Koledzy proszę o informację jak jest podłączona linka od zmiany zakresu ogrzewania na konsoli wewnątrz auta do zaworu nagrzewnicy w komorze silnika. Chodzi mi konkretnie o podłączenie końcówki linki stalowej do cięgna zaworu nagrzewnicy. Najlepiej proszę o foto tego połączenia.
Problem polega na tym, że w moim Samuraju (F8Q, 2001r.) mam w komorze silnika dwie linki, ale akurat ta do sterowania temperaturą nie jest do niczego podłączona a przesuwając wajchę do zmiany temperatury pręt w niej wysuwa się i chowa. Z kolei drugą linkę mam podłączoną do tego zaworu, ale przesuwając wajchę do zmiany temperatury na konsoli zawór nie jest przesuwany - stoi w miejscu. To taka niespodzianka po poprzednim właścicielu. Czy przy prawidłowym podłączeniu są dwie linki do tego zaworu? Podejrzewam, że po prostu podłączona jest zła linka do zaworu, ale w taki przypadku do czego jest ta druga linka?
Ps. Ogrzewanie działa, pociągnąłem cięgno do góry ręcznie i w środku zrobiło się ciepło :)
Do zaworu jest podłączona tylko jedna 'linka', ta która jest przy suwaku z temperaturami. Przy zaworze drut jest zagięty i przetknięty przez otwór w dźwigni zaworu.
Najprawdopodobniej ktoś namieszał z podłączeniem i bez rozebrania się nie da tego poprawić.
Możliwe że moja była zerwana i poprzedni właściciel w ten sposób ratował sytuację. Regulacja nie działa mi w pełnym zakresie, ale nie wiem czy przypadkiem coś nie posypało się przy dźwigniach, zwłaszcza że ostatnio przestało reagować przestawianie rodzaju nadmuchu. Trzeba będzie porozbierać auto, ale puki co przerzucam odpowiednią 'wajchą' przy nagrzewnicy i tez działa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum