Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Problem z obrotami
sisirc92 
świeżak


Wiek: 33
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 24
Skąd: Promnice
Wysłany: 2011-01-31, 16:00   Problem z obrotami

Witam!!

Mam takowy problem z obrotami, wiadomo jak się odpali na zimnym kręci tam 2,5 ; 3 kk obrotów potem spada, przy czym u mnie spada do koło 1000 i skacze czyt. faluje gdy próbuje ustawić niżej tak na 800 to podczas hamowania, gwałtownego zwalniania lub po prostu popuszczenia gazu po przy gazowaniu na postoju silnik gaśnie. Co może być tego powodem ?

Z góry dzięki!
 
 
     
Yabu 
pomocnik mechanika



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 425
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2011-01-31, 16:20   

Najpierw bym sprawdził czy masz dobrą masę. U mnie było tak że silnik gasł przy zapaleniu świateł lub puszczeniu sprzęgła (nie był wbity bieg). Po pociągnięciu kabelka do budy problemy ustały.
_________________
Kto smaruje ten jedzie. :-)

 
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-01-31, 16:20   

Zasrany gaźnik Aisina ;p;p;p To powód wszystkiego, co złe w pracy silnika Samuraia :)
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
Yabu 
pomocnik mechanika



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 425
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2011-01-31, 16:58   

Pytanie czy ma gaźnik czy wtrysk.
_________________
Kto smaruje ten jedzie. :-)

 
 
     
sisirc92 
świeżak


Wiek: 33
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 24
Skąd: Promnice
Wysłany: 2011-01-31, 17:26   

gaźnik, gaźnik!
 
 
     
PPP 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 113
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2011-01-31, 23:05   

gaźnik to jest całe zło :P
_________________
Nie masz czasu ? kup samiego :P
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-02, 21:09   

czy ta plastikowa sruba to jest od regulacji
pony 1.3

img0563uu.jpg
Plik ściągnięto 234 raz(y) 122,62 KB

_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
dws1922 
świeżak


Wiek: 45
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 6
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-09-15, 21:45   

witam również mam problem z wolnymi obrotami otóż sprawa wygląda następująco : przed wymianą kabli filtrów oleju i sprzęgła oraz przewodów podciśnień które były sparciałe samochód na zimnym chodził na 3 gary po nagrzaniu było ok i obroty też były równe po wymianie tych wszystkich rzeczy silnik czasami gaśnie albo ma 500 obrotów lub 1200 i falują czy może to być masa jak u kolegi? czy może gaźnik był uregulowany do tych dziurawych sparciałych podciśnień ? czy może zupełnie coś innego ? z góry dziękuje POZDRAWIAM
_________________
SZEROKIEJ DROGI!!!
 
     
12RAEL 
nowicjusz
deathproof



Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: TKN
Wysłany: 2011-11-07, 15:45   

u mnie na wtrysku obroty się bujają jak się zagrzeje...
_________________
SJ416 & D22 NP300
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-11-07, 18:10   

No wlasnie dlatego poszedlem na latwizne i montuje disla 1,6 TD i bede bez problemu jedzil ;-)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.