Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: tytus
2012-01-18, 19:00
tytus
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2012-06-10, 18:24   

Nie będę zabudowywał paki, musi być przewiew :mrgreen: Dzięki za porady z chłodnią i bakiem ;-)

Prawie finisz :mrgreen: Drobne dociągnięcia jak pasy na nadkolach, dokręcić śruby od hamulców :roll: , wydłużyć odboje i posprawdzać na kanale czy wszystko ładnie działa :-P
Za niedługo jeszcze klatka zewnętrzna dojdzie i naklejki ;-)


_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
12RAEL 
nowicjusz
deathproof



Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: TKN
Wysłany: 2012-06-10, 21:04   

czy to sprawa foty czy tył trochę przycupnięty?
czy masz jeszcze rupiecie po remoncie na pace :mrgreen:
_________________
SJ416 & D22 NP300
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2012-06-10, 21:11   

Kurde, ale to ma kąt natarcia!
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2012-06-10, 22:01   

Tył jest niżej ponieważ z tyłu jest resor a nie chce dawać wieszaków +25cm :mrgreen:
Z przodu jeszcze dojdzie zderzak z windą na miejscu chłodnicy ale najpierw trzeba jeździć i jeździć :mrgreen:
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
12RAEL 
nowicjusz
deathproof



Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: TKN
Wysłany: 2012-06-11, 08:33   

tytus napisał/a:
Tył jest niżej ponieważ z tyłu jest resor a nie chce dawać wieszaków +25cm :mrgreen:
Z przodu jeszcze dojdzie zderzak z windą na miejscu chłodnicy ale najpierw trzeba jeździć i jeździć :mrgreen:


to ci klapnie... i będzie akurat
mi moje springi klapły mimo że tuningowe od jimniaka :-|
_________________
SJ416 & D22 NP300
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2012-06-11, 09:36   

A czemu zostawiłeś resor z tyłu? :-D
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2012-06-11, 22:16   

Bo chciał pojeździć gdyż przerwa wynosi już pół roku? A nie przeszkadza to do upalania? :)
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2012-06-11, 22:46   

A w planach jeszcze sprężyna z tyłu, czy resor na stałe zostawiasz?
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2012-06-12, 00:24   

Dokładnie jak paw3ł napisał :mrgreen: zwłaszcza że w sierpniu wyjeżdżam do grudnia to się nie najeżdżę :roll:
W przyszłości springi z tyłu ale dopiero jak wszystko skompletuje i będzie do wyspawania na raz żeby nie blokować ;-)
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
12RAEL 
nowicjusz
deathproof



Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: TKN
Wysłany: 2012-06-12, 19:22   

tytus , a długo Ci zeszło ze wspomaganiem, bo to chyba ostania rzecz do rezania ale strach mnie ogarnia i wolałbym 15 zderzaków zrobić :-P
w ogóle nie wiem jak się za to zabrać......
_________________
SJ416 & D22 NP300
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2012-06-12, 20:04   

Jedno popołudnie, zależy od czego wspomaganie bierzesz ;-)
Ja mam od jamnika angielskiego to musiałem dużo ciąć, więc jeżeli nie chcesz robić mocnych przeróbek to odradzam.
Do wspomagania od vitary robisz przejściówkę z blachy żeby otwory pasowały, do uchwytu pompy dospawujesz kawałek blachy żeby do bloku silnika ją umiejscowić i tyle ;-) Najpierw zbierasz wszystkie części i sama wymiana to małe piwo :mrgreen:
Gdybyś szukał przekładni to mam z vitary z nowymi uszczelkami ;-)
aha i jeszcze drążek od przekładni do kierownicy nowy sobie wystrugaj. Ja końcówkę z krzyżakiem zabrałem z samuraja, z drugiej strony od vitary i zespawałem, jest giters :mrgreen:
Tylko z pompy mi cieknie więc muszę zregenerować :roll:
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-06-12, 21:31   

tytus napisał/a:
Jedno popołudnie, zależy od czego wspomaganie bierzesz ;-)
Ja mam od jamnika angielskiego to musiałem dużo ciąć, więc jeżeli nie chcesz robić mocnych przeróbek to odradzam.
Do wspomagania od vitary robisz przejściówkę z blachy żeby otwory pasowały, do uchwytu pompy dospawujesz kawałek blachy żeby do bloku silnika ją umiejscowić i tyle ;-) Najpierw zbierasz wszystkie części i sama wymiana to małe piwo :mrgreen:
Gdybyś szukał przekładni to mam z vitary z nowymi uszczelkami ;-)
aha i jeszcze drążek od przekładni do kierownicy nowy sobie wystrugaj. Ja końcówkę z krzyżakiem zabrałem z samuraja, z drugiej strony od vitary i zespawałem, jest giters :mrgreen:
Tylko z pompy mi cieknie więc muszę zregenerować :roll:


Pomalu z tym popoludniem :mrgreen: , masz chlodnie na pace, jak zostaje na miejscu to lekko koliduje z vitarowa przekladnia, trzeba lekko zaszlachtowac i pospawac jedno z mocowan ;-)
_________________
606468554
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2012-06-13, 15:40   

No tak chłodnicy nie miałem, w sumie to już normalne że z przodu tyle miejsca jest :mrgreen:
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
mcs0 
rozgadany



Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 83
Skąd: GWE/ REDA
Wysłany: 2012-06-14, 20:27   

Tytus tak przeglądając fotki z remontu...zwłaszcza tą z wahaczem mam pytanie :) w tle widać wahacz z matiza? tzn że sie na nim wzorowałeś? chodzi mi o położenie tulejek met gum i z czego polibusze są(jaką mają średnice) ??

[ Dodano: 2012-06-14, 20:31 ]
jeszcze miałem obawe czy one się nie wygną ale skoro ścianka jest 4,2 to rozwiewa moje wątpliwości:)
_________________
Sami 1.3 na sprężynie
 
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2012-07-08, 12:45   

Polibusze do samurajka. Wszystko na rurach 42x4 :-)


Już oblepiony :mrgreen:








Przez to że miałem problemy z jakością paliwa to teraz zrobiłem sobie podgląd na to co wypływa z baku:


Ale oczywiście najpierw go dokładnie oczyściłem żwirem :mrgreen:


Przełączniki od wentylatorów i oświetlenia:


Gorący fotel pilota :-P


Przewody od chłodni:


Kubełek na swoim miejscu :-)


Do poprawy jeszcze mocowanie chłodnicy ale to już pewnie na klatce się będzie trzymać
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
jasiek 
stały bywalec



Wiek: 28
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 166
Skąd: Legionowo / Warszawa
Ostrzeżeń:
 8/3/6
Wysłany: 2012-07-08, 16:21   

muszę powiedzieć kolego że odwaliłeś kawał dobrej roboty :) i kolor pomarańczowy ładnie pasuje do samuraia .
_________________
BYŁ : Suzuki SJ50V, 1.3 gaźnik, kibel rura, lekko ruszony, ruda tu i tam.

JEST : Isuzu Trooper, 2.8td, snorkel stalówka, 33", silnik bliżej niż dalej, parę ognisk korozji
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-07-09, 16:36   

No Tytus Bestia Urosla w oczach mojich moze ja kiedys tez szczele body lifting mojemu :mrgreen: :-P No Kiedys napewno to zrobie hahaha
Ale Suka z tymi naklejkam Prze...Zajeb.....ta :mrgreen:
 
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2012-07-09, 21:34   

Wszystko fajnie, motanko, kolorek, naklejki słuszne ideologicznie.... tylko ja się qfa pytam - gdzie jest system audio z którego będą płynąć słodkie dźwięki Motorhead, Black Sabbath czy Slayer'a? ;-)

Nie wiem czy zauważyłeś, ale matka natura udoskonaliła twoje malowanie i na masce naniosła klimatyczny 'flame paint'.
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2013-04-20, 09:51   

Nowy zderzak :-)


Dopiero teraz zobaczyłem post @Tanto :-P głośniki będą, ale muszą być mocne bo silnik wszystko zagłusza :mrgreen:
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-04-21, 01:25   

Aj Tytus widze ze wrociles i walczysz w naszym Terenie Pozdrawiam :mrgreen:
oj maszynka w okazalosci wspanialej i powiem tak szukam nowej budy dasz swoja hahahaha :-P zartuje 4
ps POZDROWIAM ;-)
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.