Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-14, 19:59
O resorach Mazura, OME , IronMan, Calmini, Lovells i innych
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2011-12-03, 23:26   

no zgadza się - to hiszpan. Pickup 1,9 TD, rocznik 2000. Dlatego trochę Cię tam Zibi molestowałem na PW czy standartowe Lovellsy podejdą pod tę wersję.
 
     
Zibi 
rozgadany
Zibi-Escape


Pomógł: 1 raz
Wiek: 53
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Wadowice
Wysłany: 2011-12-04, 09:12   

A widzisz, nawet nie skojarzyłem. Ale santany mają inaczej robione resory - dwa pióra przez całą długość dlatego mają inną charakterystykę. Wg. mnie lepiej są zrobione niż orginały - robiłem kiedyś na wzór santany do swojego i wybierały lepiej. A co do diesla to spokojnie lovellsy podchodzą.
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-12-27, 17:11   

A jeździ ktoś na DOBINSONACH ??
 
     
johnbil 
świeżak



Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-10, 22:10   

szeja napisał/a:
Dobrze że zapodałem od Mazura,przynajmniej gwarancja realizowana na biegu,gość jest na miejscu a nie z reklamacjami
po Australiach latać :mrgreen:
Czyli aby gwarancja miała racje bytu trzeba zapodać cały komplecik OME, to jakieś 5klocków wyjdzie :shock: no i później tylko
miesiąc oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. No nic tylko brać Ome,które jak widzę są wielce czczone na tym forum ;-)


A ja również zapodałem rodzimy produkt, komplecik od Mazura czyli przód i tył z teflonowymi przekładkami. W weekend zabieram się do montażu, nie omieszkam podzielić się wrażeniami. :-D
 
 
     
jonny 
nowicjusz


Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 64
Wysłany: 2012-01-26, 20:01   

A ja wczoraj zapodałem do swojego złomka{jak to żona mówi} nówki sztuki resorki od mazura narazie tylko na przód.Resorki to standardowe bez wzmocnienia coś na wzór fabryki.I wrażenia takie :mrgreen:
Autko podniosło się o jakieś 6 cm,moje już były klapnięte,sztywniejszy przód przez co lepiej się prowadzi.
Nie zauważyłem dużej twardości także myślę że będą ok.
 
     
johnbil 
świeżak



Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-27, 15:05   

Mój też poszedł do góry, tak, że przednie amory musiałem dać dłuższe, do fabrycznych brakło jakieś 3 cm. Trafiły mi się od Lublina czy Żuka nówki sztuki i po założeniu wygląda imponującą, a jeszcze lepiej się jeździ jak wygląda. Wróciłem oczywiście do fabrycznych wieszaków, Sami naprawdę prowadzi się przyjemnie, na starych zawiasach trochę kołysało i dobijało czasami. Ogólnie jestem bardzo zadowolniony !
 
 
     
Mazur 
świeżak


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 24
Skąd: Tulce
Wysłany: 2012-02-09, 18:48   

SamNaSamZSam napisał/a:
moje fabryczne oryginały są zdaje się grubości 8 mm :shock:


fabrycznie wychodziły tylko z piórami 6mm (nie licząc odbojowego -belki)
ew. trafiają się wersje z parabolikami ale to już inna bajka ...pewności czy to seria czy KIT.

[ Dodano: 2012-02-09, 19:18 ]
Zibi napisał/a:

A co do pracy zgadza się - nie pracują resory twarde, robione z 7 lub 8 mm. nie bedę mówił jakiej firmy nie pracują bo które są twarde i jeżdzi się jak na taczkach wszyscy wiedzą.



8mm fakt za dużo
ale 7 hmm...
co byś zaproponował dla klienta z samim ok 1250kg bez kierownika i starszego pilotowego -co spokojnie może dać kolejne 200kg -wiem to po sobie 8-)
Podam przykład extremalny ale z życia wzięty -"rekord klient" to 1390kg "żywej wagi samiego" niezatankowanego i bez ludziszczów !! (klatka, "nowy" silnik, 2 wyciągarki, pancerne zderzaki, stalowe trapy, 2 aku, 31" simexopodobne + 1mln innych przydatności...)

z drugiej mańki gimnastyką jest też dobór resorów do samiego z anoreksją, takie powiedzmy wątłe 800kg -nie znajdziesz na rynku nic Firmowego co by dobrze latało przy takiej wadze ...a ja wiem że się da 8-)

Z mojego skromnego doświadczenia wynika że najlepsze efekty daje "zabawa" w przedziale 5-6mm grubości -zawsze twierdzę że podstawą podstaw jest dobór resorów pod masę samochodu no i oczywiście pod styl jazdy...
Nie wieżę że jakiekolwiek Firmówki powiedzmy +100kg będą dobrze latać w odchudzonym samim a właśnie najczęściej w analogicznych przypadkach były zastrzeżenia co do mojego asortymentu...
_________________
(600)017290 biuro@partner4x4.pl www.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2012-02-09, 22:05   

Mazur napisał/a:
SamNaSamZSam napisał/a:
moje fabryczne oryginały są zdaje się grubości 8 mm :shock:


fabrycznie wychodziły tylko z piórami 6mm (nie licząc odbojowego -belki)
ew. trafiają się wersje z parabolikami ale to już inna bajka ...pewności czy to seria czy KIT.


Kolego a wziąłeś pod uwagę, że mam pickupa diesla santanę z 2000r. ? Jak dobrze pamiętam to mierzyłem grubość piór samodzielnie i wychodziło po te 8mm. Kolega Escape wspominał coś, że w santanach były inne resory montowane.
 
     
punix 
zapaleniec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 289
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-09, 23:12   

Pewnie nie tyle w santanach, co w dieslach albo longach - w końcu większa masa ;-)
 
     
Mazur 
świeżak


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 24
Skąd: Tulce
Wysłany: 2012-02-10, 09:36   

SamNaSamZSam napisał/a:

Kolego a wziąłeś pod uwagę, że mam pickupa diesla santanę z 2000r. ? Jak dobrze pamiętam to mierzyłem grubość piór samodzielnie i wychodziło po te 8mm. Kolega Escape wspominał coś, że w santanach były inne resory montowane.


akurat z tym modelem przyznam że empirycznie nie miałem do czynienia -więc sorki za wprowadzanie w błąd
jak by się dało to prosił bym o kilka fociszcze tak co by posmakować co to to to jest
_________________
(600)017290 biuro@partner4x4.pl www.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2012-02-10, 12:17   

http://img842.imageshack....80/tyllewyn.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/5325/tylpy.jpg
http://img521.imageshack....801/przod2j.jpg
http://img860.imageshack.us/img860/4728/przode.jpg
http://img838.imageshack....20111119004.jpg
http://img685.imageshack....20111119002.jpg

dla potomności tak wyglądały moje resory w połowie listopada ;-)
 
     
Mazur 
świeżak


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 24
Skąd: Tulce
Wysłany: 2012-02-21, 14:11   

SamNaSamZSam napisał/a:
http://img842.imageshack.us/img842/2880/tyllewyn.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/5325/tylpy.jpg
http://img521.imageshack....801/przod2j.jpg
http://img860.imageshack.us/img860/4728/przode.jpg
http://img838.imageshack....20111119004.jpg
http://img685.imageshack....20111119002.jpg

dla potomności tak wyglądały moje resory w połowie listopada ;-)


chapeau bas
i zdziwko mnię chpło 8-)

[ Dodano: 2012-02-21, 14:20 ]
Zibi napisał/a:

I tak to są w dalszym ciągu najtańsze markowe resory, w dodatku w wersji militarnej z podwójnie zawijanymi piórami - 370 zł sztuka za resor przedni. OME kosztują w tej chwili prawie 570 zł sztuka, ironman 545 zł sztuka.


po nastu latach na różnych rynkach (nie tylko Polskim -Czechy, Słowacja, Ukraina, Rosja a ostatnio i Germanie uśmiechnęli się do tematu) to raczej mam prawo swoje uważać również za Markowe... a cenę od 300zł za podstawowy przód też u mnie znajdziesz
_________________
(600)017290 biuro@partner4x4.pl www.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2012-02-21, 16:40   

A ile liftu dają te najtańsze ??
 
     
Tomasz Branny 
świeżak
Tom


Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 12
Wysłany: 2012-02-22, 08:17   

Witam
Gdzie na śląsku można podnieść bude o 10 cm za 400 zł??
_________________
Tom
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2012-02-22, 12:25   

Tomasz Branny napisał/a:
Witam
Gdzie na śląsku można podnieść bude o 10 cm za 400 zł??


Zapytam kolokwialnie, a po uj tak wysoko?
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2012-02-22, 15:08   

Max o 5 cm po co windować środek ciężkości do gory ??
 
     
Damian93 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 74
Skąd: Ślemień/Żywiec
Wysłany: 2012-02-22, 17:26   

Po co w ogóle windować samą budę... lepiej wyciąć trochę nadkoli jak się koła nie mieszczą, niż środek ciężkości podnosić bez sensu..
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2012-02-22, 18:06   

Ja mam na maxa wycięte i lift 2 " i myślę ze 31 w MT by mi weszło
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2012-02-22, 22:47   

lift 2" -czyli wieszaki ??
 
     
Mazur 
świeżak


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 24
Skąd: Tulce
Wysłany: 2012-02-23, 11:37   

Suzuka 4x4 napisał/a:
A ile liftu dają te najtańsze ??


lifta mogę zrobić jakiego sobie Waść życzysz bo to nic nie kosztuje tylko trza poczekać jak nową partię będę robił

[ Dodano: 2012-02-23, 11:40 ]
Damian93 napisał/a:
Po co w ogóle windować samą budę... lepiej wyciąć trochę nadkoli jak się koła nie mieszczą, niż środek ciężkości podnosić bez sensu..


prawielna ty skazał

lift budy to w 90% jedynie walory wizualne
_________________
(600)017290 biuro@partner4x4.pl www.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.