[ Dodano: 2012-02-01, 14:21 ]
Nom i zakupiłem suzuki sj 410 82r. oryginalny silnik 1.0
Z tego co dowiedziałem sie od poprzedniego właściciela to to że w aucie "wszystko" działa , ze był robiony
remont blacharski w roku 2008 że ma nowy dach i to że lekko dymi na zimnym podobno miała wystarczyć wymiana uszczelniacz zaworów .
nom ok po dojechaniu do domu zabrałem sie za podszykowanie autka pod siebie .
[ Dodano: 2012-02-01, 14:22 ]
co do silnika to nie było wcale tak kolorowo wymiana uszczelniaczy nie wraz ze szlifem głowicy nic nie zmieniła
auto nadal paliło chyba z 2L oleju na 100km.
Postanowiłem kupic inny silnik takiej samej pojemności .
moze nie wyglądał zaladnie ale srodek zdrowy bez halasow nic nie dymił super cisnienie na tlokach i cisnienie oleju
po paru dniach dłubanki w wolnym czasie po pracy doprowadzilem silnik do takiego stanu
[ Dodano: 2012-02-01, 14:23 ]
uszczelniacze kuli zwrotnicy tez nie wyglądały najciekawiej jak i łozyska koła pomału sie kończyły , postanowiłem
wyremontowac cały przedni most
same kule tez nei wyglądały za ciekawie . Wyczytałem gdzies ze jest patent na "wygładzenie kuli , pozbycie sie wrzerów przy pomocy kleju
metal-weld tak tez zrobiłem efekt zadziwiająco skuteczny . Ok poskładałem most do kupy .
andrewaq silnik nie był piaskowany do wyczyszczenia jak i polerki pokrywy używałem wełny stalowej takie czyściwo o różnych grubościach włókna
takich jak ta ta jest akurat najgrubsza http://allegro.pl/welna-w...2045956897.html
[ Dodano: 2012-02-02, 10:38 ]
andrewaq silnik nie był piaskowany był wyczyszczony i wypolerowany za pomocą wełny stalowej takiej jak ta http://allegro.pl/welna-w...2045956897.html Wszystko ręcznie.
[ Dodano: 2012-02-02, 10:45 ]
suzuka 4x4 jak dbasz tak masz :) jakoś po wielu wyjazdach w błoto silnik nadal jest czysty most nadal jest biały . Nie wiem jak ty ale ja po każdej wizycie w błocie jestem na myjce . Wydawało mi się ze chyba każdy użytkownik 4x4 wie ze zaschnięte błoto działa na nasze auta jak papier ścierny .
[ Dodano: 2012-02-02, 10:50 ]
Tanto jesli chodzi o ten tłumik to nie wiem czego nie rozumiesz :) Zamieniłem pierdzacy tłumik na coś co fajnie gada .nic pozatym . Pozdrawiam
Napisałeś 'głośniejszy' a nie 'fajnie brzmiący'.
Nie ukrywam że nie jestem fanem głośnych pojazdów poruszających się po polach i lasach. Im ciszej tym lepiej, zgodnie z sentencją: 'Tisze jediesz, dalsze budiesz'.
A ja myślę że zgodnie z inna sentencją: "Jeden lubi kluchy a drugi wybuchy." należy przyjąć że gusta nie są przedmiotem dyskusji
Mi na przykład raz rozłączył się tłumik środkowy, suzuk zaczą chodzić jak rajdówka, fakt, cała reszta upalanka obfitowała w miłe wrażenia akustyczne ku uciesze kolegów.
Lecz następnego dnia chciałem kulturalnie pojeździć z narzeczoną, więc z ranka ładnie połapalem spawkami to tam było trzeba i koniec historii
Suzuka 4x4 napisał/a:
Ale moim zdanie to jest bez sensu taka robota jak ktoś się tapla po błocie zawsze będzie brudny
a moim zdaniem z sensem jest gdy ktoś lubi dbać o swoje auto i na pewno po kilku wyjazdach nie będzie tak wszystko syfem od razu zarośnięte na nowo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum