Wysłany: 2010-12-16, 07:30 Regulacja gaznika w 1.3
Witam,mam problem bo ostatnio czysciłem gaznik i zaczoł mi palic ok 12l/100km a mam go tylko na bezie wiec troche z kieszeni ciagnie. Nigdzie nie moge znalesc jak gaznik wyregulowac,wiem ze wywalaja ten gaznik bo podobno jest nie udany i wstawiaja ze swiffta 1.3 ale prosiłbym o pomoc jesli wie ktos jak wyregulowac orginalny...z góry dziekuje i pozdrawiam
temat walkowany, sam jezdze na oryginalnym. Byłem u kilka gazników i kazdy regulował, lipa. tego gówna nie da sie wyregulowac, obroty albo małe albo duze, lubia tez skakac jak diabli. Ten typ tak ma. Wszyscy zachwalaja wymiane od pony. Obecnie własnie jestem na etapie wymiany gaznika. jeszcze sie wacham czy od pony 1.5, czy 1.3. mam obydwa w wyniku ,,zamówien ,,w szrotach i przesyłki do mnie . Mysle ze w przyszlym tygodniu wymienie, oryginalny pali duzi fakt, ale jesli chcesz oszczedzic zapal go 10 min wczesniej, niech sie zagrzeje- zimny lubi pić
pozdro z nad Bałtyku
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Hm, tak negujecie gaźniki oryginalne...
Miałem od początku zakupu Samiego problem przy odpalaniu na zimnym silniku.
W Częstochowie jest spec, który zajmuje się tylko zasilaniem silników.
Samiego wyregulował świetnie, odpala na dotyk, czy zimno czy ciepło i na zimnym silniku i na ciepłym.
Jak ktoś potrafi, to wyreguluje.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Maverick moze i masz racje ale niewielu jest takich fachowców, pozatym oryginalny pod gorke lubi zasnac, od pony podobno nie, za niedługo bede wiedzial sam
pozdro z nad bałtyku
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Ostatnio zmieniony przez albert 2010-12-16, 12:19, w całości zmieniany 1 raz
Albert, jak nie ma dobrego speca do gaźnika, to fakt, lepiej się ratować gaźnikiem z Ponego skoto dobrze podchodzi.
Byleby nasze Suzuki śmigały pięknie:)
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Mam gaźnik jak cholera:) Na podjazdach nie muliło nic silnika. Od regulacji też już trochę czasu minęło.
Na wiosnę znowu udam się do speca, niech przejrzy i zakładam, że dalej będzie super jak do tej pory.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
U mnie włąnsie ciezko palił ale jak dysze przedmuchałem to teraz pali z rana normalnie,tylko te spalanie wzrosło...nic poczekam jak załozycie od ponny i sam najwyrzej załoze póżneij,a różni sie gaznik miedzy swifftem a ponny?czy sa takie same? dzieki za informacje i pozdrawiam...
[ Dodano: 2010-12-16, 13:21 ]
U mnie włąnsie ciezko palił ale jak dysze przedmuchałem po rozkreceniu go to teraz pali z rana normalnie,tylko te spalanie wzrosło...nic poczekam jak załozycie od ponny i sam najwyrzej załoze póżneij,a różni sie gaznik miedzy swifftem a ponny?czy sa takie same? dzieki za informacje i pozdrawiam...
Jutro jade tu u mnie do mechanika którego nagrał mi kolega mojego taty i zobaczymy czy da rade go wyregulowac...podobno zna sie na gaznikach bo koles starej daty...wiec jutro napisze czy udało mu sie wyregulowac
[ Dodano: 2010-12-17, 22:26 ]
orginalny gaznik oczywiscie jak nie bede zmuszony na zmiane od pony
napisz koniecznie, chodzi glownie o zapalanie na zimnym i cieplym i obroty. U mnie obroty szaleja i sa jak chca byc, nie ma zaleznosci , na zimnym odpala na granicy rozladowania aku, na cieplym jak pszczólka. Chociaz i nieraz na zimnym pali lepiej niz na cieplym. magia czarna
ciekawostka co to bedzie?
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Byłem wczoraj u tego mechanika z tym gaznikiem i przełozył termin naprawy po swietach z powodu jakiegos wyjazdu ale powiedział ze mi to zrobi bo juz ustawiał w samuraju gaznik,powiedział ze zacznie od ustawienia zaworów,sprawdzenia zapłonu a skonczywszy na rozebraniu gaznika i jego regulacji...mechanik starej daty wiec gazniki ma obcykane z tego co mówił a jak bedzie to sie zobaczy...napewno napisze czy mu sie to udało...
[ Dodano: 2010-12-20, 02:48 ]
P.S moze da rade to nie bede musiał zmieniac gaznika od pony czy swifta...
szkoda ze tak daleko ten bilgoraj, ja umowiony po swietach na wymiane gaznika pony , zobaczymy co bedzie, oby tez natrafil mi sie dobry gaznikowiec
pozdro
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum