Zbliżam się do kapitalki suki i pasuje kupić jakąś dobrą farbę na podłogę i spód budy. Z tego co się oczytałem po forach itp to ludzie polecają interplus 356. Zastanawiam się czy najpierw po wyczyszczeniu oczywiście pomalować interpulsem a później na to nałożyć jakąś farbę poliuretanową ?
Jak wy zabezpieczaliście, jakie farby, ile warstw itp ?
interplus pędzlem 2-3 warstwy ja poliuretanu nie stosowałem bo ta farba jest twarda jak uj, ale możesz pociągnąć jeszcze poliuretanem, będzie na lata, bdb rozwiązanie.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Tak mniej więcej na zrobienie spodu budy, podłogi, mosty i komory silnika to ile farby na to może zejść ?
Dzwoniłem dzisiaj do Lemaru w krk i zażyczyli sobie 5l podkładu + 1l utwardzacza + 5l farby nawierzchniowej 711zł brutto. Jak dla mnie to sporo za dużo a nie wiem ile mi tego tak naprawdę potrzeba
trochę klimę mam za fotelami więc muszę połatać dziury, pozatym nie wiem jak na nadkolach, pewnie jak ściągne budę to się dowiem więcej
zakładałem właśnie jakiś koszt do 400zł max a tu uj
odpuść sobie nawierzchniową 2-3 grube warstwy tego interplusa w zupełności wystarczą, robisz 2 warstwy mokro na mokro, czekasz i na 2gi dzień robisz kolejną warstwę to warstwa ochronna dla tych poprzednich, 5L to już z utwardzaczem to bo jest sprzedawane jako 5 litrów mieszaniny.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Tańsza alternatywa, z pewnością nie tak dobra jak polecany Interplus 356, to fary Oliva,
Podkład Epirust 2002 + wierzchnia emalia PU Emapur PS (można wybrać kolor z palety RAL oraz mat/półmat/połysk). Na całe auto bez podwozia wydałem ok 250 PLN, i zostało mi trochę jednej i drugiej. Idealnie na po rajdowe zaprawki ;)
_________________ yahoo33,
Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
Kupilem dopiero co suze, jestem na etapie sprzatania, grzebania, to moja pierwsza. Jak w kazdej pojawiaja sie ogniska rdzy, generalke blacharki dopiero na wiosne bede mogl zrobic, a teraz na zime jakis 'baranek' styknie? moge to przeszlifowac i zamalowac np. hammerite?
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2012-10-24, 20:09
Jak położysz baranka na rdzę, to tylko pogorszysz sprawę. Hammeritem to możesz płot pomalować. Lepiej zostaw do wiosny, poczytaj w necie jak się za to zabrać, zbieraj kasę ;)
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
pisałem, brunox lub app r-stop, jako środek doraźny będzie ok, tylko trza stosować tak jak pisze czyli ściągnąć luźną rudą i zapaćkać a nie szlifować do gołej blachy bo te środki utwardzają się tylko przy styku z rdzą.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 113 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2012-10-24, 20:54
slovok dokładnie z rdzą mi się robił taki fioletowy nalot ale dopiero jutro zerknę na nazwę
nalot był puźniej nie do zdrapania jak poszło w reakcją z rdzawką
drogi jest ten środek i czy dostanę go w pierwszym lepszym motoryzacyjnym?
Też muszę przyszykować swojego na zimę bo blacharka dopiero na wiosnę będzie robiona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum