Witam.
A jaki bedzie efekt jak bede jezdzil z jednym kolem na lock a z drugim na frei?
Mysle ze calkiem nie zly poniewaz to jedno kolo bedzie tylko napedzane a drugie nie i mozna bedzie
jezdzic po czarnym. Jak pisze brednie to mnie z korygójcie.
P.S jak bedzie jakis zlocik w Malopolskim lub Śląskim to piszcie.
Jakby to powiedzieć... efekt będzie żaden bo cała moc będzie uciekać nie na załączone koło (bo tam jest opór), ale w kierunku tego gdzie masz sprzęgiełko ustawione na 'free' bo tam nie ma żadnego oporu... no chyba, że masz blokadę w przednim moście
Odgrzewając temat, z własnych spostrzeżeń, po czym poznać że mamy zwalone sprzęgiełka/sprzęgiełko, lub ich nie zapieliśmy, jadąc prosto wystarczy spróbować przerzucić na 4H jeśli zgrzyta to jest problem ze sprzęgiełkami. To chyba lepszy sposób nić szukać błota lub piachu żeby buksować przodem.
Może to banał, ale może się komuś przydać
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum