnio zmieniony przez paw3ł 2011-10-31, 19:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-10-31, 19:04   

a nie 4.16 ?
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2011-10-31, 20:43   

Kurde, dziwi mnie jedna rzecz... U nas mamy mase przeciwników SPOA - bo środek cieżkosci, wóz drabiniasty itd. A w stanach każdy resorak jest tak zrobiony...
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-10-31, 23:11   

albo reduktor 410 albo przełożenia 4.16 ;)

zauważ, że w stanach jeżdżą trochę inaczej w terenie niż się to u nas robi, teren też całkiem inny :P
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-10-31, 23:42   

w stanach to wszystko musi być naj i tak koleś przy serii napędach władował 36" do silnika 1.3 :mrgreen:
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2011-11-01, 21:39   

wystarczy popatrzec na zdjęcia z pirate4x4 :D co oni wyprawiaja ;)
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
Hubert 
nowicjusz
Hubert


Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 41
Skąd: LBL Trakt Janowski
Wysłany: 2013-09-13, 22:00   

Panowie mam pytanie odnośnie tego jak się sprawuje spoa na tyle. Rozważam dwie możliwości spoa lub sprężyny. Mam wąskie mosty, kilka dni temu wrzuciłem sprężyny na przód, sprężyna poszła pod ramę i teraz autko jest jakieś 7cm wyższe z przodu dlatego też pomyślałem o spoa bo z tym najmniej roboty. Mam na tyle resory od poloneza i wieszaki + 5cm resory początkowo stały wysoko ale po 2 latach siadły a nie ma sensu wydłużać wieszaków o kolejne kilka cm aby dzwignąć auto.
_________________
SJ 416, 1,6 gaźnik + LPG, 31" simex 12000lbs
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.