Autor
Wiadomość
Przesunięty przez: Admin 2011-02-12, 19:36
Suzuki samurai - Redukor z Sj do samurai
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2010-11-06, 21:10 Suzuki samurai - Redukor z Sj do samurai
Witam , mam takie pytanie czy coś trzeba zmieniać , przekładać jak przekładam z SJ 410 do samurai reduktor ??
Ostatnio zmieniony przez PrzemoCK 2010-11-07, 18:42, w całości zmieniany 1 raz
Myszon
niby że szefo
Pomógł: 6 razy Wiek: 46 Dołączył: 28 Kwi 2006 Posty: 868 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2010-11-06, 21:38
Zależy jaki od 410 bo są chyba 2 typy. Myśle że kolega witson albo corny powiedzą ci coś na ten temat bo właśnie przełożyli.
_________________ Suka 1.6 16V Kajman 31", 5,125, Springi, DW 10000lbs, sprzęgło FSO Dron Kielce
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2010-11-06, 22:03
P.S oglądałem wsze filmiki na yt na prawdę macie fajne furki , a ty masz ślinki oryginalny 1.3 ??
witson
nowicjusz
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 59 Skąd: Jedrzejow
Wysłany: 2010-11-07, 03:08
, ja kupilem reduktor od 410, corny przelozyl ale jeszcze nie testowany, wiem ze inne byly wyjscia na wał, ale przełożył ze starego reduktora i jest gitarka, czekamy na posta od cornego :)
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2010-11-07, 11:19
No to czekam chłopaki
jmarcin
świeżak fascynaci4x4
Wiek: 41 Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 8 Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2010-11-08, 18:22
ja przekładałem reduktor z sj410 do sj413 i roznica jest taka ze jest inny roztaw srob na walach a flanzse maja inny wielo klin
BZYK
świeżak
Wiek: 48 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 11 Skąd: zabrze
Wysłany: 2010-11-10, 15:25
Siema,powiedzcie jak duza jest roznica po zmianie reduktora?
witson
nowicjusz
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 59 Skąd: Jedrzejow
Wysłany: 2010-11-11, 21:43
Różnica jest ale nie jest ona kolosalna, reduktor jest wolniejszy o jakies 10%, chyba lepiej od razu zmotac z dwóch redutkorów 4,16
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2010-11-12, 13:36
Nie jest kolosalna -ale zawsze jakaś jest Mój brat ma w swoim Sj z padniętym silniki i walczy jeszcze 2
corny
pomocnik mechanika
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 460 Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2010-11-12, 20:32
witson napisał/a: Różnica jest ale nie jest ona kolosalna, reduktor jest wolniejszy o jakies 10%, chyba lepiej od razu zmotac z dwóch redutkorów 4,16
tak ja witson pisze na czarnym zbytnio nie odczujemy różnicy ... w terenie zdycha długo długo później niż seria
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2010-12-08, 22:24
corny napisał/a: tak ja witson pisze na czarnym zbytnio nie odczujemy różnicy ... w terenie zdycha długo długo później niż seria
No i to mi wystarczy , i jeszcze jedno a co z ręcznym na wale trzeba zdemontować
corny
pomocnik mechanika
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 460 Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2010-12-09, 20:11
to zależny jaki ty masz wal jak mały rozstaw śrub to pasuje jeśli nie.... demontujesz ręczny vel motasz jakaś przystawke
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2010-12-10, 16:59
Aha dzięki