Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2011-12-03, 23:26
no zgadza się - to hiszpan. Pickup 1,9 TD, rocznik 2000. Dlatego trochę Cię tam Zibi molestowałem na PW czy standartowe Lovellsy podejdą pod tę wersję.
A widzisz, nawet nie skojarzyłem. Ale santany mają inaczej robione resory - dwa pióra przez całą długość dlatego mają inną charakterystykę. Wg. mnie lepiej są zrobione niż orginały - robiłem kiedyś na wzór santany do swojego i wybierały lepiej. A co do diesla to spokojnie lovellsy podchodzą.
Dobrze że zapodałem od Mazura,przynajmniej gwarancja realizowana na biegu,gość jest na miejscu a nie z reklamacjami
po Australiach latać
Czyli aby gwarancja miała racje bytu trzeba zapodać cały komplecik OME, to jakieś 5klocków wyjdzie no i później tylko
miesiąc oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. No nic tylko brać Ome,które jak widzę są wielce czczone na tym forum
A ja również zapodałem rodzimy produkt, komplecik od Mazura czyli przód i tył z teflonowymi przekładkami. W weekend zabieram się do montażu, nie omieszkam podzielić się wrażeniami.
A ja wczoraj zapodałem do swojego złomka{jak to żona mówi} nówki sztuki resorki od mazura narazie tylko na przód.Resorki to standardowe bez wzmocnienia coś na wzór fabryki.I wrażenia takie
Autko podniosło się o jakieś 6 cm,moje już były klapnięte,sztywniejszy przód przez co lepiej się prowadzi.
Nie zauważyłem dużej twardości także myślę że będą ok.
Mój też poszedł do góry, tak, że przednie amory musiałem dać dłuższe, do fabrycznych brakło jakieś 3 cm. Trafiły mi się od Lublina czy Żuka nówki sztuki i po założeniu wygląda imponującą, a jeszcze lepiej się jeździ jak wygląda. Wróciłem oczywiście do fabrycznych wieszaków, Sami naprawdę prowadzi się przyjemnie, na starych zawiasach trochę kołysało i dobijało czasami. Ogólnie jestem bardzo zadowolniony !
moje fabryczne oryginały są zdaje się grubości 8 mm
fabrycznie wychodziły tylko z piórami 6mm (nie licząc odbojowego -belki)
ew. trafiają się wersje z parabolikami ale to już inna bajka ...pewności czy to seria czy KIT.
[ Dodano: 2012-02-09, 19:18 ]
Zibi napisał/a:
A co do pracy zgadza się - nie pracują resory twarde, robione z 7 lub 8 mm. nie bedę mówił jakiej firmy nie pracują bo które są twarde i jeżdzi się jak na taczkach wszyscy wiedzą.
8mm fakt za dużo
ale 7 hmm...
co byś zaproponował dla klienta z samim ok 1250kg bez kierownika i starszego pilotowego -co spokojnie może dać kolejne 200kg -wiem to po sobie
Podam przykład extremalny ale z życia wzięty -"rekord klient" to 1390kg "żywej wagi samiego" niezatankowanego i bez ludziszczów !! (klatka, "nowy" silnik, 2 wyciągarki, pancerne zderzaki, stalowe trapy, 2 aku, 31" simexopodobne + 1mln innych przydatności...)
z drugiej mańki gimnastyką jest też dobór resorów do samiego z anoreksją, takie powiedzmy wątłe 800kg -nie znajdziesz na rynku nic Firmowego co by dobrze latało przy takiej wadze ...a ja wiem że się da
Z mojego skromnego doświadczenia wynika że najlepsze efekty daje "zabawa" w przedziale 5-6mm grubości -zawsze twierdzę że podstawą podstaw jest dobór resorów pod masę samochodu no i oczywiście pod styl jazdy...
Nie wieżę że jakiekolwiek Firmówki powiedzmy +100kg będą dobrze latać w odchudzonym samim a właśnie najczęściej w analogicznych przypadkach były zastrzeżenia co do mojego asortymentu...
_________________ (600)017290 biuro@partner4x4.plwww.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2012-02-09, 22:05
Mazur napisał/a:
SamNaSamZSam napisał/a:
moje fabryczne oryginały są zdaje się grubości 8 mm
fabrycznie wychodziły tylko z piórami 6mm (nie licząc odbojowego -belki)
ew. trafiają się wersje z parabolikami ale to już inna bajka ...pewności czy to seria czy KIT.
Kolego a wziąłeś pod uwagę, że mam pickupa diesla santanę z 2000r. ? Jak dobrze pamiętam to mierzyłem grubość piór samodzielnie i wychodziło po te 8mm. Kolega Escape wspominał coś, że w santanach były inne resory montowane.
Kolego a wziąłeś pod uwagę, że mam pickupa diesla santanę z 2000r. ? Jak dobrze pamiętam to mierzyłem grubość piór samodzielnie i wychodziło po te 8mm. Kolega Escape wspominał coś, że w santanach były inne resory montowane.
akurat z tym modelem przyznam że empirycznie nie miałem do czynienia -więc sorki za wprowadzanie w błąd
jak by się dało to prosił bym o kilka fociszcze tak co by posmakować co to to to jest
_________________ (600)017290 biuro@partner4x4.plwww.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
dla potomności tak wyglądały moje resory w połowie listopada
chapeau bas
i zdziwko mnię chpło
[ Dodano: 2012-02-21, 14:20 ]
Zibi napisał/a:
I tak to są w dalszym ciągu najtańsze markowe resory, w dodatku w wersji militarnej z podwójnie zawijanymi piórami - 370 zł sztuka za resor przedni. OME kosztują w tej chwili prawie 570 zł sztuka, ironman 545 zł sztuka.
po nastu latach na różnych rynkach (nie tylko Polskim -Czechy, Słowacja, Ukraina, Rosja a ostatnio i Germanie uśmiechnęli się do tematu) to raczej mam prawo swoje uważać również za Markowe... a cenę od 300zł za podstawowy przód też u mnie znajdziesz
_________________ (600)017290 biuro@partner4x4.plwww.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
lifta mogę zrobić jakiego sobie Waść życzysz bo to nic nie kosztuje tylko trza poczekać jak nową partię będę robił
[ Dodano: 2012-02-23, 11:40 ]
Damian93 napisał/a:
Po co w ogóle windować samą budę... lepiej wyciąć trochę nadkoli jak się koła nie mieszczą, niż środek ciężkości podnosić bez sensu..
prawielna ty skazał
lift budy to w 90% jedynie walory wizualne
_________________ (600)017290 biuro@partner4x4.plwww.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum