Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Reduktory samurai SJ/SJ410/SJ413
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-06-07, 20:49   

albert napisał/a:
czy u was wajcha od reduktora tanczy jak k.. w pubie go go ?
tzn, czy macie duze luzy ?, no nie mam z kim porownac , filmik juz mam ale wgrac go na youtube to dla mnie jakbym mlotem 5kg mial budzik naprawic..

A masz plastykową tulejkę prowadzącą?
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-06-08, 13:40   

a sa plastikowe?

metalowa jak najbardziej wieczorem wkleje filmik to zobaczycie

pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-06-08, 17:08   

albert napisał/a:
wieczorem wkleje filmik to zobaczycie

pozdro

Daruj sobie...
W gnieździe wajchy powinna być plastykowa panewka. Bez niej wajcha będzie latać.
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-06-08, 17:48   

ta tulejka wygląda tak:
http://www.lowrangeoffroa...-and-bolts.html
ta mniejsza, to ma być całe i ma mieć taki wymiar jak powinno mieć inaczej reduktor będzie się blokował na N.... (oczywiście o ile reszta w dobrym stanie) na dole jest nawet filmik....
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-06-08, 19:28   

myslelem ze chodzi ci o zabezpieczenie przed wypadnieciem wajchy z reduktora, stad moje zdziwienie ze sa plastikowe, co do plastiku w gniezdzie reduktora to wyglada na to ze nie ma u mni plastikowej tulejki wiec dlatego wajcha lata
wyciagalem wielokrotnie dzwignie z reduktora ale nie wiedzialem ze powinna tam byc ta ,, tulejka,, czy jak to zwał..



gdzie mozna zakupic taka tulejke?, czy to zwierze co tak ładnie miauczy?


najlepiej w Rzeczypospolitej IV...





http://www.youtube.com/watch?v=Qe5DvhR8X0I
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-06-09, 22:53   

kup kawałek wałka z twardego poliuretanu i tokarz Ci dorobi 5 takich podkładek :P
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-06-10, 11:46   

mam taki -pozostałość po podnoszeniu budy. jestem tylko ciekaw jaką to ma być grubość bo średnicę sobie sam zmierze . jak będzie za gruby to zabezpieczenia na boczne bolce nie wloze . wiesz może jaką oryginalną grubość ?
co do 5
-niech zgadne. - na zapas?
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Ostatnio zmieniony przez albert 2012-06-10, 15:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-06-10, 13:34   

Apropos blokującego się reduktora, miałem dziś takie zdarzenie.
Testowałem blokadę LR na żwirowni z 4L bez problemu, chce wracać do domu i mogę wrzucić tylko 4H, 2H nie che wejść.
Kombinowałem, w sensie trochę do przodu trochę do tyłu autem bo może jakaś pozycja nie taka. Ale nic nie działało, tak więc pojechałem z 4H i w pewnym momencie dość głośne łubudu i 2H samo wskoczyło :| później wszystko grało. Co może być przyczyną? pierwszy raz mnie się coś takiego zdarzyło.
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2012-06-10, 13:47   

Naprężenia, ale one powinny ustąpić po ruszeniu się, ale jak widać ustąpiły trochę później. :-P
Ja u siebie często tak mam. Wystarczy wtedy dość mocno walnąć, żeby weszło 2H i jest dobrze. :lol:
Zaraz ktoś mnie ochrzani, że nie powinno się używać siły itp... :-D
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-06-10, 13:51   

sokratesb napisał/a:

Zaraz ktoś mnie ochrzani, że nie powinno się używać siły itp... :-D

Możesz sobie nawet wyciągarką drążek naciągać do 2H jak nie chce normalnie wejść :mrgreen:
Wszelakich naprężeń można się pozbyć rozpinając sprzęgiełko.
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-06-10, 15:43   

koledzy jak ktos bedzie rozbieral reduktor mam mega prosba- zmierzyc ile w mm jest odleglosc w gniezdzie reduktora( od strony miejsca wajchy), od bolców w gniezdzie ( miejsce zapiecia zabezpieczenia wajchy reduktora przed wypadnieciem) do plastikowego dzinksa , ktory wlozony juz jest w gniezdzie i trzyma wajche w ryzach ( patrz pierwsza strona tego postu)

jak pokazuje filmik , ktory przeslal slavok- wkladamy to plastikowa podkladke do gniazda reduktora i najpierw trzyma sie na bocznych bolcach i wpada

o ta odleglosc mi chodzi ( bolce-plastikowa podkladka) , wtedy bede wiedzial jaka jest grubosc tego plastiku

lub po prostu podac wymiary tego plastikowego skurwola :-D ( podoba mi sie te slowo, ktore pierwsze uzyl chyba tytus)

dzieki :-D
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-06-10, 19:55   

jutro Ci to pomierzę.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
12RAEL 
nowicjusz
deathproof



Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: TKN
Wysłany: 2012-06-11, 08:43   

a skurwol to nie z kapitana bomby :mrgreen: ?
_________________
SJ416 & D22 NP300
 
     
ignorancik 
świeżak
Ignorancik


Wiek: 51
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 13
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2012-06-13, 02:42   

Witam
Bardzo dobry artykuł i gdybym go wcześniej zobaczył, pewnie bym zaoszczędził kilka złotych nie kupując reduktora z 410 , który się do tych przeróbek nie nadaje ;-(
Moje zasadnicze pytanie jest inne. Ktoś z południa (wtajemniczeni wiedzą kto) zrobił mi rok temu reduktor na 4,16. Kilka dni temu straciłem na rajdzie zredukowane, a chwile później drogowe. Zdjęcie wnętrzności reduktora przedstawia zmielone w połowie szerokości koła zębate. Kolega twierdzi , że widzi coś takiego po raz pierwszy i że przyczyną może być to , że coś sie ukruszyło i dokonało zniszczenia reszty. JA z mojego laickiego spojrzenia twierdzę, że zmieliło się bo koła nie zazębiały się całkowicie, a tylko w 50 %. Czy znawcy tematu mogą wypowiedzieć się co n/t sądzą ?
https://picasaweb.google.com/117212674121427623353/13Czerwca201202
_________________
pozdrawiam
Wojtek vel Ignorancik
Samurai 1.3, 31"
 
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2012-06-13, 08:12   

Cytat:
Niestety, nie znaleziono strony.
 
 
     
ignorancik 
świeżak
Ignorancik


Wiek: 51
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 13
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2012-06-13, 09:39   

Hałas napisał/a:
Cytat:
Niestety, nie znaleziono strony.

Już powinno być ok
_________________
pozdrawiam
Wojtek vel Ignorancik
Samurai 1.3, 31"
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-06-13, 10:18   

Sławek , pamietasz o mnie? :-D
wdzieczny bylbym o dane

1. srednica kola wewnatrz ,,podkladki,,
2.srednica ,,podkladki,, od dolu i od gory po za cholere nie zmierze -brak miejsca podejscia( ewentualnie czy mozna ja usztywnic silikonem-bo srednice minimalnie beda inne ( wejscie sie rozszerza do gory)
3. jaka grubosc wewnetrzna od dolu ,, podkladki,,

musze miec te dane przed wyjazdem do tokarza

narazie auto stoi bo nie da sie jezdzic, blokuje, az dziw ze wczesniej udawalo mi sie jezdzic


najchetniej kupilbym oryginal, nie masz na zbyciu, ewentualnie gdzie mozna kupic , fajnie by bylo od krajowca bo angielski to tylko
how do you do :roll:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-06-13, 11:46   

ignorancik napisał/a:
Czy znawcy tematu mogą wypowiedzieć się co n/t sądzą ?Obrazek
https://picasaweb.google.com/117212674121427623353/13Czerwca201202

Wykonawca machnął się z wymiarem któregoś wałka o jakiś centymetr :mrgreen:
Reklamuj, a jak się wypną to podaj nazwę firmy publicznie...
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-06-13, 21:46   

Witam
Wojtek patrzyłem na to zdjęcie i według mnie to wyraźnie choinka środkowa przesunięta była wobec trybów po obu stronach. Czy obudowa od strony większego trybu choinki nie jest wytarta? Bo ta choinka wyraźnie była przesunięta jak by patrząc na to zdjęcie w dół. Po mojemu to niestety ten co montował musiał się pieprznąć i nie dał jakiś podkładek, dystansów. Ale to niechlujstwo jakieś bo jak powtykał wałki w połówkę obudowy to chyba widać że koła zębate są przesunięte wobec siebie. Jeśli wykruszył by się ząb i dostał się między koła to zniszczenia były by inne. Tak mi się przynajmniej wydaje, bo jeszcze nie rozbierałem reduktora. Ale czeka mnie to nie długo. Tak jak napisał kostuch dogaduj się, z gościem a jak nie to dawaj info na forum
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
emil100 
nowicjusz



Wiek: 52
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 33
Wysłany: 2012-06-14, 08:35   

reduktora nie da się złożyć z przesuniętą choinką, między korpusami jest tylko miejsce na choinkę i dwie podkładki ślizgowe. na fotce widać, że większe koło choinki wytarło korpus, dlaczego??? koło nie ma prawa dotykać do korpusu!!! niestety na zdjęciu nie widać boku tego koła. Najprawdopodobniej duże koło choinki jest luźno obsadzone, a że ząb jest skośny przesuwa się i trze o obudowe. jeżeli tak jest, to wybitna wina motacz choinki.
_________________
go hard or go home
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.