witam
oto mój SJ; 2 lata temu przeszedł małą kurację, która miała na celu zrobienie auta jak najbardziej do terenu, ale z zachowaniem oryginalnego wyglądu samca:
- kompletny remont blach - lak + mechanika
- wymiana zawieszenia na sprężyny; założony komplet Ironman(springi, amory, amor skrętu) od Jimniego
- wymiana silnika na 1,6 16v baleno (komputer w kabinie)
- sprzęgło spiek
- bak nowy wyspawany w miejsce oryginału 30 ltr.
- zderzak przód +tył by MS Motors (tylny z mocowaniem koła zapasowego)
- progi pod lifta
- płyta na drążki by MS Motors
- poszerzenia błotników 8cm
- snorkel chinol plastic
- wyciągarka MAD 12000 + lina syntetyczna +
- odpowietrzenia mostów i skrzyni pod dach
- sprzęgiełka AVM
- felgi trójkąty odwrócone
- dystanse, chyba 10mm
- opony BFG MT KM2 31x10,5
- wywalone z środka wszystkie maty, plusze, wygłuszenia
- i masa innych pierdół:)
_________________ SJ416 & D22 NP300
Ostatnio zmieniony przez 12RAEL 2012-11-08, 22:34, w całości zmieniany 2 razy
zamieść zdjęcie tyłu bo o ile doczytałem to masz zderzak z miejscem na koło zapasowe? Więc może ja sobie to rozrysuje i kiedyś pospawam takie coś u siebie.
Zacny i ze smakiem zrobiony Sami, czy mógłbyś z bliska zrobić foty swojego tylnego zderzaka, bardzo mi się podoba, warto by powielić dla potomności :) :) :)
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum