Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2012-05-22, 16:39
zdaje się, że największy problem jaki się przewijał na forum przy motaniu tarcz na tyle to poprawny podział siły hamulca i odpowiedni korektor żeby tyłem nie wyprzedzać przodu, zdaje mi się że kilka tematów było ruszanych o przeróbkach ale może nie ma jednego konkretnego wątku i taki właśnie może być ten :)
Jak dasz pompę jedno stopniową, to musisz połączyć ze sobą oba obwody, a wtedy jak uszkodzisz w terenie jeden przewód (o co nie trudno) to przy stromym zjeździe możesz przenieść się na łono Abrahama :) zostań czy ręcznym tylko na tył.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Pomógł: 54 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 2449 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-23, 18:48
Załączany dźwignią na lewą rękę-mechaniczny.Koszt 30 zł.Jutro cyknę fotki i wkleję.Na razie nie ma zapadki,ale zrobię.Ma działać na podjazdach na pieczątki.
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-09-19, 10:13
Oswiezam temat wlasnie zalatwilem sobie zestaw do Suki "TARCZE TYL SAMURAI" co prawda zaplacilem 500+50 przeslka ale mam wszystko zacik lapy itp.
tu jest jeszcze linnk
http://moto.allegro.pl/sa...2624797302.html
zestawu oczyszcze wymaluje i bedzie gites
Ale powstal drugi problem jak to po motac w aucie szukam szukam na polskich stronach a tu chu.......
Wiec z haslem "- English is Easy"....
zaczolem szukac dobrze ze sie uczylem w szkole angielskiego hahaha
Ptrze a tu pieknie z zdjeciami wyjasnone jak zamotowac caly zestaw i tu tez linnk
Poszukaj na aledrogo jeszcze bo były jeszcze taniej. Ja osobiście radził bym Ci zainstalować go w kabinie pod ręką wtedy łatwiej sobie doregulować. W dużo trudnij nie będzie a jak będziesz robił hydrauliczny ręczny to i tak z przewodami wchodzisz do środka.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
też planuje na dniach tarzce na tył założyć tyle ze ja zaciski od seicento założe. chlopaki mają u mnie tak porobione i działa na orginalnym kolektorze lub tez bez
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum