Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Prędkośc
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2011-03-23, 16:26   

kurcze czytam te posty i nie kumam ja mam 235/75r15 mt i 90-100 km to normalnie sobie jade oczywiście wg gps przy 65 na piątce spokojnie przyspieszam, jechałem na czarnym na jednym napędzie w dwie osoby + klamoty prędkośc 85-90 jest spoko nie mam stabilizatorów na koleinach czasami rzuci, trzeba się pilnowac ale nie ma dramatu a tu jakies dziwne wypowiedzi czy to mój jest taki zajebisty czy to wasze takie zmulone hehe mam gaźnik od pony 1,5 i na gazie śmigam o co kaman?
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-03-23, 16:29   

Suzuka ma aerodynamikę porównywalną do aerodynamiki kuchenki gazowej lub też cegły ;) Ja na simexie 205 na trasie łapię 110 średnio. Vmax na ATkach to 140.
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
remikooo321 
świeżak
samuri87



Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: krzykosy
Wysłany: 2011-05-03, 09:47   

witam jak kupilem mojego sama to cisnol 120 ale cholernie czesie a teraz niewiem ile moze pojsc na insa turbo 16na 225

DSC00297.JPG
Plik ściągnięto 13612 raz(y) 12,89 KB

_________________
radek
 
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-05-03, 14:20   

na simexach 235/75/15 do 80-90 się rozpędzam 5tkę też wrzucam, ogólnie na prostej drodze nie ma problemów, zaczynają się jak pojawiają się górki na stromych muszę do 3jki schodzić, oczywiście piszę o asfalcie. no i BFG KM2 nie ma tak agresywnego i głębokiego bieżnika jak simexopodobne gumy a to też ma spore znaczenie.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
punix 
zapaleniec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 289
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-05-03, 14:22   

Goodyeary Duratrack 235/75/15 - sprawdzałem ostatnio na autostradzie, 115 poszedł, dalej się już bałem - niezły wiatr boczny był :-D
120-125 pewnie by poszedł :-)
 
     
joj
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-04, 07:16   

punix napisał/a:
Goodyeary Duratrack 235/75/15 :-)

dobry wybór! :-D
 
     
Wilku 
rozgadany


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 119
Skąd: Bielawa-Wrocław
Wysłany: 2011-05-07, 21:38   

110 jechałęm jak kupiłem, licznik mi nie działa ale ojciec w aucie przed mi mówił ile jade i sprawdzał na gpsie:] 225/75/15, wiecej sie bałęm hehe
 
 
     
cinos 
nowicjusz
Samurai '91



Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 66
Skąd: Tychy
Wysłany: 2011-12-06, 22:09   

Jak miałęm AT'ki 205/70 to bez dodatków na lekko z górki jechał 130km/h.
Na 235/75 w tych samych warunkach robi 110km/h, a z pustym bagażnikiem dachowym, więcej niż 90km/h nie da rady.
Przy dużym wietrze wolę zwolnić, coby szybą w ryło nie dostać :mrgreen:
_________________
Wóz użytkowo-wyczynowo-turystyczno-ciężarowy: http://s1134.photobucket....mview=slideshow
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2011-12-09, 08:21   

Przydało by się jeszcze info na jakim biegu i przy jakich obrotach te prędkości były osiągane. No i na jakim silniku ;-)

Po zamontowaniu czegoś na wzór obrotomierza wychodzi mi że na piątce przy 2000 obrotów kula się około 70 km/h, żeby zrobić 80 km/h trzeba pogonić kucyki do 3000 obrotów. Szybciej ostatnio nie próbowałem, bo albo po polach, albo po krętych drogach gminnych z dużymi drzewami na poboczu.

ps. koła AT 215/80, gaźnikowy 1,3. Osiągnięty max to 120 km/h
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-12, 23:07   

Wczoraj kupionym samuraiem wracając z Wrocławia do zielonej góry na oponach szosowych jechałem kilkanaście kilometrów bez odejmowania gazu tak około 130 - 135. Nic nie rzucało, nic się nie trzęsło aż tak jak wszyscy piszą. Po drodze nie skakał. A obroty między 4000 a 5000. Jedyne co było nie fajne to fakt że brakuje w tym autku ostatniego tłumika, przez co jest strasznie głośno. rura kończy się w połowie auta i buczy niemiłosiernie.

PS. do jakich obrotów kręcicie swoje suczki?
 
     
betakm 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 80
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2012-07-12, 23:54   

Mam szosówki 205/70/15 - całkiem normalnie autko idzie 100 - 110 km/h i mam zapas pod pedałem - żadnych dziwnych objawów - jedzie prosto, nie trzęsie, w drogę celować nie muszę, przyspieszenie prawidłowe. Gdy założę kółka MT 195/80/15 jadę po czarnym nie szybciej niż 70 - 80 km/h gdyż autko zaczyna lekko chodzić na boki i trzeba dobrze pilnować kierownicy - a zapas pod pedałem jest cały czas.
Trzeba dbać o stan techniczny zawieszenia i nie będzie żadnych sensacji - mam wymienione wszystkie gumy w zawieszeniu, na drążku stabilizatora, nowy amortyzator skrętu, wszelkie luzy polikwidowane. Jeździmy dużo w terenie i w związku z tym trzeba dużo uwagi poświęcić stanowi technicznemu zawieszenia. I wg mnie to jest cała filozofia ujeżdżania Samuraika.
Ostatnio wymieniłem kable zapłonowe, kopułkę, palec, świece i byłem w szoku jakie to ma ogromne znaczenie dla kultury i osiągów silnika - o 100% lepsza praca.
Samochód terenowy to nie tylko upalanie ale też i obowiązkowa kultura techniczna w zakresie utrzymania wysokiego stanu technicznego - Samurajek za to daje ogromną frajdę z jazdy w terenie. :lol
_________________
KM
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
  Wysłany: 2012-07-13, 07:46   

A ja Powiem wam dowcim Miesiac jechal zamna wiesniak w BMW niewiem 93 rok w trojce i nagle przejechal na drugi pas i chcial mnie wziasc A ja wtedy redukcja 8-) czarny dym z rury swis turbin i tyle mnie widzialo BMW :lol: :mrgreen: ;-) Jego mina musiala byc bez cenna hahahahaha :shock:
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2012-07-13, 16:54   

Na dwupasmówce?
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-07-14, 10:25   

mój dieselek to raczej demonem szybkości nie jest. teraz jedzie max 70 km ale w tereniemały tank . niedługo 4.16 więc będzie bronowal ogródek sąsiada
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-07-14, 13:53   

Mój silnik 1.3 na "tuningowanym" pony przy oponach 205/70r15 Insa turba dakar, rozwija zawrotne 110 km/h gps.
Przelotowa "komfortowa " ;) prędkość to 70-80km/h, w końcu po co się spieszyć ;)
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
  Wysłany: 2012-07-16, 10:09   

Dwupasmowka chodzi mi jedzdnia z dwoma pasami w tym samym kierunku hahaha :-P no ja tez nie powiem zeby byl to demon predkosci V-max ale na pierwszych biegach to normalnie rakieta jest oczywiscie 2L na reduktorze :-P szybszy niz moja slozbowka Ford Fiesta 2007 1,3 hahaha :-P :mrgreen:
 
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2012-07-16, 13:41   

Death1985 napisał/a:
... jest oczywiscie 2L na reduktorze

:?:
Podobno można tak dłubnąć reduktor żeby miał 2L ...tylko po co? ;-)
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-07-16, 14:57   

można też rozłączyć sprzęgiełka w przednich kołach i też jest 2L ;)
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2012-07-16, 15:30   

owszem, ale na reduktorze jest wtedy 4L ;-)
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.