czy u was wajcha od reduktora tanczy jak k.. w pubie go go ?
tzn, czy macie duze luzy ?, no nie mam z kim porownac , filmik juz mam ale wgrac go na youtube to dla mnie jakbym mlotem 5kg mial budzik naprawic..
ta tulejka wygląda tak:
http://www.lowrangeoffroa...-and-bolts.html
ta mniejsza, to ma być całe i ma mieć taki wymiar jak powinno mieć inaczej reduktor będzie się blokował na N.... (oczywiście o ile reszta w dobrym stanie) na dole jest nawet filmik....
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
myslelem ze chodzi ci o zabezpieczenie przed wypadnieciem wajchy z reduktora, stad moje zdziwienie ze sa plastikowe, co do plastiku w gniezdzie reduktora to wyglada na to ze nie ma u mni plastikowej tulejki wiec dlatego wajcha lata
wyciagalem wielokrotnie dzwignie z reduktora ale nie wiedzialem ze powinna tam byc ta ,, tulejka,, czy jak to zwał..
gdzie mozna zakupic taka tulejke?, czy to zwierze co tak ładnie miauczy?
mam taki -pozostałość po podnoszeniu budy. jestem tylko ciekaw jaką to ma być grubość bo średnicę sobie sam zmierze . jak będzie za gruby to zabezpieczenia na boczne bolce nie wloze . wiesz może jaką oryginalną grubość ?
co do 5
-niech zgadne. - na zapas?
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Ostatnio zmieniony przez albert 2012-06-10, 15:36, w całości zmieniany 1 raz
Apropos blokującego się reduktora, miałem dziś takie zdarzenie.
Testowałem blokadę LR na żwirowni z 4L bez problemu, chce wracać do domu i mogę wrzucić tylko 4H, 2H nie che wejść.
Kombinowałem, w sensie trochę do przodu trochę do tyłu autem bo może jakaś pozycja nie taka. Ale nic nie działało, tak więc pojechałem z 4H i w pewnym momencie dość głośne łubudu i 2H samo wskoczyło :| później wszystko grało. Co może być przyczyną? pierwszy raz mnie się coś takiego zdarzyło.
_________________ yahoo33,
Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2012-06-10, 13:47
Naprężenia, ale one powinny ustąpić po ruszeniu się, ale jak widać ustąpiły trochę później.
Ja u siebie często tak mam. Wystarczy wtedy dość mocno walnąć, żeby weszło 2H i jest dobrze.
Zaraz ktoś mnie ochrzani, że nie powinno się używać siły itp...
koledzy jak ktos bedzie rozbieral reduktor mam mega prosba- zmierzyc ile w mm jest odleglosc w gniezdzie reduktora( od strony miejsca wajchy), od bolców w gniezdzie ( miejsce zapiecia zabezpieczenia wajchy reduktora przed wypadnieciem) do plastikowego dzinksa , ktory wlozony juz jest w gniezdzie i trzyma wajche w ryzach ( patrz pierwsza strona tego postu)
jak pokazuje filmik , ktory przeslal slavok- wkladamy to plastikowa podkladke do gniazda reduktora i najpierw trzyma sie na bocznych bolcach i wpada
o ta odleglosc mi chodzi ( bolce-plastikowa podkladka) , wtedy bede wiedzial jaka jest grubosc tego plastiku
lub po prostu podac wymiary tego plastikowego skurwola ( podoba mi sie te slowo, ktore pierwsze uzyl chyba tytus)
dzieki
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Witam
Bardzo dobry artykuł i gdybym go wcześniej zobaczył, pewnie bym zaoszczędził kilka złotych nie kupując reduktora z 410 , który się do tych przeróbek nie nadaje ;-(
Moje zasadnicze pytanie jest inne. Ktoś z południa (wtajemniczeni wiedzą kto) zrobił mi rok temu reduktor na 4,16. Kilka dni temu straciłem na rajdzie zredukowane, a chwile później drogowe. Zdjęcie wnętrzności reduktora przedstawia zmielone w połowie szerokości koła zębate. Kolega twierdzi , że widzi coś takiego po raz pierwszy i że przyczyną może być to , że coś sie ukruszyło i dokonało zniszczenia reszty. JA z mojego laickiego spojrzenia twierdzę, że zmieliło się bo koła nie zazębiały się całkowicie, a tylko w 50 %. Czy znawcy tematu mogą wypowiedzieć się co n/t sądzą ? https://picasaweb.google.com/117212674121427623353/13Czerwca201202
_________________ pozdrawiam
Wojtek vel Ignorancik
Samurai 1.3, 31"
Sławek , pamietasz o mnie?
wdzieczny bylbym o dane
1. srednica kola wewnatrz ,,podkladki,,
2.srednica ,,podkladki,, od dolu i od gory po za cholere nie zmierze -brak miejsca podejscia( ewentualnie czy mozna ja usztywnic silikonem-bo srednice minimalnie beda inne ( wejscie sie rozszerza do gory)
3. jaka grubosc wewnetrzna od dolu ,, podkladki,,
musze miec te dane przed wyjazdem do tokarza
narazie auto stoi bo nie da sie jezdzic, blokuje, az dziw ze wczesniej udawalo mi sie jezdzic
najchetniej kupilbym oryginal, nie masz na zbyciu, ewentualnie gdzie mozna kupic , fajnie by bylo od krajowca bo angielski to tylko
how do you do
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Witam
Wojtek patrzyłem na to zdjęcie i według mnie to wyraźnie choinka środkowa przesunięta była wobec trybów po obu stronach. Czy obudowa od strony większego trybu choinki nie jest wytarta? Bo ta choinka wyraźnie była przesunięta jak by patrząc na to zdjęcie w dół. Po mojemu to niestety ten co montował musiał się pieprznąć i nie dał jakiś podkładek, dystansów. Ale to niechlujstwo jakieś bo jak powtykał wałki w połówkę obudowy to chyba widać że koła zębate są przesunięte wobec siebie. Jeśli wykruszył by się ząb i dostał się między koła to zniszczenia były by inne. Tak mi się przynajmniej wydaje, bo jeszcze nie rozbierałem reduktora. Ale czeka mnie to nie długo. Tak jak napisał kostuch dogaduj się, z gościem a jak nie to dawaj info na forum
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
reduktora nie da się złożyć z przesuniętą choinką, między korpusami jest tylko miejsce na choinkę i dwie podkładki ślizgowe. na fotce widać, że większe koło choinki wytarło korpus, dlaczego??? koło nie ma prawa dotykać do korpusu!!! niestety na zdjęciu nie widać boku tego koła. Najprawdopodobniej duże koło choinki jest luźno obsadzone, a że ząb jest skośny przesuwa się i trze o obudowe. jeżeli tak jest, to wybitna wina motacz choinki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum