Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-09-26, 14:11
Hamulce pomocy!!!
marwier 
świeżak


Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 24
Wysłany: 2011-11-17, 19:13   Hamulce pomocy!!!

Witam, mam problem z hamulcami po wymianie przewodu hamulcowego (miedzianego który biegnie przy ramie do tyłu) nie mogę odpowietrzyc hamulców, pojawiło się tez syczenie przy pompie hamulcowej przy wcisnietym pedale hamulca, płynu nie ubywa. Hamulce sa słabe , pedał mięknie . Pytanie : czy to moze pompa hamulcowa padla czy moze cos innego, mial moze ktos cos podobnego, prosze o porade. Pozdrawiam
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-11-17, 20:03   

posprawdzaj sobie wszystkie przewody na samych koncach jesli masz z tyłu bebny terz posprawdzaj i przod tez to ze pedał robi sie miekki to nie znaczy ze pompa jest walnieta ,najlepiej z kims sobie posprawdzac bo samemu to mozna piwo wypic i pogdybac troche
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-17, 20:09   

A jak było przed wymianą przewodów ?
 
     
marwier 
świeżak


Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 24
Wysłany: 2011-11-17, 20:16   

Przed wymianą hebel byl super, zastanawia mnie syczenie przy pompie ? Sprawdzone przewody i wszystko wydaje się ok.
 
     
jonny 
nowicjusz


Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 64
Wysłany: 2011-11-17, 20:54   

Może masz zapowietrzoną pompe i nie pcha ci dalej płynu.Spróbuj popchać to powietrzem.A odpowietrzałeś korektor siły hamowania
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-17, 21:37   

Trzeba ustalić dlaczego syczy.Obstawiam przewód.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
marwier 
świeżak


Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 24
Wysłany: 2011-11-18, 07:19   

Zauwazylem ze pyszcza bulke powietrza do zbiorniczka plynu przy pompowaniu , probowalem odpowietrzac pompe przez dwa przewody które do niej wchodzą i z tego dalszego od serwa cisnienie potezne a z tego blizszego ledwo leci plyn?
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-18, 17:10   

Zawiesił się tłoczek w pompie.Spróbuj popukać w nią ,może tłoczek wróci na swoje miejsce.
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2011-11-18, 19:17   

Musisz dalej odpowietrzać pompę tam gdzie masz słabe ciśnienie. Spróbuj uruchomic auto i wtedy odpowietrzaj. Jak będzie działało serwo to wtedy masz większą siłę i moze przepchnie powietrze.
_________________
NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ

sj 410
 
     
marwier 
świeżak


Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 24
Wysłany: 2011-11-19, 12:36   

Koledzy syczenie to z serwa (serwo kaput), szykuje sie wymiana. Wymieniał to ktos?
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-19, 19:43   

Jeżeli na zgaszonym silniku też nie ma hamulca-nie serwo.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
marwier 
świeżak


Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 24
Wysłany: 2011-11-24, 09:25   

Serwo wymienione teraz pracuje lux ( w starym pekla sprezyna) , ale odpowietrzam i odpowietrzam a hamulec ciagle łapie bardzo dobrze za drugim razem pierwsze wcisniecie pedal miekki ale hamuje w miare za to za drugim razem rewelacja pytanie : co zrobic zeby za pierwszym tak hamowalo?
Ps. wydaje mi sie ze tyl slabo lapie. Pozdrawiam
 
     
Vergaser 
nowicjusz
Vergaser



Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 31
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2011-11-25, 00:34   

Odłącz , następnie omiń korektor siły hamowania,odpowietrz cały układ,będzie o.k.
_________________
KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 
     
marwier 
świeżak


Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 24
Wysłany: 2011-11-25, 15:49   

Ominalem kolektor, odpowietrzylem, hamulec super ale nadal za drugim nacisnięciem pedalu. Dodatkowo tyl samochodu wyprzedza przod.
 
     
Vergaser 
nowicjusz
Vergaser



Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 31
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2011-11-25, 16:47   

Znaczy , ze tył nie hamuje?
_________________
KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2011-11-25, 16:52   

Raczej hamuje za mocno :roll:
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-25, 17:14   

Objawy spsutej pompy hamulcowej.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
marwier 
świeżak


Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 24
Wysłany: 2011-11-25, 18:25   

Wlasnie tyl blokuje bo sami idzie bokiem jak po zaciagnieciu recznego.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-25, 18:34   

To ,ze idzie bokiem to oznacza że hamulce nierówno biorą.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Vergaser 
nowicjusz
Vergaser



Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 31
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2011-11-25, 22:09   

Po ominięciu korektora tył będzie skuteczniejszy-ale to lepiej.W twoim przypadku wygląda na to ,że przód słabo bierze . Srawdż zaciski.

Dziwne , że pedał jest jeszcze niski... Pozostały dwie możliwości: 1 walnięta jedna sekcja w pompie (może właśnie tłocząca na przód). 2 za duży luz między szczękami a bębnem.( często- rdzewieją samo regulatory )Wówczas pedał niski lub na dwa razy.
_________________
KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.