Witam. Są tematy o blokadach, ale o tym nic nie wyczytałem. Są jakieś air locki za 3tyspln na oś, są tańsze blokady klikające. Ale co złego jest w Torsenie w moście? Gadałem z kumplem, który jeździ w rajdach Kadettem GSI i zamierza robić szperę właśnie na Torsenie. Mówił, że jest firma, która na zamówienie wyrabia takie dyfry do każdego samochodu, to pewnie i do Samiego by podeszło. Do kadetta mówił w granicach 1500 max 2000zł to kosztuje. No i tak na chłopski rozum wydaje mi się to o wiele lepsze niż klikające blokady albo airlocki za 3tys pln i sprężarki upchane po kątach. Np Niva z tego co wiem ma torsena z tyłu w dyfrze.
http://www.dailymotion.co...ntial-test_auto
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-03-22, 14:28
Coś źle wiesz o tej nivie, fabrycznie ma otwarty dyfer. Z resztą mało który ruski wynalazek do terenu, z ciężarówkami włącznie, ma jakiekolwiek blokady mostów.
Co do torsena, to chciałbym zobaczyć takiego za 1,5k do suzy, wykonanie tego jest cokolwiek skomplikowane.
Po weekendzie spróbuję do nich napisać, czy robią na zamówienie itp. tylko muszę siostrzenice poprosić żeby mi przetłumaczyła na to krzesełkowe pismo. :) :) :)
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Widzę, że temat umarł, a ja nie wiem dlaczego. Jest popyt na drogie ARB, jest popyt na LR. arb drogie, do tego jakieś trzeba sprężarki, więcej kabli. LR strzela, naprężenia na półosiach. Wg mnie torsen to rozwiązanie idealne, do tego te dyfry tutaj wcale nie są drogie.
to zrób takiego toresna i sprzedawaj... w czym problem ? piszesz "temat umarł" jak by to jakiś kowal mógł u stukać na kowadełku w szopie.
Taka ciekawostka w stanach są dostępne "szpery" LSD do samuraia kosztują około 500$
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-04-01, 13:10
Torsen czy tam inne lsd mają jedną zasadniczą wadę - nie blokują na 100% i nie działają w sytuacji, gdy jedno koło wisi w powietrzu, co w suzie nie jest rzadkością. Ja bym tu upatrywał małego zainteresowania, z resztą przy tym, co oferuje torsen, to jego cena wcale nie jest rewelacyjna.
Wiek: 36 Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 13 Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-04-01, 14:29
Wszelkie torseny i LSD mają świetne zastosowanie w autach rajdowych, gdzie spięcie 100 % nie ma sensu, a wręcz utrudnia jazdę. W terenie chyba tylko 100 % ma sens ? Dopiero zaczynam zabawę z Offroadem, wcześniej startowałem w rajdach i tam w zależności od nawierzchni stosowało się spięcie 30% do 70 %.
chyba źle czytałeś, torsen jest dobty tylko że no blokuje na 100% to jedna z najlepszych blokad ja chcecie nieć 100% to albo spawanie albo blokada załączana mechanicznie czyli tak zwane lr
_________________ Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
Moim zdaniem Torsen jest dobrym rozwiązaniem w przypadku Samca na przód, a tył z lr-em, ale i torsen z tyłu w błocie i na śliskim powinien robić bardzo ładnie.
[ Dodano: 2012-04-09, 21:18 ]
Wysłałem zapytanie do Rosji czy planują produkcją przekładni do Samurai-a, jak dostanę odpowiedź to dam znać.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum