Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
CO LEPSZE REDUKOR 4,16 CZY DYFERENCJAL 5,38
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2012-09-15, 12:50   

Karwa faktycznie 1500 na allegro :shock:
kiedyś jak się orientowałem to za 600-700 mozna było mieć 2x kompletny kosz z przełożeniami ;-)
Przy takiej cenie w/g mnie niema się co zastanawiać i brać 4,16

Cytat:
Ostatnio przy zmianie mostów zauważyłem brak pół ząbka na wałku ataku a chomik wczoraj rozebrawszy tylny dyfer celem wrzucenia spawlocka zauważył trzy ukruszone zęby na talerzu

Wymiary koła te same a zębów więcej. Niema opcji ząb musi być mniejszy znaczy się mniejsza wytrzymałość :roll:
 
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-09-15, 12:59   

Hałas napisał/a:
Karwa faktycznie 1500 na allegro :shock:
kiedyś jak się orientowałem to za 600-700 mozna było mieć 2x kompletny kosz z przełożeniami ;-)
Przy takiej cenie w/g mnie niema się co zastanawiać i brać 4,16

Chyba mylisz 5.38 z vitarowymi przełożeniami 5.12 :mrgreen:

Hałas napisał/a:

Cytat:
Ostatnio przy zmianie mostów zauważyłem brak pół ząbka na wałku ataku a chomik wczoraj rozebrawszy tylny dyfer celem wrzucenia spawlocka zauważył trzy ukruszone zęby na talerzu

Wymiary koła te same a zębów więcej. Niema opcji ząb musi być mniejszy znaczy się mniejsza wytrzymałość :roll:


Wydaje mi się, że to może być skutkiem niewłaściwej regulacji luzów międzyzębnych wbrew pozorom nie jest to takie proste, nie na darmo przełożenia wychodzące z fabryki są parowane atak-talerz a ich mieszanie też czasami kończy się wykruszeniem zębów.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2012-09-15, 13:11   

Dobra doczytałem :mrgreen:
5,12 vitara 8v
5,38 vitara USA (nie wiem jaki silnik ale mniejsza o to)
na myśli miałem faktycznie 5,12 ;-)

A przekładanie w parach raczej łączył bym z nierównomiernym zużyciem :roll:
 
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-09-15, 14:18   

5,38 czy tam 4,57 to żadna vitara z USA to przełożenia robione przez nitro, yukona itd. ( http://www.yukongear.com/...&SpotlightID=23 ) czy inne fabryki specjalnie do samuraia - są plug&play bez żadnej rzeźby (w stanach to jest tak tanie, że nikt tam nie bawi się w jakieś rzeźbienie z vitar), nie piszę o nierównomiernym zużyciu tylko o parowaniu nowych kompletów talerz-atak jak wychodzą z ww. fabryk, na każdym z tych elementów specjalnym markerem wypisany jest numer serii i na talerzu i na wałku atakującym taki sam.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
krzyszaj 
rozgadany
KrzysZaj



Wiek: 43
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 122
Skąd: Podlasie Brańsk
Wysłany: 2012-12-17, 18:27   

4,16 zamontowane i przetestowane nie ma braku mocy jest bomba
_________________
KAIMAN 33/12.5/15 4,16 AFGANY BLOKADY TORSEN PRZÓD I TYŁ MECHANIK BRDM 1.6
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-12-17, 18:38   

A na czarnym używasz piątki do czegoś więcej niż zjeżdżania z górki?
:mrgreen:
 
     
krzyszaj 
rozgadany
KrzysZaj



Wiek: 43
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 122
Skąd: Podlasie Brańsk
  Wysłany: 2012-12-17, 18:58   

jest za slisko zeby sprawdzic ale bedzie dobrze wczesniej w miare sie toczyl teraz bedzie lepjej :lol:
 
     
robercik 
rozgadany
doradca prezydenta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 72
Skąd: poznań
Wysłany: 2012-12-17, 19:05   

4,16 fajna zecz ale kasa hm? a 5,12 miej niz połowa kosztow.albo lepiej. mnie wyszło razem z simeringami i olejem ie licząc własnej roboty ok 500 zł. przy 4,16 uzywałes kiedys w llzejszym terenie 4h ? pewno nie :)
_________________
LIFT BUDY 2,wieszaki 2, SACHARY 31. tryby 5,125
 
     
krzyszaj 
rozgadany
KrzysZaj



Wiek: 43
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 122
Skąd: Podlasie Brańsk
Wysłany: 2012-12-17, 20:34   

reduktor dlatego ze mosty beda wymieniane prawdopodobnie na wiosne
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2012-12-26, 20:02   

witam buduje zmotę na bazie samuraia z mostami od lj70 toyoty mam silnik baleno 1,6 16v i pytanie brzmi czy reduktor 4,16 ogarnie temat na 35 calowych kołach czy trzeba jeszcze większe przełożenie oczywiście auto do przeprawy ??
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-12-27, 12:42   

biorąc pod uwagę to, że przełożenia w mostach od LJoty to 4.875, powinien dać radę.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.