Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
ściąga przy 4x4
krzysiek-warmia 
świeżak
krzysiek-warmia


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2012-06-17, 13:27   ściąga przy 4x4

witam. od jakiegoś czasu mam problem, przy załączaniu 4H lub 4L dość mocno ściąga na lewo. zdarzyło się to jakieś dwa tygodnie temu, zjeżdzałem z podjazdu i coś strzeliło i zaczeło ściągać, po oględzinach krzyżak na przednim wale był pęknięty i myślałem że to to, ale po wymianie dalej to samo, przy 2H jest ok. proszę o pomoc.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2012-06-17, 14:21   

a jak przeguby? przód "robi" ?
 
 
     
krzysiek-warmia 
świeżak
krzysiek-warmia


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2012-06-17, 16:03   

a przeguby to gdzie są schowane, można sprawdzić bez rozbierania mostu?
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-06-17, 16:26   

Niestety trzeba rozbierać zwrotnice z przodu, ale przeguby można sprawdzić skręcając koła i jeżdżąc po okręgu, zużyte powinny klepać.

[ Dodano: 2012-06-17, 16:29 ]
A sprawdź cybanty czy nie rozkręcił ci się most ma resorach.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
krzysiek-warmia 
świeżak
krzysiek-warmia


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2012-06-17, 16:37   

a wtedy nie ciągnął by cały czas do boku czy tylko na 4x4?
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-06-17, 17:05   

Tak se wymyśliłem że własnie przy 4x4 bo wtedy most przedni zaczyna ciągnąć mi że taki luz skręcać go. To są luźne dywagacje.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
krzysiek-warmia 
świeżak
krzysiek-warmia


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2012-06-17, 17:18   

cybanty w porządku, a jadąc po mieście i w terenie nie czuć było przegubów
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2012-06-18, 08:04   

Wyjmij te przeguby i sprawdź luz ciągnąc oba końce półosi w przeciwnych kierunkach. W serwisówce jest napisane, że max. dopuszczalny luz to 1 mm. Operacja nie jest bardzo skomplikowana, przy okazji sprawdzisz sobie stan półosi, uszczelniaczy, łożysk.
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.