zakładam, że masz układ Lucasa (też mam santane 96). Odpowietrzniki trudne do dopasowania, bo mają gwint stożkowy. Generalnie większość ma prosty. Średnicy nie pamiętam, ale jak kiedyś szukałem to ile mnie pamięć nie myli pasował od vectry A (od omegi chyba też)
Pierwsza rzecz, to że z tyłu jest tylko jeden odpowietrznik.
Gwinty są identyczne jak w japończyku. Można wziąć dowolny odpowietrznik nawet z przednich zacisków. Albo kupić w dowolnym sklepie z częściami hamulcowymi.
Różnica może być w kluczu - 8 albo 10 (ale to kosmetyka).
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2012 Posty: 159 Skąd: Czaniec
Wysłany: 2012-08-25, 10:31
kostuch napisał/a:
Gwinty są identyczne jak w japończyku. Można wziąć dowolny odpowietrznik nawet z przednich zacisków. Albo kupić w dowolnym sklepie z częściami hamulcowymi.
Różnica może być w kluczu - 8 albo 10 (ale to kosmetyka).
A orientujesz sie moze czy jest to M7, M8, M10 i jaki skok gwintu ? A dlugosc - nie ma znaczenia?
Gwinty są identyczne jak w japończyku. Można wziąć dowolny odpowietrznik nawet z przednich zacisków. Albo kupić w dowolnym sklepie z częściami hamulcowymi.
Różnica może być w kluczu - 8 albo 10 (ale to kosmetyka).
A orientujesz sie moze czy jest to M7, M8, M10 i jaki skok gwintu ? A dlugosc - nie ma znaczenia?
Nigdy nie czułem potrzeby mierzenia tego gwintu.
Długość ma znaczenie w zupełnie czym innym - wystarczy popatrzeć ile tam jest miejsca i ile więcej się zmieści (ja już nie powiem, bo mam z tyłu tarczówki).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum